98 reálných obrázků zvířat
- 3 pracovní listy
- správná řešení pro učitele
- seznam zvířat pro další aktivity
Tipy pro práci se souborem:
- žáci doplní názvy zvířat k daným obrázkům
- žáci na pracovním listu vyznačí jednou barvou zvířata z lesa, jinou barvou zvířata z vody, další barvou zvířata ze zoo, apod.
- žáci vyznačí jinou barvou a/an
- učitel vystříhá obrázky a slova. Žáci přiřazují obrázky k názvům. Hra se dá hrát jako pexeso.
- Učitel vystříhá názvy zvířat a žáci je doplňují do příslušné kategorie (zoo, farm,...).
- Názvy zvířat se dají použít jako podklad pro pantomimu nebo hádanky.
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)
- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti