Animals and their food

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
3
Velikost: 849.34 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a zopakování slovní zásoby na téma animals a food

Jak s materiálem pracovat:

Aktivita 1: Rozmístíme karty s jídlem po třídě, žákům dáme kolíčky se zvířaty. Vytiskneme jednu sadu nebo více dle počtu žáků. Žáci chodí ve dvojici ke kartám a kolíček umísťují ke správnému jídlu.

V ten moment řeknou svému spolužákovi ve dvojici větu v přítomném prostém čase, např. A rabbit

eats carrots. Až přiřadí všechny kolíčky, sednou si zpět na místo a přichází společná kontrola s učitelem, který se ptá např. What does a rabbit eat? a žáci odpovídají.

Aktivita 2: Žáci sedí ve dvojicích/trojicích, karty i kolíčky mají na lavici. Jeden žák se zeptá na konkrétní

zvíře, spolužák odpoví a přiřadí kolíček. Např. What does a panda eat? – It eats bamboo.

Učitel obchází lavice a monituruje.

Aktivita 3: Učitel má kartu s jídly v ruce, žáci kolíčky se zvířaty. Učitel se ptá: Does a bear eat grass? Žák, který má kolíček s medem řekne: No, it doesn’t. It eats honey. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Dále se může učitel ptát: Does a monkey eat bananas? Žák, který má kolíček s banánem řekne: Yes, it does. It eats bananas. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu.

Aktivita 4: Žákům rozdáme pracovní list, který si sami vyplní.

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

566728
Anglický jazyk
4.
Ostatní
16 karet k procvičení určování času, případně i států a hlavních měst. Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a
43.00 Kč
2696
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list na téma food. Součástí jsou tři follow up aktivity.
25.00 Kč
9115
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Procvičení přídavných jmen – slova protikladná - pomocí zvířecích obrázků. Návod k výrobě: Kolečka vytiskneme a
30.00 Kč
558007
Anglický jazyk
3.
Ostatní
20 flashcards s obrázky the body. Žáci si procvičí slovní zásobu hravou formou pomocí obrázků. Obsah: 20 ks barevných
35.00 Kč
Animals and their food Animals and their food
3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a zopakování slovní zásoby na téma animals a food Jak s materiálem pracovat: Aktivita 1: Rozmístíme karty s jídlem po třídě, žákům dáme kolíčky se zvířaty. Vytiskneme jednu sadu nebo více dle počtu žáků. Žáci chodí ve dvojici ke kartám a kolíček umísťují ke správnému jídlu. V ten moment řeknou svému spolužákovi ve dvojici větu v přítomném prostém čase, např. A rabbit eats carrots. Až přiřadí všechny kolíčky, sednou si zpět na místo a přichází společná kontrola s učitelem, který se ptá např. What does a rabbit eat? a žáci odpovídají. Aktivita 2: Žáci sedí ve dvojicích/trojicích, karty i kolíčky mají na lavici. Jeden žák se zeptá na konkrétní zvíře, spolužák odpoví a přiřadí kolíček. Např. What does a panda eat? – It eats bamboo. Učitel obchází lavice a monituruje. Aktivita 3: Učitel má kartu s jídly v ruce, žáci kolíčky se zvířaty. Učitel se ptá: Does a bear eat grass? Žák, který má kolíček s medem řekne: No, it doesn’t. It eats honey. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Dále se může učitel ptát: Does a monkey eat bananas? Žák, který má kolíček s banánem řekne: Yes, it does. It eats bananas. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Aktivita 4: Žákům rozdáme pracovní list, který si sami vyplní.
 
UUCZ-107505
Anglický jazyk>Kolíčkování>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐾 Živočichové
30.00