Tvorba příběhu pomocí obrázků

Ročník:
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 16.55 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 9. 2024
Sdílet:

Tato aktivita umožňuje žákům rozvíjet představivost a tvořivost. Baví i ty, které normálně psaní nebaví, díky možnosti tvořit originální a netradiční příběhy.

Co materiál obsahuje:

35 kartiček se 6 obrázky

Jak s materiálem pracovat:

Každý žák dostane lísteček s 6 různými obrázky. Žáci mají za úkol vytvořit příběh, ve kterém použijí všechny obrázky na svém lístečku. Je vhodné, aby obrázky hrály v příběhu klíčovou roli, aby nebyly jen zmíněny.Starším žákům můžete zadat, v jakém žánru mají příběh tvořit (vtipný, tajemný, dobrodružný).

Dejte žákům volnost v tom, jaký příběh vytvoří, jak obrázky propojí, co si pod obrázky představí. Podporujte je ve fantazii a kreativitě. Žáci své příběhy mohou psát nebo je převyprávět nahlas.

Další produkty od autora domácí učitelka

609775
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Co materiál obsahuje: 1x 72 slov k určení správné předpony s/z se samokontrolou na zadní straně. 1x 72 slov k roztřídění
30.00 Kč
667750
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento kreativní materiál nabízí 48 obrázků s příslovími, 48 názvů přísloví a 96 kartiček pro zábavné procvičování a
35.00 Kč
614557
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Co materiál obsahuje: 72 karet s otázkami zaměřené na sebepoznání, rozvoj komunikace, představivosti, empatie a
35.00 Kč
611132
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Co materiál obsahuje: 10 motivačních citátů a 7 obrázků pro výzdobu. Jak s materiálem pracovat: Vystřihněte jednotlivé
25.00 Kč
Tvorba příběhu pomocí obrázků Tvorba příběhu pomocí obrázků
Tato aktivita umožňuje žákům rozvíjet představivost a tvořivost. Baví i ty, které normálně psaní nebaví, díky možnosti tvořit originální a netradiční příběhy.Co materiál obsahuje:35 kartiček se 6 obrázkyJak s materiálem pracovat:Každý žák dostane lísteček s 6 různými obrázky. Žáci mají za úkol vytvořit příběh, ve kterém použijí všechny obrázky na svém lístečku. Je vhodné, aby obrázky hrály v příběhu klíčovou roli, aby nebyly jen zmíněny.Starším žákům můžete zadat, v jakém žánru mají příběh tvořit (vtipný, tajemný, dobrodružný).Dejte žákům volnost v tom, jaký příběh vytvoří, jak obrázky propojí, co si pod obrázky představí. Podporujte je ve fantazii a kreativitě. Žáci své příběhy mohou psát nebo je převyprávět nahlas.
UUCZ-649790
Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.
25.00