What am I? - zvířata AJ

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 3.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2024
Sdílet:

Obsah: 48 karet s 48 slovíčky a obrázky na téma Animals

Cíl:      Tvoření vět pomocí sloves to be, to have, to live a can, procvičení slovní zásoby animals, přídavných jmen, barev, částí těla zvířat, sloves, míst, kde zvířata žijí.

Návod k výrobě:

Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme.

Jak s materiálem pracovat:

Varianta 1: Žáci pracují ve dvojicích, karty leží před nimi na stole, lícovou stranou dolů. První žák si vezme kartu a tvoří věty dle nápovědy na kartě. Zvíře nesmí ani říct, ani ukázat. Druhý žák hádá, o jaké zvíře dle popisu jde. Pokud uhodne, kartu si nechá, pokud ne, karta putuje do spodu balíčku a bude se o ni hrát znovu, až na ni opět přijde řada. Pokračuje druhý žák další kartou, a tak stále dokola.

Varianta 2: Žáci pracují ve skupinkách, pravidla jsou stejná jako u Varianty 1, pořadí žáků je dle směru hodinových ručiček.

Varianta 3: Všem žákům jsou rozdány karty a prezentují je buď chozením k tabuli nebo postavením se v lavici. Kartu žáka, který ji prezentuje, získává ten, kdo nejrychleji zvíře uhodne.

Varianta 4: Lze využít také jako rychlou, krátkou warm-up aktivitu, kdy na začátku hodiny tvoří věty učitel a žáci zvířata hádají. V tomto případě se procvičuje pouze slovní zásoba Animals.

Dle úrovně žáků lze hru upravit na lehčí variantu, kdy žáci z pěti nabízených vět mají utvořit (vybrat si) alespoň tři, tudíž se vyhnou slovním obratům, které ještě neumí (např. někdo nemusí vědět části těla daného zvířete)

Zvířata: bear, beaver, cat, cow, crab, crocodile, deer, dog, dolphin, duck, elephant, fish, flamingo, fox, frog, giraffe, goat, goose, hedgehog, hippo, horse, chicken, kangaroo, lion, monkey, mouse, octopus, owl, penguin, pig, polar bear, rabbit, raccoon, ram, rhino, rooster, seahorse, shark, sheep, sloth, snail, snake, squirrel, swan, turkey, turtle, whale, zebra 

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

107505
Anglický jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
3 karty, 12 kartiček, 1 pracovní list. Procvičení přítomném prostého času, 3. os. j.č., tvorby otázky, krátké odpovědi a
30.00 Kč
1753
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Dárek pro žáky na konci školního roku - záložka do knížky a slovní hodnocení v jednom. Stačí vytisknout na barevný papír
25.00 Kč
54051
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Procvičení předpřítomného času pomocí hledání vět v tabulce (bludišti). Obsah: 15 karet s obrázky a tabulkou "bludištěm"
40.00 Kč
136027
Anglický jazyk
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
20 obrázků (věštecké koule) s 20 druhy povolání, barevná i černobílá verze. Procvičení budoucího času, otázka a kladná
35.00 Kč
What am I? - zvířata AJ What am I? - zvířata AJ
Obsah: 48 karet s 48 slovíčky a obrázky na téma Animals Cíl:      Tvoření vět pomocí sloves to be, to have, to live a can, procvičení slovní zásoby animals, přídavných jmen, barev, částí těla zvířat, sloves, míst, kde zvířata žijí. Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Jak s materiálem pracovat: Varianta 1: Žáci pracují ve dvojicích, karty leží před nimi na stole, lícovou stranou dolů. První žák si vezme kartu a tvoří věty dle nápovědy na kartě. Zvíře nesmí ani říct, ani ukázat. Druhý žák hádá, o jaké zvíře dle popisu jde. Pokud uhodne, kartu si nechá, pokud ne, karta putuje do spodu balíčku a bude se o ni hrát znovu, až na ni opět přijde řada. Pokračuje druhý žák další kartou, a tak stále dokola. Varianta 2: Žáci pracují ve skupinkách, pravidla jsou stejná jako u Varianty 1, pořadí žáků je dle směru hodinových ručiček. Varianta 3: Všem žákům jsou rozdány karty a prezentují je buď chozením k tabuli nebo postavením se v lavici. Kartu žáka, který ji prezentuje, získává ten, kdo nejrychleji zvíře uhodne. Varianta 4: Lze využít také jako rychlou, krátkou warm-up aktivitu, kdy na začátku hodiny tvoří věty učitel a žáci zvířata hádají. V tomto případě se procvičuje pouze slovní zásoba Animals. Dle úrovně žáků lze hru upravit na lehčí variantu, kdy žáci z pěti nabízených vět mají utvořit (vybrat si) alespoň tři, tudíž se vyhnou slovním obratům, které ještě neumí (např. někdo nemusí vědět části těla daného zvířete) Zvířata: bear, beaver, cat, cow, crab, crocodile, deer, dog, dolphin, duck, elephant, fish, flamingo, fox, frog, giraffe, goat, goose, hedgehog, hippo, horse, chicken, kangaroo, lion, monkey, mouse, octopus, owl, penguin, pig, polar bear, rabbit, raccoon, ram, rhino, rooster, seahorse, shark, sheep, sloth, snail, snake, squirrel, swan, turkey, turtle, whale, zebra 
 
UUCZ-48671
Anglický jazyk>Didaktické hry>5.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐾 Živočichové
30.00