Pašijový týden - běhačka, řazení na tabuli a v lavicích

Počet stran:
17
Velikost: 19.7 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 4. 2025
Sdílet:

Formou běhacího učení děti seznámíte se dny Pašijového týdne, naučí se je pojmenovat a dozví se, jaké tradice představují. Řazením kartiček na tabuli a ve skupinách si následně tyto pojmy upevní. Propojení matematiky, ČJ a prvouky.

Soubor obsahuje:

  • pracovní list s větami o jednotlivých dnech Pašijového týdne, doplňováním i,y po tvrdých a měkkých souhláskách, písemným sčítáním a odčítáním do 100 a políčkem pro vepsání názvu dne
  • 8 karet s výsledky, obrázky a názvy dnů Pašijového týdne
  • řešení k pracovnímu listu
  • karty k třídění na tabuli (8 x karty s obrázky, 8x karty v názvy dnů, 8x karty s popisy dnů)
  • listy pro třídění v lavicích (1x list s obrázky, 1 x list z názvy dnů, 1x list s popisy dnů)
  • list s řešením - shrnutím pašijového týdne

 

Způsob využití tohoto souboru:

  • běhací učení: karty s výsledky a obrázky rozmístíte po třídě. Děti dostanou pracovní list a mají nejprve za úkol doplnit do vět i,í/y,ý. Následně spočítají příklad a vyhledají ve třídě kartu s příslušným výsledkem, který spočítaly. Zapamatují si název dne, který je na každé kartě uveden a přepíší ho do příslušného řádku. Doporučuji upozornit na psaní velkých písmen na začátku názvu dnů.
  • kontrola: pokud mezi kartičkami nenašli výsledek, nebo jim vyšel stejný výsledek dvakrát, znamená to, že počítali špatně. Pokud svůj výsledek na žádné kartě nenajdou, také počítali špatně a mohou si pomoci obrázky, které s větami souvisí. (Práce s chybou).
  • shrnutí a kontrola správnosti zapsaných dnů: přečtěte si společně jednotlivé věty, zkontrolujte správně zapsaný den a zdůvodněte i doplnění i,y.
  • opakování: říkejte věty, děti pak správně určí den. Nebo ukazujte obrázky a děti řeknou, který den to je a jaká je v tento den tradice.



Další možnosti práce s materiálem:

  • třídění na tabuli či koberci: děti k sobě přiřazují karty s obrázky, názvy dnů a popisem ( 6 listů A4 ka rozstříhání, případně laminaci)
  • třídění v lavicích: děti k sobě přiřazují karty s obrázky, názvy dnů a popisem (3 listy A4 k rozstříhání)
  • kontrola - poslední list obsahuje shrnutí (řešení). Můžete ho dětem poskytnout pro kontrolu správnosti nebo pustit PDF na tabuli.


 

Další produkty od autora Kateřina Ivaškovičová

865324
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Někdy je těžké určit, zda se jedná o sloveso či podstatné jméno. Tyto kartičky s dvojicemi sloves a podstatných jmen
60.00 Kč
820660
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Další aktivita pro práci se stovkovou tabulkou. Poslouží k upevnění orientace v číselné řadě do 100, rozvíjí
40.00 Kč
856891
Český jazyk - gramatika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tuto závěrečnou práci jsem sestavovala pro asistenční třídu a většina dětí ji zvládla na jedničku. :) Oboustranný tisk
30.00 Kč
801393
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
PDF Soubor je určen především k vyvození dvojhlásek v 1. ročníku. Obsahuje 42 kartiček s obrázky + 42 slov k přiřazování
80.00 Kč
Pašijový týden - běhačka, řazení na tabuli a v lavicích Pašijový týden - běhačka, řazení na tabuli a v lavicích
Formou běhacího učení děti seznámíte se dny Pašijového týdne, naučí se je pojmenovat a dozví se, jaké tradice představují. Řazením kartiček na tabuli a ve skupinách si následně tyto pojmy upevní. Propojení matematiky, ČJ a prvouky.Soubor obsahuje:pracovní list s větami o jednotlivých dnech Pašijového týdne, doplňováním i,y po tvrdých a měkkých souhláskách, písemným sčítáním a odčítáním do 100 a políčkem pro vepsání názvu dne8 karet s výsledky, obrázky a názvy dnů Pašijového týdneřešení k pracovnímu listukarty k třídění na tabuli (8 x karty s obrázky, 8x karty v názvy dnů, 8x karty s popisy dnů)listy pro třídění v lavicích (1x list s obrázky, 1 x list z názvy dnů, 1x list s popisy dnů)list s řešením - shrnutím pašijového týdne Způsob využití tohoto souboru:běhací učení: karty s výsledky a obrázky rozmístíte po třídě. Děti dostanou pracovní list a mají nejprve za úkol doplnit do vět i,í/y,ý. Následně spočítají příklad a vyhledají ve třídě kartu s příslušným výsledkem, který spočítaly. Zapamatují si název dne, který je na každé kartě uveden a přepíší ho do příslušného řádku. Doporučuji upozornit na psaní velkých písmen na začátku názvu dnů.kontrola: pokud mezi kartičkami nenašli výsledek, nebo jim vyšel stejný výsledek dvakrát, znamená to, že počítali špatně. Pokud svůj výsledek na žádné kartě nenajdou, také počítali špatně a mohou si pomoci obrázky, které s větami souvisí. (Práce s chybou).shrnutí a kontrola správnosti zapsaných dnů: přečtěte si společně jednotlivé věty, zkontrolujte správně zapsaný den a zdůvodněte i doplnění i,y.opakování: říkejte věty, děti pak správně určí den. Nebo ukazujte obrázky a děti řeknou, který den to je a jaká je v tento den tradice.Další možnosti práce s materiálem:třídění na tabuli či koberci: děti k sobě přiřazují karty s obrázky, názvy dnů a popisem ( 6 listů A4 ka rozstříhání, případně laminaci)třídění v lavicích: děti k sobě přiřazují karty s obrázky, názvy dnů a popisem (3 listy A4 k rozstříhání)kontrola - poslední list obsahuje shrnutí (řešení). Můžete ho dětem poskytnout pro kontrolu správnosti nebo pustit PDF na tabuli. 
UUCZ-844160
Český jazyk - čtení>Matematika>Prvouka>Běhací diktát>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🐰 Velikonoce
50.00