Vyjadřování množství - (a) few, (a) little, many, much

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
19
Velikost: 1.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál rozvíjí schopnost použití gramatiky správně - žák se orientuje v rozdílech (a) few, (a) little, much, many. Žák má k dispozici vizuální oporu. 

Tři aktivity na procvičení quantifiers - málo, trochu a hodně. Aktivity do lavice, do celé třídy a do sešitu.

Obsah:

1. karty truhly (6 ks) + zlaťáky (54 ks)

2. karty velké truhly (6 ks) + velké zlaťáky (54 ks)

3. list na založení do sešitu

Cíl: Procvičení vyjadřování množství, počitatelných a nepočitatelných podstatných jmen

Jak s materiálem pracovat:

1. Truhly rozmístíme na lavice, žákům rozdáme zlaťáky. Žáci chodí ke stanovištím a umisťují zlaťáky na správné truhly, podle toho, zdali se jedná o počitatelné nebo nepočitatelné podstatné jméno. Např. water umístí na little, friends na few. Můžete použít jen některé truhly (a few, a little nebo much, many) nebo všechny truhly dohromady. Stejně tak zlaťáky si vyberte dle potřeby nebo množství dětí ve Vaší třídě. Tuto aktivitu můžou hrát děti i ve skupinkách, kdy mají všechny truhly před sebou a společně se rozhodují, jaké zlaťáky kam umístí. Následuje společná kontrola s učitelem.

2. Toto je varianta k aktivitě č. 1. Velké truhly rozmístíme po třídě a žáci na ně lepí správné zlaťáky pomocí lepící gumy. Truhlu vytiskněte a zalaminujte. Otvor pro ústa nevystřihávejte, tímto se na tu zalaminovanou plochu budou také dát lepit zlaťáky. Posléze si truhly vysbírejte a společně s žáky zkontrolujte, jestli jsou na nich nalepené správné zlaťáky.

3. Touto aktivitou si žáci upevní učivo ještě psanou formou. Oba listy si žáci nalepí do sešitu a do políček si vepíšou šest slov, která k dané truhle patří. Toto lze zadat i jako domácí úkol.

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

45766
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Lapbook
Pracovní list a flashcards k procvičení slovní zásoby na téma počasí. Jak s materiálem pracovat: 1. Děti se nejdříve
40.00 Kč
48091
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7.
Já mám, kdo má
Obsah: 18 karet s 18 domácími zvířaty, včetně černobílé verze Cíl: Procvičení slovní zásoby farm animals, procvičení
30.00 Kč
455894
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Návod k výrobě: Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli
25.00 Kč
37528
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Šest různých pochval/záložek ve tvaru šipky jako způsob ocenění práce žáků na konci šk. roku. Návod k výrobě: Šipky
30.00 Kč
Vyjadřování množství - (a) few, (a) little, many, much Vyjadřování množství - (a) few, (a) little, many, much
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál rozvíjí schopnost použití gramatiky správně - žák se orientuje v rozdílech (a) few, (a) little, much, many. Žák má k dispozici vizuální oporu.  Tři aktivity na procvičení quantifiers - málo, trochu a hodně. Aktivity do lavice, do celé třídy a do sešitu. Obsah: 1. karty truhly (6 ks) + zlaťáky (54 ks) 2. karty velké truhly (6 ks) + velké zlaťáky (54 ks) 3. list na založení do sešitu Cíl: Procvičení vyjadřování množství, počitatelných a nepočitatelných podstatných jmen Jak s materiálem pracovat: 1. Truhly rozmístíme na lavice, žákům rozdáme zlaťáky. Žáci chodí ke stanovištím a umisťují zlaťáky na správné truhly, podle toho, zdali se jedná o počitatelné nebo nepočitatelné podstatné jméno. Např. water umístí na little, friends na few. Můžete použít jen některé truhly (a few, a little nebo much, many) nebo všechny truhly dohromady. Stejně tak zlaťáky si vyberte dle potřeby nebo množství dětí ve Vaší třídě. Tuto aktivitu můžou hrát děti i ve skupinkách, kdy mají všechny truhly před sebou a společně se rozhodují, jaké zlaťáky kam umístí. Následuje společná kontrola s učitelem. 2. Toto je varianta k aktivitě č. 1. Velké truhly rozmístíme po třídě a žáci na ně lepí správné zlaťáky pomocí lepící gumy. Truhlu vytiskněte a zalaminujte. Otvor pro ústa nevystřihávejte, tímto se na tu zalaminovanou plochu budou také dát lepit zlaťáky. Posléze si truhly vysbírejte a společně s žáky zkontrolujte, jestli jsou na nich nalepené správné zlaťáky. 3. Touto aktivitou si žáci upevní učivo ještě psanou formou. Oba listy si žáci nalepí do sešitu a do políček si vepíšou šest slov, která k dané truhle patří. Toto lze zadat i jako domácí úkol.
 
UUCZ-458295
Anglický jazyk>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ>Piráti, námořníci, moře
40.00