What's the time?

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 1.98 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 5. 2024
Sdílet:

16 karet k procvičení určování času, případně i států a hlavních měst.

Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme.

Jak s materiálem pracovat: Práce s tímto materiálem je stejná jako při hře „Já mám, kdo má?“. Rozdejte dětem karty. Zeptejte se What’s the time in Prague? Kdo má kartu s Prague, ten odpoví – čas je uveden na ciferníku na kartě. Dále se stejné dítě ptá otázkou, kterou má napsánu na dolní části karty, tedy What’s the time in Berlin? Reaguje na to ten, kdo má kartu s Berlínem. Tak to jde dál a dál. Tuto aktivitu končí dítě s kartou Bratislava, kdy samo i vymýšlí poslední čas. Na kartách mají děti i obrázky pamětihodností daných měst pro zajímavost. Navazující aktivita může být přiřazování hlavních měst ke státům. Na kartách jsou pouze hlavní města. Řekněte dětem, že tato hra popírá časová pásma, že napříč časovými pásmy se čas mění o celé hodiny, ne že je takto různý čas.

 

Video shorts: https://youtube.com/shorts/hBmqA83ePWg?si=vLS6N2FL8pxgJbV9

Další produkty od autora Iva Bartoňková

968
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tento materiál má motivovat žáky, rozvíjet jejich myšlení a posilovat sebevědomí . Návod k výrobě: Materiál vytiskneme
30.00 Kč
41301
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Bingo
Materiál slouží k procvičení a upevnění slovní zásoby na téma Clothes Návod k výrobě: Bingo karty i kartičky se slovíčky
30.00 Kč
1804
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky k vytisknutí. Žáci dokončí větu podle sebe.
25.00 Kč
2915
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 14 dvojic karet Cíl: Procvičení vazby as...as a přídavných jmen Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a
30.00 Kč
Whats the time? Whats the time?
16 karet k procvičení určování času, případně i států a hlavních měst. Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Jak s materiálem pracovat: Práce s tímto materiálem je stejná jako při hře „Já mám, kdo má?“. Rozdejte dětem karty. Zeptejte se What’s the time in Prague? Kdo má kartu s Prague, ten odpoví – čas je uveden na ciferníku na kartě. Dále se stejné dítě ptá otázkou, kterou má napsánu na dolní části karty, tedy What’s the time in Berlin? Reaguje na to ten, kdo má kartu s Berlínem. Tak to jde dál a dál. Tuto aktivitu končí dítě s kartou Bratislava, kdy samo i vymýšlí poslední čas. Na kartách mají děti i obrázky pamětihodností daných měst pro zajímavost. Navazující aktivita může být přiřazování hlavních měst ke státům. Na kartách jsou pouze hlavní města. Řekněte dětem, že tato hra popírá časová pásma, že napříč časovými pásmy se čas mění o celé hodiny, ne že je takto různý čas.   Video shorts: https://youtube.com/shorts/hBmqA83ePWg?si=vLS6N2FL8pxgJbV9
UUCZ-566728
Anglický jazyk>Ostatní>4.>🕐 Hodiny - čas
43.00