Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.09 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kabinet českopisu
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2025
Sdílet:

Tento pracovní list slouží k odhalení největších chyb, jichž se žáci při psaní charakteristiky dopouští. Žáci hodnotí své nedostatky a následný pokrok při psaní charakteristiky. Pracují s chybou, které se následně mohou vyvarovat.

Cíl hodiny

  • Žáci identifikují a opravují stylistické chyby v charakteristikách.
  • Žáci reflektují vlastní psaní a učí se lépe strukturovat text.
  • Žáci procvičují konkrétní stylistické dovednosti: logickou stavbu textu, volbu výrazů, vyvážené používání přídavných jmen, vyhnutí se klišé a nesouladům.

Obsah materiálu:

  • metodické pokyny
  • tabulka sebehodnocení, prostor na přepis textu
  • šest textů s chybnými charakteristikami
  • černobílá verze
  • řešení

Další produkty od autora Kabinet českopisu

928178
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Narozeninovník
Tento soubor slouží jako pomůcka pro vytvoření praktické a esteticky sjednocené výzdoby třídy. Celá sada obsahuje
55.00 Kč
930471
Český jazyk
6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Balíček kódování spojuje tři materiály zaměřené na procvičování slovních druhů, větných členů, poměrů ve větách a druhů
100.00 Kč
979003
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál slouží k rozvoji digitální gramotnosti, kritického myšlení a schopnosti zodpovědně vystupovat na internetu
40.00 Kč
980706
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Kooperativní práce s textem, při níž žáci zkoumají různé pohledy na sv. Václava v dějinách. Porovnávají, jak byl líčen
40.00 Kč
Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení Charakteristika - vyhledávání chyb, sebehodnocení
Tento pracovní list slouží k odhalení největších chyb, jichž se žáci při psaní charakteristiky dopouští. Žáci hodnotí své nedostatky a následný pokrok při psaní charakteristiky. Pracují s chybou, které se následně mohou vyvarovat.Cíl hodinyŽáci identifikují a opravují stylistické chyby v charakteristikách.Žáci reflektují vlastní psaní a učí se lépe strukturovat text.Žáci procvičují konkrétní stylistické dovednosti: logickou stavbu textu, volbu výrazů, vyvážené používání přídavných jmen, vyhnutí se klišé a nesouladům.Obsah materiálu:metodické pokynytabulka sebehodnocení, prostor na přepis textušest textů s chybnými charakteristikamičernobílá verzeřešení
UUCZ-966013
Český jazyk>Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00