ŠPRÝMY S RÝMY

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 1.41 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

ŠPRÝMY S RÝMY

  • hrátky s rýmy
  • sada kartiček přispívá k rozvoji sluchové analýzy- syntézy
  • celkem 26 ručně malovaných obrázků-13 dvojic rýmů

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVPSoubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetencí k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetencí k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení na základě využití zrakového a sluchového vnímání) 

Další produkty od autora Kristýna Hlavinková

78996
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
PODZIMNÍ GIRLANDA soubor obsahuje celkem 13 stran girlandu plnou podzimních barev a tematických obrázků můžete využít k
54.00 Kč
28161
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Výzdoba třídy
ČARODĚJNICE- DEMONSTRAČNÍ OBRÁZKY •obrázky připravené k tisku na formát A5 s rámečkem a A4, seznámení s obrázky, znaky
66.00 Kč
377052
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
PODZIMNÍ KORUNA soubor s malovanými a kreslenými tematickými obrázky pro originální tvorbu podzimní koruny SOUBOR
28.00 Kč
419260
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Omalovánky
ADVENTNÍ SADA/ PDF Co takhle si každý den rozsvítit hvězdičku na stromečku a společně sledovat, jak se vám krátí čekání
195.00 Kč
ŠPRÝMY S RÝMY ŠPRÝMY S RÝMY
ŠPRÝMY S RÝMY hrátky s rýmy sada kartiček přispívá k rozvoji sluchové analýzy- syntézy celkem 26 ručně malovaných obrázků-13 dvojic rýmů   Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ případně první ročník ZŠ, který byl vytvořen v souladu s RVP. Soubor se tak zaměřuje na dosažení vzdělávacích cílů a rozvoj různých kompetencí-  například kompetencí k učení (např. podpora pozornosti)  nebo také kompetencí k řešení problémů (např. využití logických postupů a vyvozování správného řešení na základě využití zrakového a sluchového vnímání) 
UUCZ-16900
Český jazyk>Didaktické hry>MŠ>MŠ - předškoláci>1.
33.00