MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA.
VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (1. – 3. ROČNÍK).
MATERIÁL OBSAHUJE:
- PRŮVODNÍ LIST
- VĚTY NA TÉMA PODZIM (TĚŽŠÍ A LEHČÍ VARIANTA)
- ŘEŠENÍ = KARTIČKY PRO SAMOSTATNOU KONTROLU ŽÁKY
OBĚ VERZE MAJÍ PO 11 VĚTÁCH A NALEZNETE JE V BAREVNÉM I V ČERNOBÍLÉM PROVEDENÍ.
PŘESTOŽE JE MATERIÁL PRIMÁRNĚ ZAMÝŠLEN JAKO BĚHACÍ DIKTÁT, LÍSTEČKY S VĚTAMI LZE VYTISKNOUT 2X (PODLE VELIKOSTI TŘÍDY ) A VYUŽÍT JE K OPISU, PŘEPISU NEBO URČOVÁNÍ SLOVNÍCH DRUHŮ.
PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ, DOPORUČUJI ZALAMINOVAT.
NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
KARTIČKY VYTISKNĚTE (POKUD MÁTE K DISPOZICI POUZE ČERNOBÍLOU TISKÁRNU, LZE DO NÍ VLOŽIT BAREVNÝ PAPÍR), ZALAMINUJTE A ROZSTŘÍHEJTE
VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ
PRO SNAZŠÍ KONTROLU JE DOBRÉ, ABY SI ŽÁCI NADEPSALI K ŘÁDKŮM V SEŠITĚ ČÍSLA (1-11)
ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT POSTUPNĚ VŠECHNY VĚTY (POČET ZVOLTE DLE SCHOPNOSTÍ ŽÁKŮ A ČASOVÝCH MOŽNOSTÍ), ZAPAMATOVAT SI OBSAH A NAPSAT JEJ NA SPRÁVNOU LINKU DO SEŠITU /NA PAPÍR
(U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE UPRAVIT POČET VĚT)
KONTROLU SPRÁVNOSTI MOHOU ŽÁCI PRIVÉST SAMOSTATNĚ PODLE PŘILOŽENÉHO ŘEŠENÍ NEBO LZE VYUŽÍT KE SPOLEČNÉ OPRAVĚ PSANÍ VĚT NA TABULI
NA ZÁVĚR MOHOU ŽÁCI NAKRESLIT OBRÁZEK, PODLE NAPSANÝCH VĚT