ŠPRÝMY S RÝMY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.41 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

ŠPRÝMY S RÝMY

  • hrátky s rýmy
  • sada kartiček přispívá k rozvoji sluchové analýzy- syntézy
  • celkem 26 ručně malovaných obrázků-13 dvojic rýmů

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVPSoubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetencí k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetencí k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení na základě využití zrakového a sluchového vnímání) 

Další produkty od autora Kristýna Hlavinková

714016
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
VÁNOČNÍ PEKÁRNA/ PDF Vyzkoušejte si s dětmi tento soubor plný "vypečené zábavy". :) Děti se díky němu zábavnou formou
195.00 Kč
191977
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
PODZIMNÍ RADOSTI SOUBOR OBSAHUJE: celkem 48 druhů kartiček s obrázky podzimních radostí možnost vytisknutí menších a
88.00 Kč
28161
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Výzdoba třídy
ČARODĚJNICE- DEMONSTRAČNÍ OBRÁZKY •obrázky připravené k tisku na formát A5 s rámečkem a A4, seznámení s obrázky, znaky
66.00 Kč
65408
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
PRAVIDLA TŘÍDY- PDF soubor se sedmi ručně malovanými obrázky do školky -pravidla: srdíčkové hračkové talířkové šnečkové
35.00 Kč
ŠPRÝMY S RÝMY ŠPRÝMY S RÝMY
ŠPRÝMY S RÝMY hrátky s rýmy sada kartiček přispívá k rozvoji sluchové analýzy- syntézy celkem 26 ručně malovaných obrázků-13 dvojic rýmů   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetencí k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetencí k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení na základě využití zrakového a sluchového vnímání) 
UUCZ-16900
Český jazyk>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.
33.00