What am I? - zvířata AJ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

Obsah: 48 karet s 48 slovíčky a obrázky na téma Animals

Cíl:      Tvoření vět pomocí sloves to be, to have, to live a can, procvičení slovní zásoby animals, přídavných jmen, barev, částí těla zvířat, sloves, míst, kde zvířata žijí.

Návod k výrobě:

Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme.

Jak s materiálem pracovat:

Varianta 1: Žáci pracují ve dvojicích, karty leží před nimi na stole, lícovou stranou dolů. První žák si vezme kartu a tvoří věty dle nápovědy na kartě. Zvíře nesmí ani říct, ani ukázat. Druhý žák hádá, o jaké zvíře dle popisu jde. Pokud uhodne, kartu si nechá, pokud ne, karta putuje do spodu balíčku a bude se o ni hrát znovu, až na ni opět přijde řada. Pokračuje druhý žák další kartou, a tak stále dokola.

Varianta 2: Žáci pracují ve skupinkách, pravidla jsou stejná jako u Varianty 1, pořadí žáků je dle směru hodinových ručiček.

Varianta 3: Všem žákům jsou rozdány karty a prezentují je buď chozením k tabuli nebo postavením se v lavici. Kartu žáka, který ji prezentuje, získává ten, kdo nejrychleji zvíře uhodne.

Varianta 4: Lze využít také jako rychlou, krátkou warm-up aktivitu, kdy na začátku hodiny tvoří věty učitel a žáci zvířata hádají. V tomto případě se procvičuje pouze slovní zásoba Animals.

Dle úrovně žáků lze hru upravit na lehčí variantu, kdy žáci z pěti nabízených vět mají utvořit (vybrat si) alespoň tři, tudíž se vyhnou slovním obratům, které ještě neumí (např. někdo nemusí vědět části těla daného zvířete)

Zvířata: bear, beaver, cat, cow, crab, crocodile, deer, dog, dolphin, duck, elephant, fish, flamingo, fox, frog, giraffe, goat, goose, hedgehog, hippo, horse, chicken, kangaroo, lion, monkey, mouse, octopus, owl, penguin, pig, polar bear, rabbit, raccoon, ram, rhino, rooster, seahorse, shark, sheep, sloth, snail, snake, squirrel, swan, turkey, turtle, whale, zebra 

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

37527
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Popis materiálu Šest různých záložek ve tvaru šipky sloužící jako ocenění práce žáků na konci školního roku v předmětu
30.00 Kč
39651
Anglický jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál obsahuje 20 karet se slovy (12 samohlásek a 8 dvojhlásek) a 60 kartiček s rýmy na tato slova. Ke každému slovu
30.00 Kč
489
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Děti se naučí názvy zemí a národnosti a tuto slovní zásobu procvičí ve větách se slovesem to be. Návod k výrobě
30.00 Kč
18311
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 24 karet s 12 obrázky domácích zvířat a popisem, včetně černobílé verze Cíl: Procvičení slovní zásoby farm
30.00 Kč
What am I? - zvířata AJ What am I? - zvířata AJ
Obsah: 48 karet s 48 slovíčky a obrázky na téma Animals Cíl:      Tvoření vět pomocí sloves to be, to have, to live a can, procvičení slovní zásoby animals, přídavných jmen, barev, částí těla zvířat, sloves, míst, kde zvířata žijí. Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Jak s materiálem pracovat: Varianta 1: Žáci pracují ve dvojicích, karty leží před nimi na stole, lícovou stranou dolů. První žák si vezme kartu a tvoří věty dle nápovědy na kartě. Zvíře nesmí ani říct, ani ukázat. Druhý žák hádá, o jaké zvíře dle popisu jde. Pokud uhodne, kartu si nechá, pokud ne, karta putuje do spodu balíčku a bude se o ni hrát znovu, až na ni opět přijde řada. Pokračuje druhý žák další kartou, a tak stále dokola. Varianta 2: Žáci pracují ve skupinkách, pravidla jsou stejná jako u Varianty 1, pořadí žáků je dle směru hodinových ručiček. Varianta 3: Všem žákům jsou rozdány karty a prezentují je buď chozením k tabuli nebo postavením se v lavici. Kartu žáka, který ji prezentuje, získává ten, kdo nejrychleji zvíře uhodne. Varianta 4: Lze využít také jako rychlou, krátkou warm-up aktivitu, kdy na začátku hodiny tvoří věty učitel a žáci zvířata hádají. V tomto případě se procvičuje pouze slovní zásoba Animals. Dle úrovně žáků lze hru upravit na lehčí variantu, kdy žáci z pěti nabízených vět mají utvořit (vybrat si) alespoň tři, tudíž se vyhnou slovním obratům, které ještě neumí (např. někdo nemusí vědět části těla daného zvířete) Zvířata: bear, beaver, cat, cow, crab, crocodile, deer, dog, dolphin, duck, elephant, fish, flamingo, fox, frog, giraffe, goat, goose, hedgehog, hippo, horse, chicken, kangaroo, lion, monkey, mouse, octopus, owl, penguin, pig, polar bear, rabbit, raccoon, ram, rhino, rooster, seahorse, shark, sheep, sloth, snail, snake, squirrel, swan, turkey, turtle, whale, zebra 
 
UUCZ-48671
Anglický jazyk>Didaktické hry>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové
30.00