Včela medonosná - SOUBOR AKTIVIT

Počet stran:
17
Velikost: 7.58 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Brůžová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 2. 2025
Sdílet:

Soubor devíti aktivit (včetně výchozího textu) využívající i metody kritického myšlení. Lze využít na Světový den včel (20. května) - výstupem je plakát s informacemi (součástí jsou témata ke zpracování i šablona na obkreslování pláství). Některé aktivity využívají metod kritického myšlení (myšlenková mapa, pětilístek, Vennův diagram), jiné jsou zaměřené na vyhledávání informací a spolupráci (otázky k textu, práce na společném plakátu).

Materiál obsahuje:

  • výchozí text
  • otázky k textu (graficky zpracováno do tvaru pláství - lze využít na nástěnku)
  • pravdivost tvrzení (žák nejprve bez dohledávání rozhodne, zda je to pravda, či nikoliv, následně dohledá správnou odpověď)
  • pětilístek
  • myšlenková mapa (lze využít šablonu, která je součástí materiálu)
  • Vennův diagram
  • stádia dělnic (přiřazování názvu ke charakteristice)
  • vysvětlování pojmů
  • deset témat na další práci (plakáty, lapbooky, referáty...)

K dispozici i černobílá verze. Včetně řešení.

Další produkty od autora Zuzana Brůžová

672980
Přírodověda
6., 7., 8., 9.
Postřehovky
Materiál obsahuje 40 kartiček s ukrytými názvy zástupců hmyzu, hub (méně známých), rostlin a živočichů. Je možné je
40.00 Kč
672986
Matematika
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Aktivita, při které si žáci trochu procvičí počítání a společnými silami zjistí, jak velcí jsou reálně různí živočichové
45.00 Kč
933270
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9.
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Socha Svobody vytvořená ze žáků? Proč ne! Využijte tuto aktivitu na první hodiny nového školního roku - na rozjezd už
35.00 Kč
695248
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: a) soubor aktivit osmisměrka rozřazování zástupců vyvozování z videa (aligátor vs. krokodýl)
50.00 Kč
Včela medonosná - SOUBOR AKTIVIT Včela medonosná - SOUBOR AKTIVIT
Soubor devíti aktivit (včetně výchozího textu) využívající i metody kritického myšlení. Lze využít na Světový den včel (20. května) - výstupem je plakát s informacemi (součástí jsou témata ke zpracování i šablona na obkreslování pláství). Některé aktivity využívají metod kritického myšlení (myšlenková mapa, pětilístek, Vennův diagram), jiné jsou zaměřené na vyhledávání informací a spolupráci (otázky k textu, práce na společném plakátu).Materiál obsahuje:výchozí textotázky k textu (graficky zpracováno do tvaru pláství - lze využít na nástěnku)pravdivost tvrzení (žák nejprve bez dohledávání rozhodne, zda je to pravda, či nikoliv, následně dohledá správnou odpověď)pětilístekmyšlenková mapa (lze využít šablonu, která je součástí materiálu)Vennův diagramstádia dělnic (přiřazování názvu ke charakteristice)vysvětlování pojmůdeset témat na další práci (plakáty, lapbooky, referáty...)K dispozici i černobílá verze. Včetně řešení.
UUCZ-782123
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>Projekty>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐝 Včely
40.00