Netradiční úkoly k vzájemnému učení

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.83 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2024
Sdílet:

25 netradičních úkolů k vzájemnému učení na každý den napříč předměty 4. třídy. Děti se učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, dohlížet na jejich splnění a provádět kontrolu.

Metodu vzájemného učení lze zařadit v kterékoliv části školního roku, úkoly jsou univerzální. Nabízí se ale zařazení buď cca měsíc před koncem šk. roku (co den, to úkol) nebo v době předvánoční.

Materiál obsahuje:

  • průvodní list,
  • zadání 24 úkolů + 1 prémiového úkolu,
  • 1x dárek - 3 záložky k vybarvení.

Výuková metoda: Metoda vzájemného učení spočívá v tom, že se děti učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, odpovídat na dotazy, kontrolovat a hodnotit odvedenou práci. Při tom si na chvíli zahrají na učitele ve své třídě.

Postup práce: Zadání úkolů jde buď losovat z misky (krabice/klobouku) nebo lze dodržet číselné řazení. Vybraný žák vysvětlí zadání přiděleného úkolu ostatním. Odpovídá na dotazy týkající se zadání. Následně dohlíží na práci ostatních. Na konci aktivity proběhne kontrola úkolu (písemná na tabuli nebo ústní) a jeho vyhodnocení. Tímto způsobem pokračujeme i další dny. Jakmile budou všechny úkoly hotovy, proběhne celkové zhodnocení práce. Učitel obdaruje děti záložkami.

Dále budete potřebovat: nůžky, popř. laminovačku, psací potřeby, misku/krabičku/klobouk

Výhoda materiálu:

  • využití v době předprázdninové nebo adventní,
  • netradiční úkoly napříč všemi předměty,
  • podpora prezentačních dovedností žáků :-)

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Další produkty od autora Edu materiály Hénková

314317
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Procvičte se žáky pádové otázky na pracovních listech a zopakujte si je prostřednictvím dvou her. Procvičování pádových
33.00 Kč
356849
Vlastivěda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Opakování učiva vlastivědy se 48 dvojicemi pojmů v přiřazovačce. Materiál obsahuje: průvodní list, 6x stránka se 48
33.00 Kč
550697
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: průvodní list, metodický list, pracovní list s třízením pojmů + řešení, obrázek planety Země, obrázky
33.00 Kč
365604
Vlastivěda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Procvičování učiva o Lucemburcích a životě ve středověku na 2 pracovních listech a v jednom tematickém dominu. Materiál
33.00 Kč
Netradiční úkoly k vzájemnému učení Netradiční úkoly k vzájemnému učení
25 netradičních úkolů k vzájemnému učení na každý den napříč předměty 4. třídy. Děti se učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, dohlížet na jejich splnění a provádět kontrolu. Metodu vzájemného učení lze zařadit v kterékoliv části školního roku, úkoly jsou univerzální. Nabízí se ale zařazení buď cca měsíc před koncem šk. roku (co den, to úkol) nebo v době předvánoční. Materiál obsahuje: průvodní list, zadání 24 úkolů + 1 prémiového úkolu, 1x dárek - 3 záložky k vybarvení. Výuková metoda: Metoda vzájemného učení spočívá v tom, že se děti učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, odpovídat na dotazy, kontrolovat a hodnotit odvedenou práci. Při tom si na chvíli zahrají na učitele ve své třídě. Postup práce: Zadání úkolů jde buď losovat z misky (krabice/klobouku) nebo lze dodržet číselné řazení. Vybraný žák vysvětlí zadání přiděleného úkolu ostatním. Odpovídá na dotazy týkající se zadání. Následně dohlíží na práci ostatních. Na konci aktivity proběhne kontrola úkolu (písemná na tabuli nebo ústní) a jeho vyhodnocení. Tímto způsobem pokračujeme i další dny. Jakmile budou všechny úkoly hotovy, proběhne celkové zhodnocení práce. Učitel obdaruje děti záložkami. Dále budete potřebovat: nůžky, popř. laminovačku, psací potřeby, misku/krabičku/klobouk Výhoda materiálu: využití v době předprázdninové nebo adventní, netradiční úkoly napříč všemi předměty, podpora prezentačních dovedností žáků :-) Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
UUCZ-317266
Český jazyk>Matematika>Vlastivěda>Ostatní>4.
33.00