Soubor obsahuje:
21 slovíček a obrázků
minimálně 8 druhů her (vaší kreativitě se meze nekladou :) )
Jak soubor používat:
- Obrázky se slovy je možné využít jako demonstrační karty nebo jako pexeso, případně přiřazovačku.
- Obrázky rozvěste po místnosti a dejte žákům čas, aby si obrázky prohlédli. Poté je svolejte a zadejte jim úkol, aby sepsali všechno, co si pamatují.
- Jednotlivé obrázky seřaďte do řady a dejte žákům čas, aby si zapamatovali, jak jdou obrázky za sebou. Poté zavřou oči, vy několik obrázků prohodíte. Žáci musí přijít na to, co je jinak.
- Žáci hrají ve dvojicích (případně ve skupinkách). Každý žák má svou hromádku obrázků. Jejich úkolem je sebrat protihráči všechny předměty. Sebrat je mohou ve chvíli, kdy předmět správně pojmenují. Můžou hrát buď najednou, kdy se překřikují, nebo postupně, kdy může žák sebrat protihráči 1-3 předměty. Následně hraje druhý hráč. Vyhrává ten, kdo sebere protihráči všechny předměty jako první.
- Druhou část souboru (několik předmětů na jednom obrázku) můžete použít jako Kimovu hru.
- Žáci se minutu dívají na velký obrázek, který poté zakryjete a oni musí napsat všechna slovíčka, která si zapamatovali. Nejlépe ve stejném pořadí. Zároveň můžete procvičit předložky - "The wardrobe is under the desk." apod.
- Žáci se dívají na velký obrázek. Po určité době zavřou oči, vyměníte obrázek za jeden z těch menších a žáci hádají, který předmět chybí.
- Žáci před sebou mají velký obrázek a hromádku malých. Soutěží mezi sebou. Bod získá ten, kdo jako první uhodne, co na malém obrázku chybí.