Kreativní karty vytvořené AI

Počet stran:
16
Velikost: 6.77 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 8. 2024
Sdílet:

Co materiál obsahuje:

56 karet

možnosti využití

Jak s materiálem pracovat:

Karty s obrázky snových prostředí mohou být vynikajícím nástrojem ve výuce pro podporu kreativity, komunikace a sebepoznání. Než začnete s kartami pracovat doporučuji je vytisknout a zalaminovat.  Zde je několik nápadů, jak je využít v různých předmětech:

 

Třídnické hodiny/Etická výchova

Aktivita: Sdílení pocitů a nálad

  • Popis: Žáci si sednou do kruhu (ideálně na kobrec anebo do kruhu z židlí). Učitel doprostřed kruhu rpzprostře všechny karty.  Každý student vybere kartu, která podle něj nejlépe vyjadřuje jeho aktuální náladu nebo pocit. Poté studenti krátce vysvětlí, proč si kartu vybrali, což může sloužit jako úvod k otevřené diskusi o pocitech a náladách ve třídě. Více žáků může sdílet jednu kartu. Tato aktivita pomáhá posílit vzájemné porozumění a podporuje otevřenou komunikaci. Vhodné zařadit na začátek hodiny. Otázka nemusí být zameřená jen na aktuální náladu, ale třeba na to, jaká karta vystihuje jejich víkend, ráno, jak se cítí, když se řekne...... apod.

 

Aktivita: Týmová práce a komunikace

  • Popis: Studenti se rozdělí do menších skupin, každá skupina dostane jinou kartu. Jejich úkolem je společně vymyslet příběh nebo scénář, který karta inspirovala, a poté ho představit ostatním skupinám. Během aktivity se zaměřují na spolupráci, sdílení nápadů a efektivní komunikaci.

 

Aktivita: Emoce

  • Popis: Připravte karty do kruhu (viz aktivita sdílení pocitů a nálad). Studenti si vyberou jednu kartu a zamyslí se, jaké emoce v nich obrázek vyvolává.  Studenti sdílejí své pocity a myšlenky o kartě s ostatními. Studenti vytváří obrázek nebo krátký text, který odráží emoce, které cítili. Cílem je vyjádřit různé emoce prostřednictvím obrázkových karet, rozvíjet empatii a porozumění.

Český jazyk a literatura

Aktivita: Kreativní psaní

  • Popis: Studenti si vyberou kartu a napíší krátký příběh, báseň inspirovanou obrázkem na kartě. Mohou se zaměřit na popis prostředí, vytváření postav nebo rozvoj zápletky.

Aktivita: Jak vidí obrázek druhý?

  • Popis: Každý student si vybere kartu a napíše detailní popis toho, co na kartě vidí. Poté si studenti vymění popisy a pokusí se nakreslit, jak jejich spolužák viděl obrázek. Aktivita rozvíjí schopnost precizně popisovat a vizuální představivost.

Aktivita: Kreativní báseň

  • Popis: Studenti si vyberou kartu a vytvoří báseň, která zachycuje pocity nebo scény zobrazené na kartě. Mohou použít různé básnické techniky, jako jsou metafory, personifikace, aby obrázek oživili slovy.

Aktivita: Vytvoření článku

  • Popis: Studenti si vyberou kartu a napíší krátký zpravodajský článek nebo reportáž o událostech, které se na kartě odehrávají. Mohou použít styl novinářského psaní a zahrnout detaily, které popisují situaci na kartě.

Výtvarná výchova

Aktivita: Výtvarná inspirace

  • Popis: Studenti si vyberou kartu a na základě jejího obrázku vytvoří vlastní umělecké dílo. Mohou použít různé techniky a materiály, aby zachytili náladu, barvy a motivy z karty. Po dokončení díla studenti prezentují své práce a diskutují o tom, jak je karta inspirovala a jakým způsobem vyjádřili své pocity a myšlenky.

Další produkty od autora domácí učitelka

614556
Nezařazené k předmětu
4., 5.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje: 72 karet s otázkami zaměřené na sebepoznání, rozvoj komunikace, představivosti, empatie a
35.00 Kč
609808
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Co obsahuje materiál: 9x pytlíček s hranolky 2x 54 slov (hranolek) k přiřazení – 1x 1. pád, 1x mix pádů Jak pracovat s
30.00 Kč
611132
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Co materiál obsahuje: 10 motivačních citátů a 7 obrázků pro výzdobu. Jak s materiálem pracovat: Vystřihněte jednotlivé
25.00 Kč
616952
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Ostatní
Co materiál obsahuje: 3 graficky různé rozvrhy hodin v různých barevných kombinací (celkem na výběr z 10 možností
29.00 Kč
Kreativní karty vytvořené AI Kreativní karty vytvořené AI
Co materiál obsahuje:56 karetmožnosti využitíJak s materiálem pracovat:Karty s obrázky snových prostředí mohou být vynikajícím nástrojem ve výuce pro podporu kreativity, komunikace a sebepoznání. Než začnete s kartami pracovat doporučuji je vytisknout a zalaminovat.  Zde je několik nápadů, jak je využít v různých předmětech: Třídnické hodiny/Etická výchovaAktivita: Sdílení pocitů a náladPopis: Žáci si sednou do kruhu (ideálně na kobrec anebo do kruhu z židlí). Učitel doprostřed kruhu rpzprostře všechny karty.  Každý student vybere kartu, která podle něj nejlépe vyjadřuje jeho aktuální náladu nebo pocit. Poté studenti krátce vysvětlí, proč si kartu vybrali, což může sloužit jako úvod k otevřené diskusi o pocitech a náladách ve třídě. Více žáků může sdílet jednu kartu. Tato aktivita pomáhá posílit vzájemné porozumění a podporuje otevřenou komunikaci. Vhodné zařadit na začátek hodiny. Otázka nemusí být zameřená jen na aktuální náladu, ale třeba na to, jaká karta vystihuje jejich víkend, ráno, jak se cítí, když se řekne...... apod. Aktivita: Týmová práce a komunikacePopis: Studenti se rozdělí do menších skupin, každá skupina dostane jinou kartu. Jejich úkolem je společně vymyslet příběh nebo scénář, který karta inspirovala, a poté ho představit ostatním skupinám. Během aktivity se zaměřují na spolupráci, sdílení nápadů a efektivní komunikaci. Aktivita: EmocePopis: Připravte karty do kruhu (viz aktivita sdílení pocitů a nálad). Studenti si vyberou jednu kartu a zamyslí se, jaké emoce v nich obrázek vyvolává.  Studenti sdílejí své pocity a myšlenky o kartě s ostatními. Studenti vytváří obrázek nebo krátký text, který odráží emoce, které cítili. Cílem je vyjádřit různé emoce prostřednictvím obrázkových karet, rozvíjet empatii a porozumění.Český jazyk a literaturaAktivita: Kreativní psaníPopis: Studenti si vyberou kartu a napíší krátký příběh, báseň inspirovanou obrázkem na kartě. Mohou se zaměřit na popis prostředí, vytváření postav nebo rozvoj zápletky.Aktivita: Jak vidí obrázek druhý?Popis: Každý student si vybere kartu a napíše detailní popis toho, co na kartě vidí. Poté si studenti vymění popisy a pokusí se nakreslit, jak jejich spolužák viděl obrázek. Aktivita rozvíjí schopnost precizně popisovat a vizuální představivost.Aktivita: Kreativní báseňPopis: Studenti si vyberou kartu a vytvoří báseň, která zachycuje pocity nebo scény zobrazené na kartě. Mohou použít různé básnické techniky, jako jsou metafory, personifikace, aby obrázek oživili slovy.Aktivita: Vytvoření článkuPopis: Studenti si vyberou kartu a napíší krátký zpravodajský článek nebo reportáž o událostech, které se na kartě odehrávají. Mohou použít styl novinářského psaní a zahrnout detaily, které popisují situaci na kartě.Výtvarná výchovaAktivita: Výtvarná inspiracePopis: Studenti si vyberou kartu a na základě jejího obrázku vytvoří vlastní umělecké dílo. Mohou použít různé techniky a materiály, aby zachytili náladu, barvy a motivy z karty. Po dokončení díla studenti prezentují své práce a diskutují o tom, jak je karta inspirovala a jakým způsobem vyjádřili své pocity a myšlenky.
UUCZ-610998
Český jazyk>Etická výchova>Výtvarná výchova>Cliparts - obrázky k využití>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Emoce>Wellbeing
40.00