DVOJICE

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.55 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

DVOJICE

  • vyhledávání dvojic, obrázků, které k sobě patří
  • aktivita slouží například k rozvoji zrakového vnímání, logického myšlení, koncentrace a zaměřuje se na analyticko- syntetickou činnost
  • celkem 40 ručně malovaných obrázků - 20 dvojic

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetence k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetence k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení) 

TIP: kartičky s obrázky lze využít při rozdělování do skupin

Další produkty od autora Kristýna Hlavinková

77203
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
ČERTOHRÁTKY- DEMONSTRAČNÍ OBRÁZKY/ PDF •tematické obrázky připravené k tisku na formát A5 s rámečkem a A4 • 22
66.00 Kč
309265
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
BARVOHRÁTKY- AKTIVITY/ PDF poznávání světa plného barev s malovanými aktivitami seznámení s barvami a jejich odstíny-
154.00 Kč
121067
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
VELIKONOČNÍ GIRLANDA barevnou velikonoční girlandu plnou tematických obrázků můžete využít k zavěšení v prostoru
43.00 Kč
17893
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
MASOPUST- soubor ručně malovaných obrázků a tipů na aktivity, pro děti 2-7 let Pdf soubor MASOPUST napomáhá dětem se
60.00 Kč
DVOJICE DVOJICE
DVOJICE vyhledávání dvojic, obrázků, které k sobě patří aktivita slouží například k rozvoji zrakového vnímání, logického myšlení, koncentrace a zaměřuje se na analyticko- syntetickou činnost celkem 40 ručně malovaných obrázků - 20 dvojic Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetence k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetence k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení)  TIP: kartičky s obrázky lze využít při rozdělování do skupin
UUCZ-16898
Český jazyk>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.
39.00