Animals and their food

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
3
Velikost: 849.34 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a zopakování slovní zásoby na téma animals a food

Jak s materiálem pracovat:

Aktivita 1: Rozmístíme karty s jídlem po třídě, žákům dáme kolíčky se zvířaty. Vytiskneme jednu sadu nebo více dle počtu žáků. Žáci chodí ve dvojici ke kartám a kolíček umísťují ke správnému jídlu.

V ten moment řeknou svému spolužákovi ve dvojici větu v přítomném prostém čase, např. A rabbit

eats carrots. Až přiřadí všechny kolíčky, sednou si zpět na místo a přichází společná kontrola s učitelem, který se ptá např. What does a rabbit eat? a žáci odpovídají.

Aktivita 2: Žáci sedí ve dvojicích/trojicích, karty i kolíčky mají na lavici. Jeden žák se zeptá na konkrétní

zvíře, spolužák odpoví a přiřadí kolíček. Např. What does a panda eat? – It eats bamboo.

Učitel obchází lavice a monituruje.

Aktivita 3: Učitel má kartu s jídly v ruce, žáci kolíčky se zvířaty. Učitel se ptá: Does a bear eat grass? Žák, který má kolíček s medem řekne: No, it doesn’t. It eats honey. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Dále se může učitel ptát: Does a monkey eat bananas? Žák, který má kolíček s banánem řekne: Yes, it does. It eats bananas. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu.

Aktivita 4: Žákům rozdáme pracovní list, který si sami vyplní.

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

482
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
My neighbour´s cat is T....tall, thirsty, thin and terrible 😊 Practising adjectives for students in pairs. Possible
35.00 Kč
14916
Anglický jazyk
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pět aktivit: Say and Cover, Say and Cover – young learners, Read and Cover, Read and Cover – young learners, Mini book
50.00 Kč
60343
Anglický jazyk
6., 7.
Didaktické hry
Stupňování přídavných jmen jednoslabičných, víceslabičných, se spellingovými změnami, nepravidelná přídavná jména. Obsah
30.00 Kč
56595
Anglický jazyk
8., SŠ
Didaktické hry
Návod k výrobě: Karty vytiskneme oboustranně s překlápěním po šířce, zalaminujeme a nastříháme. Jak s materiálem
30.00 Kč
Animals and their food Animals and their food
3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a zopakování slovní zásoby na téma animals a food Jak s materiálem pracovat: Aktivita 1: Rozmístíme karty s jídlem po třídě, žákům dáme kolíčky se zvířaty. Vytiskneme jednu sadu nebo více dle počtu žáků. Žáci chodí ve dvojici ke kartám a kolíček umísťují ke správnému jídlu. V ten moment řeknou svému spolužákovi ve dvojici větu v přítomném prostém čase, např. A rabbit eats carrots. Až přiřadí všechny kolíčky, sednou si zpět na místo a přichází společná kontrola s učitelem, který se ptá např. What does a rabbit eat? a žáci odpovídají. Aktivita 2: Žáci sedí ve dvojicích/trojicích, karty i kolíčky mají na lavici. Jeden žák se zeptá na konkrétní zvíře, spolužák odpoví a přiřadí kolíček. Např. What does a panda eat? – It eats bamboo. Učitel obchází lavice a monituruje. Aktivita 3: Učitel má kartu s jídly v ruce, žáci kolíčky se zvířaty. Učitel se ptá: Does a bear eat grass? Žák, který má kolíček s medem řekne: No, it doesn’t. It eats honey. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Dále se může učitel ptát: Does a monkey eat bananas? Žák, který má kolíček s banánem řekne: Yes, it does. It eats bananas. Přinese kolíček k učiteli a umístí ho na kartu. Aktivita 4: Žákům rozdáme pracovní list, který si sami vyplní.
 
UUCZ-107505
Anglický jazyk>Kolíčkování>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Živočichové
30.00