* samostatně po ročnících můžete zakoupit taktéž za cenu 28,- za jeden ročník
Celkem 180 stran.
Univerzální materiál, který není na jedno použití. Využijete ho na spoustu různých aktivit, na stanoviště, do skupin i pro jednotlivce. Využijete je v matematice i v českém jazyce. Navíc můžete kartičky použít pro rozřazení žáků do skupin podle tématu, kterému se hodláte věnovat.
V souboru najdete 10 nápadů, jak kartičky využít při nejrůznějších procvičovacích aktivitách – přiřazování, hledání dvojčat – paterčat, přepis, řady s černou ovcí a další.
Nechybí ani přehledná tabulka, ve které uvidíte, jaký je maximální počet žáků v jedné skupině a také, jaký je maximální počet samotných skupin.
Sada obsahuje také kartičky pro rychlé rozdělení do skupin podle barev, pohádkových postav apod.
Materiál obsahuje:
kartičky pro rychlé rozdělení do skupin pro všechny ročníky
- barvy
- pohádkové postavy
- zvířecí rodinky
- čísla
kartičky pro 1. ročník
- písmena
- slabiky
- čísla a počet
- početní úlohy na sčítání
- početní úlohy na odčítání
kartičky pro 2. ročník
- druhy vět
- antonyma
- synonyma
- slova významově nadřazená, podřazená, souřadná
- tvrdé, měkké, obojetné souhlásky
- početní úlohy na malou násobilku
- pamětné počítání (+, -)
kartičky pro 3. ročník
- slovní druhy
- určování pádu podstatného jména
- slova příbuzná
- větný vzorec
- dělení se zbytkem
- rod podstatných jmen
- slovesný čas
- přednost matematických operací: násobení a závorky
10 nápadů, jak kartičky využít při nejrůznějších procvičovacích aktivitách
přehlednou tabulku, kde uvidíte, jaké sady obsahuje každý ročník a jaký je maximální počet skupin a žáků v jedné skupině
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Plní výstupy ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace a Matematika a její aplikace, konkrétně:
ČJL-3-2-02 porovnává významy slov, zvláště slova opačného významu a slova významem souřadná, nadřazená a podřazená, vyhledá v textu slova příbuzná
ČJL-3-2-03 porovnává a třídí slova podle zobecněného významu – děj, věc, okolnost, vlastnost
ČJL-3-2-04 rozlišuje slovní druhy v základním tvaru
ČJL-3-2-07 rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky ČJL-3-2-08 odůvodňuje a píše správně: i/y po tvrdých a měkkých souhláskách i po obojetných souhláskách ve vyjmenovaných slovech; dě, tě, ně, ú/ů, bě, pě, vě, mě – mimo morfologický šev; velká písmena na začátku věty a v typických případech vlastních jmen osob, zvířat a místních pojmenování
M-3-1-04 provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly