Doplň písmeno - genetická metoda čtení

Ročník:
Počet stran:
11
Velikost: 17.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Klára Málková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 8. 2025
Sdílet:

Cíl pomůcky

  • procvičování znalosti jednotlivých písmen v rámci jednoduchých slov,
  • rozvoj fonematického uvědomění (žák slyší celé slovo a určuje, které písmeno v něm chybí),
  • posílení vizuální a sluchové paměti,
  • nácvik čtení krátkých slov bez komplikovaných pravopisných jevů.

Kartičky jsou utvořeny tak, aby písmena, která děti doplňují znaly. Neřeší tedy jevy jako ú/ů nebo y/i.

 

  1. Žák si nejprve prohlédne obrázek a pojmenuje jej.
  2. Poté nahlas vysloví celé slovo.
  3. Společně s učitelem nebo samostatně určí, které písmeno chybí.
  4. Doplní písmeno do prázdného místa.
  5. Na závěr slovo celé přečte.
  6. Udělá si kontrolu, která je z druhé strany kartičky.

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Klára Málková

790399
Matematika - geometrie
1., 2., 3.
Postřehovky
Hledáš zábavný způsob, jak procvičit logiku, postřeh a rychlé myšlení? Postřehovka s geometrickými tvary je ideální hra
40.00 Kč
922388
Český jazyk - čtení genetickou metodou
MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
Rozvoj sluchové analýzy a rozkladu slova na hlásky. Nácvik genetické metody čtení: převod hlásky na písmeno. Fixace
35.00 Kč
921381
Český jazyk - čtení genetickou metodou
1.
Didaktické hry
Rozvoj fonematického uvědomění – uvědomění si první hlásky slova Seznámení s počátečním písmenem (velké tiskací) a
30.00 Kč
932658
Matematika
1.
Demonstrační obrázky - kartičky
Karty byly vytvořeny tak, aby je mohli používat učitelé v klasických školách, ale i ve třídách s montessori filosofií
30.00 Kč
Doplň písmeno - genetická metoda čtení Doplň písmeno - genetická metoda čtení
Cíl pomůckyprocvičování znalosti jednotlivých písmen v rámci jednoduchých slov,rozvoj fonematického uvědomění (žák slyší celé slovo a určuje, které písmeno v něm chybí),posílení vizuální a sluchové paměti,nácvik čtení krátkých slov bez komplikovaných pravopisných jevů.Kartičky jsou utvořeny tak, aby písmena, která děti doplňují znaly. Neřeší tedy jevy jako ú/ů nebo y/i. Žák si nejprve prohlédne obrázek a pojmenuje jej.Poté nahlas vysloví celé slovo.Společně s učitelem nebo samostatně určí, které písmeno chybí.Doplní písmeno do prázdného místa.Na závěr slovo celé přečte.Udělá si kontrolu, která je z druhé strany kartičky.Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-932664
Český jazyk - čtení genetickou metodou>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>1.>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🔤 Abeceda>💙💛 Pro ukrajinské děti
40.00