Rhymes - I have, who has?

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 2.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují.

Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme

Jak s materiálem pracovat:

Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali.

Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

108604
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
20 cupcakes s daty, 4 cupcakes prázdné. Procvičení řadových číslovek, názvů státních svátků a mezinárodních dnů
30.00 Kč
107505
Anglický jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a
30.00 Kč
134258
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
16 flashcards a 1 handout k procvičování přivlastňovacích zájmen a slovní zásoby na téma oblečení. Jak s materiálem
35.00 Kč
166236
Anglický jazyk
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák rozumí jednoduchým krátkým textům z běžného života. Má k dispozici vizuální
35.00 Kč
Rhymes - I have, who has? Rhymes - I have, who has?
24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují. Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme Jak s materiálem pracovat: Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali. Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 
 
UUCZ-516618
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00