Netradiční úkoly k vzájemnému učení

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.83 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 3. 2024
Sdílet:

25 netradičních úkolů k vzájemnému učení na každý den napříč předměty 4. třídy. Děti se učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, dohlížet na jejich splnění a provádět kontrolu.

Metodu vzájemného učení lze zařadit v kterékoliv části školního roku, úkoly jsou univerzální. Nabízí se ale zařazení buď cca měsíc před koncem šk. roku (co den, to úkol) nebo v době předvánoční.

Materiál obsahuje:

  • průvodní list,
  • zadání 24 úkolů + 1 prémiového úkolu,
  • 1x dárek - 3 záložky k vybarvení.

Výuková metoda: Metoda vzájemného učení spočívá v tom, že se děti učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, odpovídat na dotazy, kontrolovat a hodnotit odvedenou práci. Při tom si na chvíli zahrají na učitele ve své třídě.

Postup práce: Zadání úkolů jde buď losovat z misky (krabice/klobouku) nebo lze dodržet číselné řazení. Vybraný žák vysvětlí zadání přiděleného úkolu ostatním. Odpovídá na dotazy týkající se zadání. Následně dohlíží na práci ostatních. Na konci aktivity proběhne kontrola úkolu (písemná na tabuli nebo ústní) a jeho vyhodnocení. Tímto způsobem pokračujeme i další dny. Jakmile budou všechny úkoly hotovy, proběhne celkové zhodnocení práce. Učitel obdaruje děti záložkami.

Dále budete potřebovat: nůžky, popř. laminovačku, psací potřeby, misku/krabičku/klobouk

Výhoda materiálu:

  • využití v době předprázdninové nebo adventní,
  • netradiční úkoly napříč všemi předměty,
  • podpora prezentačních dovedností žáků :-)

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Další produkty od autora Edu materiály Hénková

314314
Vlastivěda
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Hra JÁ MÁM, KDO MÁ? Karty ke společnému opakování významných českých měst. Materiál obsahuje: průvodní list, 42 kartiček
33.00 Kč
352714
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Reflexe uplynulých letních prázdnin sloužící zároveň jako výzdoba třídy. Materiál obsahuje: průvodní list, středovou
30.00 Kč
336999
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Motivační výzdoba třídy v podobě srdíčka a komiksových bublin s afirmačním textem povzbudí všechny žáky. Materiál
33.00 Kč
319380
Český jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Zopakujte se žáky učivo českého jazyka na konci 4. třídy nebo na začátku 5. třídy na 4 pracovních listech. Procvičování
33.00 Kč
Netradiční úkoly k vzájemnému učení Netradiční úkoly k vzájemnému učení
25 netradičních úkolů k vzájemnému učení na každý den napříč předměty 4. třídy. Děti se učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, dohlížet na jejich splnění a provádět kontrolu. Metodu vzájemného učení lze zařadit v kterékoliv části školního roku, úkoly jsou univerzální. Nabízí se ale zařazení buď cca měsíc před koncem šk. roku (co den, to úkol) nebo v době předvánoční. Materiál obsahuje: průvodní list, zadání 24 úkolů + 1 prémiového úkolu, 1x dárek - 3 záložky k vybarvení. Výuková metoda: Metoda vzájemného učení spočívá v tom, že se děti učí vzájemně vysvětlovat si zadání úkolů, odpovídat na dotazy, kontrolovat a hodnotit odvedenou práci. Při tom si na chvíli zahrají na učitele ve své třídě. Postup práce: Zadání úkolů jde buď losovat z misky (krabice/klobouku) nebo lze dodržet číselné řazení. Vybraný žák vysvětlí zadání přiděleného úkolu ostatním. Odpovídá na dotazy týkající se zadání. Následně dohlíží na práci ostatních. Na konci aktivity proběhne kontrola úkolu (písemná na tabuli nebo ústní) a jeho vyhodnocení. Tímto způsobem pokračujeme i další dny. Jakmile budou všechny úkoly hotovy, proběhne celkové zhodnocení práce. Učitel obdaruje děti záložkami. Dále budete potřebovat: nůžky, popř. laminovačku, psací potřeby, misku/krabičku/klobouk Výhoda materiálu: využití v době předprázdninové nebo adventní, netradiční úkoly napříč všemi předměty, podpora prezentačních dovedností žáků :-) Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
UUCZ-317266
Český jazyk>Matematika>Vlastivěda>Ostatní>4.
33.00