Past simple, past continuous - basketball game

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 6.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Netradiční zábavná hra na procvičení minulého času.

 

Dvě možnosti, jak použít kartičky

- ke hře dle pravidel (Můžete z kartičky odstřihnout správné odpovědi nebo je ponechat.) 

- jako opakování (Žák si zakryje odpověď prstem a sám doplňuje slovesa, nebo mu odpovědi zakryje spolužák a vzájemně procvičují.) 

 

Jak hrát: 

Žáky rozdělíme do dvou týmů. Na tabuli rozmístíme basketbalové koše a označíme je, aby všichni viděli, kterému týmu patří který koš. 

 

a) Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přidáte ke koši protihráče malý míček. Poté hraje žák z druhého týmu. Týmy se střídají po dobu, kterou předem určíte. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí. 

 

b) Každý žák si vybere jeden obrázek s basketbalistou. Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přidáte ke koši protihráče obrázek basketbalisty, který si žák vybral. Poté hraje žák z druhého týmu. Jakmile se ke koši dostanou všichni hráči z týmu, tak skórovali (můžete k jejich koši dát míček). Po skórování se začíná hrát od začátku. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí. 

 

c) Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, obdrží od vás pěnový míček nebo kuličku z papíru a snaží se vhodit míč do připraveného koše nebo jiné nádoby. Pokud se trefí, má jeho tým bod. Ten můžete znázornit obrázkem míče, který přidáte ke koši na tabuli. Poté hraje hráč z druhého týmu. Týmy se střídají po dobu, kterou předem určíte. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí. 

 

d) Každý žák si vybere obrázek basketbalisty. Obrázky basketbalistů rozmístíte mezi koše ve dvou řádcích. Jeden tým bude mít vrchní řádek, druhý tým spodní řádek. Ke každému koši dáte obrázek míče. Úkolem týmu je dostat míč do druhého koše. Jeden z týmu, jehož obrázek je nejblíže koši, si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přemístíte míč na jeho obrázek basketbalisty. Poté hraje hráč z druhého týmu. Žáci se střídají v odpovídání, míče posouváte na další obrázek basketbalisty pokaždé, kdy žák doplní správné sloveso. Vyhrává ten tým, který vhodí nejvíce košů.

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

255573
Dějepis
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Obsah: pexeso - 12 obrázků a 12 slovíček - typické znaky románského slohu pracovní list úryvek z Kosmovy kroniky +
30.00 Kč
730787
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán na 1 vyučovací hodinu - práce s textem, klíčovými slovy, samostatná práce. Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném
35.00 Kč
269544
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak hrát: Žáky rozdělte do skupin (ideálně 4-5 hráčů v každé skupině). V každé skupině bude 1 licitátor (= člověk, který
25.00 Kč
188651
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
KONVERZAČNÍ KARTY 24 konverzačních karet na téma čas. Žák si vytáhne kartu a odpoví na otázku. Karty mají mnoho využití
50.00 Kč
Past simple, past continuous - basketball game Past simple, past continuous - basketball game
Netradiční zábavná hra na procvičení minulého času.   Dvě možnosti, jak použít kartičky - ke hře dle pravidel (Můžete z kartičky odstřihnout správné odpovědi nebo je ponechat.)  - jako opakování (Žák si zakryje odpověď prstem a sám doplňuje slovesa, nebo mu odpovědi zakryje spolužák a vzájemně procvičují.)    Jak hrát:  Žáky rozdělíme do dvou týmů. Na tabuli rozmístíme basketbalové koše a označíme je, aby všichni viděli, kterému týmu patří který koš.    a) Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přidáte ke koši protihráče malý míček. Poté hraje žák z druhého týmu. Týmy se střídají po dobu, kterou předem určíte. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí.    b) Každý žák si vybere jeden obrázek s basketbalistou. Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přidáte ke koši protihráče obrázek basketbalisty, který si žák vybral. Poté hraje žák z druhého týmu. Jakmile se ke koši dostanou všichni hráči z týmu, tak skórovali (můžete k jejich koši dát míček). Po skórování se začíná hrát od začátku. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí.    c) Jeden z týmu si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, obdrží od vás pěnový míček nebo kuličku z papíru a snaží se vhodit míč do připraveného koše nebo jiné nádoby. Pokud se trefí, má jeho tým bod. Ten můžete znázornit obrázkem míče, který přidáte ke koši na tabuli. Poté hraje hráč z druhého týmu. Týmy se střídají po dobu, kterou předem určíte. Na konci se sečtou body. Tým s nejvyšším počtem bodů vítězí.    d) Každý žák si vybere obrázek basketbalisty. Obrázky basketbalistů rozmístíte mezi koše ve dvou řádcích. Jeden tým bude mít vrchní řádek, druhý tým spodní řádek. Ke každému koši dáte obrázek míče. Úkolem týmu je dostat míč do druhého koše. Jeden z týmu, jehož obrázek je nejblíže koši, si před tabulí vytáhne kartičku. Pokud doplní správné sloveso, přemístíte míč na jeho obrázek basketbalisty. Poté hraje hráč z druhého týmu. Žáci se střídají v odpovídání, míče posouváte na další obrázek basketbalisty pokaždé, kdy žák doplní správné sloveso. Vyhrává ten tým, který vhodí nejvíce košů.         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-254956
Anglický jazyk>Didaktické hry>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00