Soubor obsahuje přípravu vyučovací hodiny do Aj, která se zaměřuje na dopravní prostředky.
Příprava obsahuje hodinu upravenou tak, aby docházelo k diferenciaci učení. Je tak vhodná pro třídu, kde jsou žáci s rozlišnými úrovněmi Aj.
Tato hodina je oproti jiným neobvyklá tím, že na začátku hodiny nejsou žákům sděleny cíle hodiny. Žáci sami zjišťují téma hodiny a až následně jim učitel sdělí cíle. Žáci mohou pracovat individuálně případně v rámci skupiny.
Tato vyučovací hodina byla vytvořena za cílem sestavení souboru vyučovacích hodin, které by byly vhodné pro heterogenní třídy. Byla několikrát vyzkoušena a vždy sklidila velký úspěch jak u žáků, tak u učitelů.
Snad i Vám se bude líbit.
Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV
Cíle : Po skončení vyučovací hodiny budou žáci schopni na základě indícií odhalit téma vyučovací hodiny, rozřadit dopravní prostředky, formulovat výhody a nevýhody různých druhů transportu
Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní, sociální a personální