Furniture - postřehovka, kimovka

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 4.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje:

21 slovíček a obrázků

minimálně 8 druhů her (vaší kreativitě se meze nekladou :) )

 

Jak soubor používat:

  • Obrázky se slovy je možné využít jako demonstrační karty nebo jako pexeso, případně přiřazovačku.
  • Obrázky rozvěste po místnosti a dejte žákům čas, aby si obrázky prohlédli. Poté je svolejte a zadejte jim úkol, aby sepsali všechno, co si pamatují.
  • Jednotlivé obrázky seřaďte do řady a dejte žákům čas, aby si zapamatovali, jak jdou obrázky za sebou. Poté zavřou oči, vy několik obrázků prohodíte. Žáci musí přijít na to, co je jinak.
  • Žáci hrají ve dvojicích (případně ve skupinkách). Každý žák má svou hromádku obrázků. Jejich úkolem je sebrat protihráči všechny předměty. Sebrat je mohou ve chvíli, kdy předmět správně pojmenují. Můžou hrát buď najednou, kdy se překřikují, nebo postupně, kdy může žák sebrat protihráči 1-3 předměty. Následně hraje druhý hráč. Vyhrává ten, kdo sebere protihráči všechny předměty jako první.
  • Druhou část souboru (několik předmětů na jednom obrázku) můžete použít jako Kimovu hru.
  • Žáci se minutu dívají na velký obrázek, který poté zakryjete a oni musí napsat všechna slovíčka, která si zapamatovali. Nejlépe ve stejném pořadí. Zároveň můžete procvičit předložky - "The wardrobe is under the desk." apod.
  • Žáci se dívají na velký obrázek. Po určité době zavřou oči, vyměníte obrázek za jeden z těch menších a žáci hádají, který předmět chybí.
  • Žáci před sebou mají velký obrázek a hromádku malých. Soutěží mezi sebou. Bod získá ten, kdo jako první uhodne, co na malém obrázku chybí.

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

209701
Dějepis
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
DOMINO 12 kusů domina. Žáci samostatně nebo ve skupinkách sestavují domino. Na jedné straně je termín, na druhé straně
35.00 Kč
279209
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 3 pracovní listy s řešením procvičování gramatiky: to be, to have got, there is/are procvičování
25.00 Kč
444089
Dějepis
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 3x pracovní list 3x řešení Soubor slouží jako opakování 2. světové války až do vstupu USA do války
45.00 Kč
241011
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Soubor obsahuje: přehled počitatelných a nepočitatelných podstatných jmen (40 slovíček na téma jídlo) 2 obrázky sklenic
35.00 Kč
Furniture - postřehovka, kimovka Furniture - postřehovka, kimovka
Soubor obsahuje: 21 slovíček a obrázků minimálně 8 druhů her (vaší kreativitě se meze nekladou :) )   Jak soubor používat: Obrázky se slovy je možné využít jako demonstrační karty nebo jako pexeso, případně přiřazovačku. Obrázky rozvěste po místnosti a dejte žákům čas, aby si obrázky prohlédli. Poté je svolejte a zadejte jim úkol, aby sepsali všechno, co si pamatují. Jednotlivé obrázky seřaďte do řady a dejte žákům čas, aby si zapamatovali, jak jdou obrázky za sebou. Poté zavřou oči, vy několik obrázků prohodíte. Žáci musí přijít na to, co je jinak. Žáci hrají ve dvojicích (případně ve skupinkách). Každý žák má svou hromádku obrázků. Jejich úkolem je sebrat protihráči všechny předměty. Sebrat je mohou ve chvíli, kdy předmět správně pojmenují. Můžou hrát buď najednou, kdy se překřikují, nebo postupně, kdy může žák sebrat protihráči 1-3 předměty. Následně hraje druhý hráč. Vyhrává ten, kdo sebere protihráči všechny předměty jako první. Druhou část souboru (několik předmětů na jednom obrázku) můžete použít jako Kimovu hru. Žáci se minutu dívají na velký obrázek, který poté zakryjete a oni musí napsat všechna slovíčka, která si zapamatovali. Nejlépe ve stejném pořadí. Zároveň můžete procvičit předložky - "The wardrobe is under the desk." apod. Žáci se dívají na velký obrázek. Po určité době zavřou oči, vyměníte obrázek za jeden z těch menších a žáci hádají, který předmět chybí. Žáci před sebou mají velký obrázek a hromádku malých. Soutěží mezi sebou. Bod získá ten, kdo jako první uhodne, co na malém obrázku chybí.       Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-240523
Anglický jazyk>Pexeso>Postřehovky>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00