MILÉ KOLEGYNĚ A KOLEGOVÉ,
konec pololetí se blíží a my se budeme opět muset rozhodnout jak vyhodnotit pokroky našich žáků. Nejde jen o známky, ale v první řadě jde o to, abychom zjistili, na čem je ještě potřeba v druhém pololetí zapracovat.
Vypracovala jsem strukturované testování znalostí dětí, aby se žák vždy zaměřil jen na určitou oblast učiva. Tyto testíky tedy zařaďte do svých lednových hodin podle uvážení, každý testík zvlášť.
V materiálech jsou připraveny testy na:
- vyjmenovaná slova po B, L, M, P
- význam slov a tvoření vět a jejich druhy, souvětí
- základní slovní druhy - 1, 5, 7, 8
- práce s textem - čtenářská gramotnost - odpovědi na otázky z textu (2 verze náročnosti)
- doplňkový list k vypracování otázek k zamyšlení vycházející z textu
- barevné obrázky vycházející z textu mimozemšťana a Martina, záhadných zvířat + černobílá omalovánka(obrázky vytvořeny pomocí AI)
Každý testík je jen 1 stránka A4 (kromě čtení s porozuměním, kde je větší písmo a otázky k textu). Test čtení s porozuměním má 2 varianty. Lehčí pro děti s SPU a náročnější pro zdatnější žáky. Součástí je řešení pro učitele ke každému testu.
Pokud se Vám strukturované testíky z českého jazyka líbí, dejte si mě do sledování. Připravuji další i z jiných předmětů.
Děkuji za Vaši přízeň
L. Sudová - PRIMAÚCA