What's the time?

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 1.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 5. 2024
Sdílet:

16 karet k procvičení určování času, případně i států a hlavních měst.

Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme.

Jak s materiálem pracovat: Práce s tímto materiálem je stejná jako při hře „Já mám, kdo má?“. Rozdejte dětem karty. Zeptejte se What’s the time in Prague? Kdo má kartu s Prague, ten odpoví – čas je uveden na ciferníku na kartě. Dále se stejné dítě ptá otázkou, kterou má napsánu na dolní části karty, tedy What’s the time in Berlin? Reaguje na to ten, kdo má kartu s Berlínem. Tak to jde dál a dál. Tuto aktivitu končí dítě s kartou Bratislava, kdy samo i vymýšlí poslední čas. Na kartách mají děti i obrázky pamětihodností daných měst pro zajímavost. Navazující aktivita může být přiřazování hlavních měst ke státům. Na kartách jsou pouze hlavní města. Řekněte dětem, že tato hra popírá časová pásma, že napříč časovými pásmy se čas mění o celé hodiny, ne že je takto různý čas.

 

Video shorts: https://youtube.com/shorts/hBmqA83ePWg?si=vLS6N2FL8pxgJbV9

Další produkty od autora Iva Bartoňková

590361
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtyři sebehodnotící listy, dva v češtině, dva v angličtině. Konec šk. roku je obdobím hodnocení a bilancování, ale také
30.00 Kč
609368
Anglický jazyk
3.
Ostatní
Materiál je ideální na začátek školního roku, do prvních hodin AJ, kdy se děti s Vámi i mezi sebou představují. Tento
40.00 Kč
39651
Anglický jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 20 karet se slovy (12 samohlásek a 8 dvojhlásek) a 60 kartiček s rýmy na tato slova. Ke každému slovu
30.00 Kč
776
Zeměpis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Kvíz o Evropě, použitelný např. na Evropský den jazyků.
25.00 Kč
Whats the time? Whats the time?
16 karet k procvičení určování času, případně i států a hlavních měst. Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Jak s materiálem pracovat: Práce s tímto materiálem je stejná jako při hře „Já mám, kdo má?“. Rozdejte dětem karty. Zeptejte se What’s the time in Prague? Kdo má kartu s Prague, ten odpoví – čas je uveden na ciferníku na kartě. Dále se stejné dítě ptá otázkou, kterou má napsánu na dolní části karty, tedy What’s the time in Berlin? Reaguje na to ten, kdo má kartu s Berlínem. Tak to jde dál a dál. Tuto aktivitu končí dítě s kartou Bratislava, kdy samo i vymýšlí poslední čas. Na kartách mají děti i obrázky pamětihodností daných měst pro zajímavost. Navazující aktivita může být přiřazování hlavních měst ke státům. Na kartách jsou pouze hlavní města. Řekněte dětem, že tato hra popírá časová pásma, že napříč časovými pásmy se čas mění o celé hodiny, ne že je takto různý čas.   Video shorts: https://youtube.com/shorts/hBmqA83ePWg?si=vLS6N2FL8pxgJbV9
UUCZ-566728
Anglický jazyk>Ostatní>4.>🕐 Hodiny - čas
43.00