Paměťová hra

Počet stran:
31
Velikost: 1.27 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 8. 2024
Sdílet:

Aktivita obsahuje 30 karet ve velikosti A4. Sada slouží k procvičení paměti a odreagování žáků. Jedná se o materiál pro ZŠ, ale i SŠ.

Cvičení není náročné na organizaci. Žáci se rozdělí do dvojic. Jejich úkolem je zapamatovat si dvanáct symbolů, které uvidí na jedné kartě, kterou jim ukáže vyučující na jedné straně třídy. Poté žáci běží přes celou třídu k tabuli, kam kreslí symboly, které si zapamatovali. Pokud si žáci něco nepamatují, mohou se několikrát vrátit. Vyhrává ten žák z dvojice, který má co nejrychleji nakreslené všechny symboly správně.

Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat (možno používat opakovaně).

Další produkty od autora Ing. Zdeňka Horáčková

691699
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Halloween je za dveřmi! Chcete zažít i vy se svými žáky halloweenskou atmosféru? Vyzkoušejte tajemnou stezku se
35.00 Kč
450980
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Nabízím hru přiřazovačku vhodnou pro rozvoj znalostí o anglických slovech s opačným významem. Jedná se o vzdělávací
30.00 Kč
546457
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zpestřete hodinu matematiky a procvičte s Vašimi žáky zajímavou formou početní operace prostřednictvím slovních úloh
45.00 Kč
456044
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zpestřete hodinu a procvičte s Vašimi žáky zajímavou formou časy u sloves. Jedná se o vzdělávací materiál pro žáky 1. a
35.00 Kč
Paměťová hra Paměťová hra
Aktivita obsahuje 30 karet ve velikosti A4. Sada slouží k procvičení paměti a odreagování žáků. Jedná se o materiál pro ZŠ, ale i SŠ.Cvičení není náročné na organizaci. Žáci se rozdělí do dvojic. Jejich úkolem je zapamatovat si dvanáct symbolů, které uvidí na jedné kartě, kterou jim ukáže vyučující na jedné straně třídy. Poté žáci běží přes celou třídu k tabuli, kam kreslí symboly, které si zapamatovali. Pokud si žáci něco nepamatují, mohou se několikrát vrátit. Vyhrává ten žák z dvojice, který má co nejrychleji nakreslené všechny symboly správně.Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat (možno používat opakovaně).
UUCZ-627974
Nezařazené k předmětu>Postřehovky>Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00