ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 136.79 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 5. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – I-5-1-02 - popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji, I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu. Využité učivo: data, informace: záznam dat s využitím čísla a tvaru, hodnocení získaných dat, vyvozování závěrů, kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam informace, modelování: model jako zjednodušené znázornění skutečnosti; využití obrazových modelů (myšlenkové a pojmové mapy, schémata, tabulky, diagramy) ke zkoumání, porovnávání a vysvětlování jevů kolem žáka

Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití těchto pracovních listů je rozvinout u žáků 4.-5. ročníku dovednost zpracování číselných dat v podobě kódů k vytvoření lomené čáry ve čtvercové síti. Číslo v políčku vyjadřuje, kolik stran čtvercového políčka bude obarveno. Cílem aktivity je vytvořit uzavřenou lomenou čáru, která se nikde nedotýká ani neprotíná. K vytvoření této vzdělávací aktivity mě přivedly aplikace a články o logické hře SlitherLink od japonského vydavatele Nikoli. Zadání pracovních listů doporučuji vytisknout, zalaminovat a žáky nechat vypracovávat s použití stíratelných fixů.

Další produkty od autora Milan Šatra

331325
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Přestože se staly vzorové ŠVP na webu imysleni.cz jakýmsi nepsaným standardem pro výuky informatiky pro většinu škol
79.00 Kč
432267
Informatika
8., 9.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Komplex 6ti pracovních listů na téma Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace
59.00 Kč
566789
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 2 pracovních listů (celkem 12 jednotažek) včetně řešení k tematickému celku Data, informace
39.00 Kč
579848
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – I-5-1-02 -
39.00 Kč
ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník ZAKÓDOVANÁ ČÁRA 1 - 4. ročník
Obsah materiálu: Dvojice pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – I-5-1-02 - popíše konkrétní situaci, určí, co k ní již ví, a znázorní ji, I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu. Využité učivo: data, informace: záznam dat s využitím čísla a tvaru, hodnocení získaných dat, vyvozování závěrů, kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam informace, modelování: model jako zjednodušené znázornění skutečnosti; využití obrazových modelů (myšlenkové a pojmové mapy, schémata, tabulky, diagramy) ke zkoumání, porovnávání a vysvětlování jevů kolem žákaCílová skupina: 4.-5. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití těchto pracovních listů je rozvinout u žáků 4.-5. ročníku dovednost zpracování číselných dat v podobě kódů k vytvoření lomené čáry ve čtvercové síti. Číslo v políčku vyjadřuje, kolik stran čtvercového políčka bude obarveno. Cílem aktivity je vytvořit uzavřenou lomenou čáru, která se nikde nedotýká ani neprotíná. K vytvoření této vzdělávací aktivity mě přivedly aplikace a články o logické hře SlitherLink od japonského vydavatele Nikoli. Zadání pracovních listů doporučuji vytisknout, zalaminovat a žáky nechat vypracovávat s použití stíratelných fixů.
UUCZ-568625
Informatika>Pracovní listy>4.>5.
29.00