BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Velikost: 9.9 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 9. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na převody jednotek délky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti převodů jednotek délky (s přirozenými čísly).

Sada obsahuje:

25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Autorka Vladěna Pěknicová

--------------------------------------------

Z každého prodaného materiálu na profilu POMOC PŘI POVODNÍCH pošleme celou částku na povodňovou sbírku Charity České republiky .

Další produkty od autora Pomoc při povodních

655847
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Já mám, kdo má
Soubor Dušičky obsahuje 10 pracovních listů, kde vyzkouší děti svůj postřeh, zrakové vnímání, počítání do 10, procvičí
25.00 Kč
654159
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
INDIÁNSKÁ BOJOVKA Věk: připraveno pro věkovou skupinu 10 - 12 let, ale možno upravit dle potřeby: Hra, kterou si můžete
60.00 Kč
651655
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál lze využít bez větší přípravy, stačí vytisknout a v případě kartiček vystřihnout. Porozumění textu: pracovní
25.00 Kč
655888
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Vypadá to, že pavouk Francois, věrný pomocník čarodějnice Kanistvoory má trošku problém. Má své povinnosti, to je jasná
90.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na převody jednotek délky + 4 možnosti. Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.Cíl: Zopakování či upevnění znalosti převodů jednotek délky (s přirozenými čísly).Sada obsahuje:25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list - návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.Autorka Vladěna Pěknicová--------------------------------------------Z každého prodaného materiálu na profilu POMOC PŘI POVODNÍCH pošleme celou částku na povodňovou sbírku Charity České republiky .
UUCZ-651665
Fyzika>Matematika>Běhací diktát>4.>5.>6.
44.00