ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 136.79 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 5. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – I-5-1-02 - popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji, I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu. Využité učivo: data, informace: záznam dat s využitím čísla a tvaru, hodnocení získaných dat, vyvozování závěrů, kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam informace, modelování: model jako zjednodušené znázornění skutečnosti; využití obrazových modelů (myšlenkové a pojmové mapy, schémata, tabulky, diagramy) ke zkoumání, porovnávání a vysvětlování jevů kolem žáka

Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití těchto pracovních listů je rozvinout u žáků 4.-5. ročníku dovednost zpracování číselných dat v podobě kódů k vytvoření lomené čáry ve čtvercové síti. Číslo v políčku vyjadřuje, kolik stran čtvercového políčka bude obarveno. Cílem aktivity je vytvořit uzavřenou lomenou čáru, která se nikde nedotýká ani neprotíná. K vytvoření této vzdělávací aktivity mě přivedly aplikace a články o logické hře SlitherLink od japonského vydavatele Nikoli. Zadání pracovních listů doporučuji vytisknout, zalaminovat a žáky nechat vypracovávat s použití stíratelných fixů.

Další produkty od autora Milan Šatra

568872
Chemie
8., 9.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada přehledů učiva a dvou kvízů na téma přírodní sloučeniny. Cílová skupina: 8.-9. ročník ZŠ Metodické
39.00 Kč
452836
Informatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Obsah materiálu: Komplex sedmi sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky
49.00 Kč
288148
Zeměpis
6., 7.
Pracovní listy
Komplet 18 jednoduchých pracovních listů, které obsahují tabulku pro vyplnění údajů vyhledaných v tištěném nebo
50.00 Kč
561082
Informatika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovních listy z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní žákům
35.00 Kč
ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník
Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – I-5-1-02 - popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji, I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu. Využité učivo: data, informace: záznam dat s využitím čísla a tvaru, hodnocení získaných dat, vyvozování závěrů, kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam informace, modelování: model jako zjednodušené znázornění skutečnosti; využití obrazových modelů (myšlenkové a pojmové mapy, schémata, tabulky, diagramy) ke zkoumání, porovnávání a vysvětlování jevů kolem žákaCílová skupina: 4.-5. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití těchto pracovních listů je rozvinout u žáků 4.-5. ročníku dovednost zpracování číselných dat v podobě kódů k vytvoření lomené čáry ve čtvercové síti. Číslo v políčku vyjadřuje, kolik stran čtvercového políčka bude obarveno. Cílem aktivity je vytvořit uzavřenou lomenou čáru, která se nikde nedotýká ani neprotíná. K vytvoření této vzdělávací aktivity mě přivedly aplikace a články o logické hře SlitherLink od japonského vydavatele Nikoli. Zadání pracovních listů doporučuji vytisknout, zalaminovat a žáky nechat vypracovávat s použití stíratelných fixů.
UUCZ-568625
Informatika>Pracovní listy>4.>5.
29.00