Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky

Počet stran:
50
Velikost: 25.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lenka Syrová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 2. 2025
Sdílet:

OBSAH MATERIÁLU:

•obrázkový písmenkář na formátu A4 na výšku, velké obrysové písmeno, většinou 6 obrázků slov, která daným písmenem začínají a slova napsaná velkými tiskacími písmeny, řádek pro zápis písmene
•31 stran s písmeny na formátu A4 na výšku
• 6 stran (ď/ť/ň – dě/tě/ně – bě/pě/vě/mě - di/ti/ni – dy/ty/ny – au/eu/ou) s obrázky slov, která danou skupinu obsahují
•6 stran pro zápis slov se skupinami k nakopírování na druhou stranu a místem pro dokreslení obrázku
•u písmen Q, X, W je tabulka pro zápis slov s danými písmeny
•u písmene Y jsou slova, která dané písmeno obsahují 
 

POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:

•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
 

POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:

•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.

Další produkty od autora Lenka Syrová

745860
Přírodověda
2., 3., 4.
Pracovní listy
použití : bylina, části rostlin, kořen, stonek, list, květ, pracovní list, přiřazování, lapbook OBSAH MATERIÁLU: •1
54.00 Kč
795364
Český jazyk - čtení genetickou metodou
1., 2., Speciální pedagogika
Domino
použití: individuální práce, práce ve skupině, čtení písmen, malá a velká tiskací písmena, didaktická hra domino OBSAH
34.00 Kč
739290
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Předloha ke kreslení
OKRUHY: čtení, čtenářská dílna, záznamová karta, záznam přečtených knih, předloha ke kreslení OBSAH MATERIÁLU: •2 x
45.00 Kč
748516
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
použití : představa o počtu do 10, přiřazování karet o stejném počtu, počet a číslo do 10, didaktická hra, postřeh OBSAH
45.00 Kč
Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky Obrázkový písmenkář - písmenkové omalovánky
OBSAH MATERIÁLU:
•obrázkový písmenkář na formátu A4 na výšku, velké obrysové písmeno, většinou 6 obrázků slov, která daným písmenem začínají a slova napsaná velkými tiskacími písmeny, řádek pro zápis písmene
•31 stran s písmeny na formátu A4 na výšku
• 6 stran (ď/ť/ň – dě/tě/ně – bě/pě/vě/mě - di/ti/ni – dy/ty/ny – au/eu/ou) s obrázky slov, která danou skupinu obsahují
•6 stran pro zápis slov se skupinami k nakopírování na druhou stranu a místem pro dokreslení obrázku
•u písmen Q, X, W je tabulka pro zápis slov s danými písmeny
•u písmene Y jsou slova, která dané písmeno obsahují 
 
POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:
•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
 
POPIS MATERIÁLU – PRVNÍ STRANA:
•Jednotlivé listy lze zakládat do euroobalů a plastového vazače. Vznikne tak obrázkový písmenkář.
•Děti pojmenují obrázky. Říkají, kde A slyší (na začátku, uvnitř, na konci slova).
•Prstem několikrát obtáhnou velké písmeno. Dále si ho mohou obtáhnout, vybarvit, vyšrafovat nebo vytečkovat (barvy a vatová tyčinka).
•Ve slovech hledají tvar daného písmene. Nové písmeno vybarvujeme např. červeně. Ostatní písmena, která již děti umí např. žlutě.
•Na linku si zkusí písmeno zapsat.
UUCZ-795939
Český jazyk - čtení genetickou metodou>Český jazyk>Český jazyk - psaní>Omalovánky>Pracovní listy>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🔤 Abeceda
75.00