Set obsahuje:
Spoustu aktivit ke konverzaci, řízené diskuzi, práci ve skupině, běhacímu diktátu, samostatné práci se sebekontrolou, testu i gramatickému procvičení otázek v minulém čase: Frank měl uspěchané ráno a bohužel nic nestíhal. Nechal byt v nepořádku, prozkoumejte s žáky, co všechno ráno stihl a nestihl udělat, aby mohl přijít včas do práce?
1) Úvodní nastínění příběhu (PDF prezentace)
2) Observace 4 místností Frankova bytu (lze promítnout jako PDF prezentace, nebo vytisknout místnosti jako běhací diktát)
3) Paměťová mapa ke každé místnosti (4x) která poslouží jako podklad k řízené diskuzi
4) Kartičky s obrázky (ke každé místnosti) (4x4) s klíčovými předměty, které vypovídají o Frankových aktivitách
- s nápovědou klíčových sloves
- bez nápovědy (s odpovědí z druhé strany) - lze jako sebekontrola u běhacího diktátu
5) 2x Pracovní listy - 8 otázek ke každé místnosti (4x8) , lze rozstříhat pro každou místnost zvlášť, nebo nechat pro všechny místnosti dohromady. Záleží jak šikovnou skupinu máte.
- varianta A - Otázky uzavřené (odpovědi YES x NO)
- varianta B - Otázky otevřené (odpověď je detail z obrázku)