Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kabinet českopisu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2025
Sdílet:

Tento pracovní list slouží k odhalení největších chyb, jichž se žáci při psaní charakteristiky dopouští. Žáci hodnotí své nedostatky a následný pokrok při psaní charakteristiky. Pracují s chybou, které se následně mohou vyvarovat.

Cíl hodiny

  • Žáci identifikují a opravují stylistické chyby v charakteristikách.
  • Žáci reflektují vlastní psaní a učí se lépe strukturovat text.
  • Žáci procvičují konkrétní stylistické dovednosti: logickou stavbu textu, volbu výrazů, vyvážené používání přídavných jmen, vyhnutí se klišé a nesouladům.

Obsah materiálu:

  • metodické pokyny
  • tabulka sebehodnocení, prostor na přepis textu
  • šest textů s chybnými charakteristikami
  • černobílá verze
  • řešení

Další produkty od autora Kabinet českopisu

921684
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle aktivity: Žáci rozlišují názor a fakt v psaném textu. Uvědomují si, že různí lidé mohou mít různý názor – a že je v
35.00 Kč
1025928
Dějepis
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje sedm příběhů, které reflektují problematiku doby Marie Terezie. Při skupinové práci odhalí problém a
40.00 Kč
930396
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Připravila jsem pro vás hravou aktivitu, která žákům pomůže upevnit znalosti z oblasti tvarosloví. Zaměřuje se na
37.00 Kč
930471
Český jazyk
6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Balíček kódování spojuje tři materiály zaměřené na procvičování slovních druhů, větných členů, poměrů ve větách a druhů
100.00 Kč
Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení
Tento pracovní list slouží k odhalení největších chyb, jichž se žáci při psaní charakteristiky dopouští. Žáci hodnotí své nedostatky a následný pokrok při psaní charakteristiky. Pracují s chybou, které se následně mohou vyvarovat.Cíl hodinyŽáci identifikují a opravují stylistické chyby v charakteristikách.Žáci reflektují vlastní psaní a učí se lépe strukturovat text.Žáci procvičují konkrétní stylistické dovednosti: logickou stavbu textu, volbu výrazů, vyvážené používání přídavných jmen, vyhnutí se klišé a nesouladům.Obsah materiálu:metodické pokynytabulka sebehodnocení, prostor na přepis textušest textů s chybnými charakteristikamičernobílá verzeřešení
UUCZ-966013
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00