Finanční gramotnost - 26 - Ochrana spotřebitele

Velikost: 4.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2024
Sdílet:

Jak nepřicházet o své peníze? Jaké jsou má základní práva a povinnosti? Jak je možné se bránit, když nastane bezpráví? Základy ochrany spotřebitele, se kterými je dobré se seznámit, ať už kupujete zboží nebo služby či finanční produkty.

Cílem případové studie na úrovni Standardu finanční gramotnosti a vzdělávacích oborů je seznámit mládež se základy ochrany spotřebitele. Jak má vypadat férový obchod při řešení reklamací nebo odstoupení od smlouvy. Studenti se seznámí s obratem obchod mimo kamenné prodejny. Dále jaké máme možnosti, chceme-li odstoupit od úvěrové či pojistné smlouvy. Studenti pochopí, co je třeba znát u obchodu před zaplacením, aby se předcházelo případným těžkostem v budoucnosti. Dozvědí se, jak na reklamace či odstoupení od smlouvy tak, aby proběhly hladce a bez problémů či prostřednictvím trestního oznámení.

Základní otázky k řešení studie:

  • Jak se bránit, když není zboží dle očekávání? Kdy a jak uplatnit reklamaci?
  • Jaké jsou podmínky odstoupení od smlouvy, kdy je to možné a kdy ne?
  • Co znamená obchod mimo kamenné prodejny, tzv. obchod na dálku?
  • Jaké jsou podmínky odstoupení od smlouvy u úvěrových a pojistných produktů?

NÁKUPEM PŘÍPADOVÉ STUDIE ZÍSKÁTE OBSAH:

  • Odstoupení od smlouvy a reklamace
  • Kdy a jak na chargeback
  • Nekalé praktiky ve finančních produktech a jak se bránit
  • Ochrana spotřebitele u úvěrového produktu
  • Pracovní list - křížovka - ochrana spotřebitele

Případová studie je ukončena krátkým kvízem o 3 otázkách.

Celkový materiál má 17 stran – z toho případová studie 9.

Případová studie je JEDNA KAPITOLA z knihy Finanční zralost v praxi II

V materiálu najdete nejen obsah celé knihy, ale i jak s případovou studií pracovat, až následně je vámi zakoupená kapitola. 

Ukázkovou případovou studii – první kapitolu „01 Rodinný rozpočet“ z knihy Finanční zralost v praxi I. si stáhněte ZDE – je to produkt ZDARMA.

Autorka Veronika Kalatova

--------------------------------------------

Z každého prodaného materiálu na profilu POMOC PŘI POVODNÍCH pošleme celou částku na povodňovou sbírku Charity České republiky .

Další produkty od autora Pomoc při povodních

651848
Nezařazené k předmětu
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Máme vybráno 9 786,00 Kč (stav k 19. 9. ve 21.00) Hledáte možnost, jak přispět oblastem zasaženým povodní? U nás za to
0.00 Kč
651738
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Pracovní listy
17 stran pracovních listů zaměřené na učení písmen. Děti se pomocí materiálů hravou formou seznámí s tiskacím písmem
25.00 Kč
651266
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Sada rozvrhů obsahuje celkem 20 nakombinovaných verzí rozvrhu: Verze pro kluky s dubánkem, pro dívky s duběnkou - liší
49.00 Kč
651702
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Pracovní listy
Dokonči obrázek Tento soubor je složen z 20 stran s obrázky, které má dítě za úkol dokončit. Obrázky na první pohled
55.00 Kč
Finanční gramotnost - 26 - Ochrana spotřebitele Finanční gramotnost - 26 - Ochrana spotřebitele
Jak nepřicházet o své peníze? Jaké jsou má základní práva a povinnosti? Jak je možné se bránit, když nastane bezpráví? Základy ochrany spotřebitele, se kterými je dobré se seznámit, ať už kupujete zboží nebo služby či finanční produkty.Cílem případové studie na úrovni Standardu finanční gramotnosti a vzdělávacích oborů je seznámit mládež se základy ochrany spotřebitele. Jak má vypadat férový obchod při řešení reklamací nebo odstoupení od smlouvy. Studenti se seznámí s obratem obchod mimo kamenné prodejny. Dále jaké máme možnosti, chceme-li odstoupit od úvěrové či pojistné smlouvy. Studenti pochopí, co je třeba znát u obchodu před zaplacením, aby se předcházelo případným těžkostem v budoucnosti. Dozvědí se, jak na reklamace či odstoupení od smlouvy tak, aby proběhly hladce a bez problémů či prostřednictvím trestního oznámení.Základní otázky k řešení studie:Jak se bránit, když není zboží dle očekávání? Kdy a jak uplatnit reklamaci?Jaké jsou podmínky odstoupení od smlouvy, kdy je to možné a kdy ne?Co znamená obchod mimo kamenné prodejny, tzv. obchod na dálku?Jaké jsou podmínky odstoupení od smlouvy u úvěrových a pojistných produktů?NÁKUPEM PŘÍPADOVÉ STUDIE ZÍSKÁTE OBSAH:Odstoupení od smlouvy a reklamaceKdy a jak na chargebackNekalé praktiky ve finančních produktech a jak se bránitOchrana spotřebitele u úvěrového produktuPracovní list - křížovka - ochrana spotřebitelePřípadová studie je ukončena krátkým kvízem o 3 otázkách.Celkový materiál má 17 stran – z toho případová studie 9.Případová studie je JEDNA KAPITOLA z knihy Finanční zralost v praxi II. V materiálu najdete nejen obsah celé knihy, ale i jak s případovou studií pracovat, až následně je vámi zakoupená kapitola. Ukázkovou případovou studii – první kapitolu „01 Rodinný rozpočet“ z knihy Finanční zralost v praxi I. si stáhněte ZDE – je to produkt ZDARMA.Autorka Veronika Kalatova--------------------------------------------Z každého prodaného materiálu na profilu POMOC PŘI POVODNÍCH pošleme celou částku na povodňovou sbírku Charity České republiky .
UUCZ-652308
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Finanční gramotnost
99.00