Undesirable objects?

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

Karty sloužící k procvičení argumentačních schopností.

 

Návod k výrobě:

Karty vytiskneme, zalaminujeme a vytřihneme.

Jak s materiálem pracovat:

1.     Žákům jsou rozdány karty

2.     Ve dvojicích nebo samostatně říkají, jaký předmět dle karty vlastní.

3.     Všechny vybrané předměty jsou na první pohled bezcenné.

4.     Varianta 1: Žáci musí vymyslet argument, proč je tento předmět dobrý, na co by šel použít, tzn. jak ho zrecyklovat.

5.     Varianta 2: Ostatní žáci se snaží dané argumenty vyvracet.

6.     Nepotřebné předměty:

an empty tin, a paper bag, a bone, a feather, a stone, a string, a bucket of mud, a single shoe, a bottle cap atd.

Další produkty od autora Iva Bartoňková

516625
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Návod k výrobě: Materiál vytiskneme, zalaminujeme a vystřihneme. Možné dvojice karet Neměnné myšlení Rozvoj myšlení
40.00 Kč
775
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Možno udělat v rohu dírku a navléct na knihkařský kroužek
30.00 Kč
144075
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Obsah: Nejlepší vzpomínky, největší výzvy, co jsem se o sobě dozvěděl/a, mé úspěchy Jak s materiálem pracovat: Listy
25.00 Kč
590361
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtyři sebehodnotící listy, dva v češtině, dva v angličtině. Konec šk. roku je obdobím hodnocení a bilancování, ale také
30.00 Kč
Undesirable objects? Undesirable objects?
Karty sloužící k procvičení argumentačních schopností.   Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a vytřihneme. Jak s materiálem pracovat: 1.     Žákům jsou rozdány karty 2.     Ve dvojicích nebo samostatně říkají, jaký předmět dle karty vlastní. 3.     Všechny vybrané předměty jsou na první pohled bezcenné. 4.     Varianta 1: Žáci musí vymyslet argument, proč je tento předmět dobrý, na co by šel použít, tzn. jak ho zrecyklovat. 5.     Varianta 2: Ostatní žáci se snaží dané argumenty vyvracet. 6.     Nepotřebné předměty: an empty tin, a paper bag, a bone, a feather, a stone, a string, a bucket of mud, a single shoe, a bottle cap atd.
UUCZ-12402
Anglický jazyk>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00