Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky

Počet stran:
50
Velikost: 25.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 2. 2025
Sdílet:

OBSAH MATERIÁLU:

•obrázkový písmenkář na formátu A4 na výšku, velké obrysové písmeno, většinou 6 obrázků slov, která daným písmenem začínají a slova napsaná velkými tiskacími písmeny, řádek pro zápis písmene
•31 stran s písmeny na formátu A4 na výšku
• 6 stran (ď/ť/ň – dě/tě/ně – bě/pě/vě/mě - di/ti/ni – dy/ty/ny – au/eu/ou) s obrázky slov, která danou skupinu obsahují
•6 stran pro zápis slov se skupinami k nakopírování na druhou stranu a místem pro dokreslení obrázku
•u písmen Q, X, W je tabulka pro zápis slov s danými písmeny
•u písmene Y jsou slova, která dané písmeno obsahují 
 

POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:

•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
 

POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:

•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.

Další produkty od autora Lenka Syrová

788559
Matematika
5., Speciální pedagogika
Běhací diktát
okruhy učiva : číslo a jeho zobrazení, počet M, ST, DT, T, S, D a J, číslo a číselná osa – čísla před/za/mezi daným
45.00 Kč
829449
Český jazyk - čtení genetickou metodou
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
použití : práce ve skupině, práce s celou třídou, čtení slov, hláskování slov, hádanky, náslovná hláska, opis slov
55.00 Kč
741763
Matematika
2., 3.
Demonstrační obrázky - kartičky
použití : odčítání, počítání do 100, odčítání jednotek bez přechodu desítky, porovnávání OBSAH MATERIÁLU: • 434
45.00 Kč
746879
Prvouka
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pravidla třídy
OKRUHY: výzdoba třídy, pravidla třídy, superhrdinové, motivace, etická výchova OBSAH MATERIÁLU: • celkem 3 · 7 stran s
45.00 Kč
Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky
OBSAH MATERIÁLU:
•obrázkový písmenkář na formátu A4 na výšku, velké obrysové písmeno, většinou 6 obrázků slov, která daným písmenem začínají a slova napsaná velkými tiskacími písmeny, řádek pro zápis písmene
•31 stran s písmeny na formátu A4 na výšku
• 6 stran (ď/ť/ň – dě/tě/ně – bě/pě/vě/mě - di/ti/ni – dy/ty/ny – au/eu/ou) s obrázky slov, která danou skupinu obsahují
•6 stran pro zápis slov se skupinami k nakopírování na druhou stranu a místem pro dokreslení obrázku
•u písmen Q, X, W je tabulka pro zápis slov s danými písmeny
•u písmene Y jsou slova, která dané písmeno obsahují 
 
POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:
•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
 
POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:
•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
UUCZ-795939
Český jazyk - čtení genetickou metodou>Český jazyk>Český jazyk - psaní>Omalovánky>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🔤 Abeceda
75.00