Unlocking Imagination: 16 Creative Thinking Tasks for Students

Předmět:
Počet stran:
6
Velikost: 483.53 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Markéta P.
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 10. 2023
Sdílet:

Výuka kreativního myšlení by na našich školách měla mít pevné místo, protože děti učí řešit problémy nebo adaptovat se na nové situace. V tomto materiálu najdeš 16 nápaditých úkolů/otázek pro rozvoj kreativního myšlení do hodin angličtiny.

Co v tomto souboru najdeš?

  • metodiku a odstavec o důležitosti kreativního myšlení ve školním prostředí
  • 16 tipů na konkrétní činnosti a otázky rozvíjející kreativní myšlení studentů - vše je napsáno na kartičkách, které jsou připraveny k tisku

Pro koho se materiál hodí?

Pro žáky II. stupně ZŠ (nejlépe 8. nebo 9. třída) nebo studenty SŠ. Materiál vyžaduje pokročilejší stupeň angličtiny - zadání aktivit i jejich plnění by mělo probíhat v angličtině.

Co je kreativní myšlení?

Úlohy na kreativní myšlení vedou žáky k tomu, aby při řešení problémů používali různé přístupy, aby analyzovali více pohledů, přizpůsobovali své nápady a přicházeli s novými řešeními.

Proč vlastně rozvíjet kreativní myšlení?

Výuka kreativního myšlení by na našich školách měla mít pevné místo, protože podporuje schopnost řešit problémy nebo žáky učí adaptovat se na nové situace. Podporuje je v tom, aby přistupovali k výzvám s otevřenou myslí, kriticky mysleli a zkoumali různé perspektivy. Kromě toho kreativní myšlení (a platí to tedy i pro aktivity v tomto materiálu) zlepšují sebevyjádření žáků a jejich komunikační dovednosti. Když je navíc kreativní myšlení spojeno ještě s cizím jazykem, v tomto případě s angličtinou, jedná se o dvojnásobný přínos pro žáky.

Co je potřeba udělat před začátkem hodiny?

  • Vytisknout jednotlivé kartičky (černobíle nebo barevně), nastříhat je. Dá se ale i jen promítat na interaktivní tabuli, pokud nechcete tisknout:)

Jak s materiálem pracovat v hodině?

Kartičky je možné využívat různými způsoby, tady jsou některé z nich:

  • Jako krátká warm-up activity na začátek hodiny, pokud chcete žáky trochu probudit a vrátit je k přemýšlení a mluvení v angličtině. Aktivity popsané na kartičkách mohou řešit jednotlivci nebo třídu můžete rozdělit na několik skupinek a zadat jim skupinovou práci (skupinky mohou mít všechny stejné zadání nebo si každá skupina může své zadání vylosovat).
  • Jako celohodinová aktivita (některé z aktivit jsou přímo jako stvořené pro rozvoj writing skills studentů)
  • Jako doplňková aktivita na školní výlet nebo exkurzi (pokud vás čeká dlouhá cesta a plánujete si dělat na cestě kratší zastávky, kartičky se vám také budou hodit jako zpestřující aktivita). Skvěle se hodí třeba na adaptační kurzy!

Další produkty od autora Markéta P.

362027
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
4 materiály k německým slovesům SEIN, HABEN, MÖCHTEN, MÜSSEN, které se hodí pro začátečníky. Set má celkem 31 stran a
79.00 Kč
495675
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Stručné vysvětlení německé gramatické vazby ES GIBT, pracovní list, 2 interaktivní cvičení na procvičení. Materiál je
29.00 Kč
335021
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Sada 32 demonstračních kartiček z obrázky zvířat - v české a v anglické variantě. Hodí se pro představení nové slovní
25.00 Kč
326244
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
21 jednoduchých otázek pro úroveň AI/A2. Nechte studenty hádat, kterou ze 2 variant by si zvolili raději! Hodí se jako
30.00 Kč
Unlocking Imagination: 16 Creative Thinking Tasks for Students Unlocking Imagination: 16 Creative Thinking Tasks for Students
Výuka kreativního myšlení by na našich školách měla mít pevné místo, protože děti učí řešit problémy nebo adaptovat se na nové situace. V tomto materiálu najdeš 16 nápaditých úkolů/otázek pro rozvoj kreativního myšlení do hodin angličtiny. Co v tomto souboru najdeš? metodiku a odstavec o důležitosti kreativního myšlení ve školním prostředí 16 tipů na konkrétní činnosti a otázky rozvíjející kreativní myšlení studentů - vše je napsáno na kartičkách, které jsou připraveny k tisku Pro koho se materiál hodí? Pro žáky II. stupně ZŠ (nejlépe 8. nebo 9. třída) nebo studenty SŠ. Materiál vyžaduje pokročilejší stupeň angličtiny - zadání aktivit i jejich plnění by mělo probíhat v angličtině. Co je kreativní myšlení? Úlohy na kreativní myšlení vedou žáky k tomu, aby při řešení problémů používali různé přístupy, aby analyzovali více pohledů, přizpůsobovali své nápady a přicházeli s novými řešeními. Proč vlastně rozvíjet kreativní myšlení? Výuka kreativního myšlení by na našich školách měla mít pevné místo, protože podporuje schopnost řešit problémy nebo žáky učí adaptovat se na nové situace. Podporuje je v tom, aby přistupovali k výzvám s otevřenou myslí, kriticky mysleli a zkoumali různé perspektivy. Kromě toho kreativní myšlení (a platí to tedy i pro aktivity v tomto materiálu) zlepšují sebevyjádření žáků a jejich komunikační dovednosti. Když je navíc kreativní myšlení spojeno ještě s cizím jazykem, v tomto případě s angličtinou, jedná se o dvojnásobný přínos pro žáky. Co je potřeba udělat před začátkem hodiny? Vytisknout jednotlivé kartičky (černobíle nebo barevně), nastříhat je. Dá se ale i jen promítat na interaktivní tabuli, pokud nechcete tisknout:) Jak s materiálem pracovat v hodině? Kartičky je možné využívat různými způsoby, tady jsou některé z nich: Jako krátká warm-up activity na začátek hodiny, pokud chcete žáky trochu probudit a vrátit je k přemýšlení a mluvení v angličtině. Aktivity popsané na kartičkách mohou řešit jednotlivci nebo třídu můžete rozdělit na několik skupinek a zadat jim skupinovou práci (skupinky mohou mít všechny stejné zadání nebo si každá skupina může své zadání vylosovat). Jako celohodinová aktivita (některé z aktivit jsou přímo jako stvořené pro rozvoj writing skills studentů) Jako doplňková aktivita na školní výlet nebo exkurzi (pokud vás čeká dlouhá cesta a plánujete si dělat na cestě kratší zastávky, kartičky se vám také budou hodit jako zpestřující aktivita). Skvěle se hodí třeba na adaptační kurzy!
UUCZ-356795
Anglický jazyk>Pracovní listy>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
29.00