DVOJICE

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 1.55 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

DVOJICE

  • vyhledávání dvojic, obrázků, které k sobě patří
  • aktivita slouží například k rozvoji zrakového vnímání, logického myšlení, koncentrace a zaměřuje se na analyticko- syntetickou činnost
  • celkem 40 ručně malovaných obrázků - 20 dvojic

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetence k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetence k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení) 

TIP: kartičky s obrázky lze využít při rozdělování do skupin

Další produkty od autora Kristýna Hlavinková

120320
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
postřehová hra vhodná pro nejmenší děti. zaměřuje se na pozornost, rychlost, postřeh, rozšíření slovní zásoby a
60.00 Kč
23151
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
VELIKONOCE- PRACOVNÍ LISTY • procvičování grafomotoriky, zrakového vnímání, rozlišování barev, geometrických tvarů
50.00 Kč
65408
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
PRAVIDLA TŘÍDY- PDF soubor se sedmi ručně malovanými obrázky do školky -pravidla: srdíčkové hračkové talířkové šnečkové
35.00 Kč
429241
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
LINECKÉ CUKROVÍ/ PDF SOUBOR OBSAHUJE: návod na výrobu aktivity celkem 15 stran 32 kartiček s předlohou linecké cukroví
39.00 Kč
DVOJICE DVOJICE
DVOJICE vyhledávání dvojic, obrázků, které k sobě patří aktivita slouží například k rozvoji zrakového vnímání, logického myšlení, koncentrace a zaměřuje se na analyticko- syntetickou činnost celkem 40 ručně malovaných obrázků - 20 dvojic Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetence k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetence k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení)  TIP: kartičky s obrázky lze využít při rozdělování do skupin
UUCZ-16898
Český jazyk>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.
39.00