Rhymes - I have, who has?

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 2.4 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují.

Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme

Jak s materiálem pracovat:

Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali.

Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

136027
Anglický jazyk
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
20 obrázků (věštecké koule) s 20 druhy povolání, barevná i černobílá verze. Procvičení budoucího času, otázka a kladná
35.00 Kč
231328
Anglický jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Dva motivy listů pro stanovení si cílů a plánu, jak jich dosáhnout, na kalendářní rok nebo delší časový úsek. Návod k
30.00 Kč
37528
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Šest různých pochval/záložek ve tvaru šipky jako způsob ocenění práce žáků na konci šk. roku. Návod k výrobě: Šipky
30.00 Kč
9115
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Procvičení přídavných jmen – slova protikladná - pomocí zvířecích obrázků. Návod k výrobě: Kolečka vytiskneme a
30.00 Kč
Rhymes - I have, who has? Rhymes - I have, who has?
24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují. Návod k výrobě:  Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme Jak s materiálem pracovat: Karty rozdáme žákům. Začíná žák, který má zelenou kartu a přečte ji. Na tuto kartu reaguje žák, který má rým, na slovo mouse a pokračuje otázkou na své kartě. Tak to jde plynule, až se skončí opět u žáka se zelenou kartou. Během mluvení žáků dáváme pozor, zda-li nezapomínají říkat u slov i neurčitý člen. Můžeme též vysvětlit pravidla otázek na podmět, pokud se s nimi ještě žáci nesetkali. Rýmy: mouse-house, carrot-parrot, boys-toys, ring-king, cat-rat, moon-spoon, coat-goat, door-floor, bear-pear, key-tree, pen-ten, honey-sunny 
 
UUCZ-516618
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00