Nedokončené věty na reflexi (obláčky)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 1.6 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eliška Dostálová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 11. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje sadu 25 reflektivních bublin (nedokončených vět), které slouží k podpoře žákovské sebereflexe. Jedná se o univerzální karty, které lze využít opakovaně v různých předmětech napříč ročníky dle potřeby na ústní či písemnou reflexi.

 

Startéry vedou žáky k uvědomění toho, co se naučili, co je zaujalo, co pro ně bylo těžké, nebo na co by se ještě potřebovali zaměřit.

 

Materiál obsahuje jak barevnou, tak černobílou verzi, kterou doporučuji vytisknout na barevné papíry, zalaminovat a využívat opakovaně.

 

Při práci s materiálem doporučuji vybrat vždy několik bublin a nechat žáky zvolit, které z nich doplní. Každý žák si tak může vybrat větu, která nejlépe vystihuje jeho prožitek nebo zkušenost z hodiny.

Další produkty od autora Eliška Dostálová

1036320
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje pět šablon pro vrstevnické hodnocení, neboli pět univerzálních listů, které lze využívat opakovaně a v
39.00 Kč
1040998
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
O materiálu Materiál slouží jako adventní kalendář - obsahuje 24 kartiček se zajímavostmi z různých koutů světa ve formě
55.00 Kč
1048332
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
O materiálu Jedná se o sadu 40 kartiček - početních hadů, které jsou zaměřené na malou násobilku a sčítání a odčítání s
39.00 Kč
1036319
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje sadu 25 reflektivních bublin (nedokončených vět), které se zaměřují na vrstevnické hodnocení. Jedná se
39.00 Kč
Nedokončené věty na reflexi (obláčky) Nedokončené věty na reflexi (obláčky)
Materiál obsahuje sadu 25 reflektivních bublin (nedokončených vět), které slouží k podpoře žákovské sebereflexe. Jedná se o univerzální karty, které lze využít opakovaně v různých předmětech napříč ročníky dle potřeby na ústní či písemnou reflexi. Startéry vedou žáky k uvědomění toho, co se naučili, co je zaujalo, co pro ně bylo těžké, nebo na co by se ještě potřebovali zaměřit. Materiál obsahuje jak barevnou, tak černobílou verzi, kterou doporučuji vytisknout na barevné papíry, zalaminovat a využívat opakovaně. Při práci s materiálem doporučuji vybrat vždy několik bublin a nechat žáky zvolit, které z nich doplní. Každý žák si tak může vybrat větu, která nejlépe vystihuje jeho prožitek nebo zkušenost z hodiny.
UUCZ-1036322
Nezařazené k předmětu>Ostatní>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>👍 Formativní hodnocení
45.00