Čarodějnice vhodné do center aktivit

Počet stran:
80
Velikost: 9.3 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající TaK_učitelky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2025
Sdílet:

MATERIÁL JE ROZDĚLEN DO NĚKOLIKA ČÁSTÍ. AKTIVITY JSOU URČENÉ PRO PRÁCI V CENTRECH AKTIVIT, NENÍ TO ALE PODMÍNKOU A MŮŽEME JE VYUŽÍT NAPŘÍKLAD PŘI RANNÍCH HRÁCH. STRANY SE SYMBOLEM NŮŽEK JSOU URČENÉ K VYSTŘÍHÁNÍ.

1) Skládačky - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají poté za úkol složit obrázek z několika částí. ( rozvoj zrakového vnímání)

2) Kolíčkování- děti zakroužkují stín nebo připevní kolíček ke stínu, který patří k lektvaru na obrázku. (rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky)

3) Určování pozice - děti mají za úkol dle slovního pokynu učitelky zakroužkovat příslušný obrázek. (rozvoj sluchového vnímání, krátkodobé paměti, orientace v prostoru - na ploše)

4) Barevné lektvary - děti mají za úkol doplnit lektvary do řádků a sloupců podle barev a tvarů jednotlivých lektvarů. (rozvoj zrakového vnímání)

5) Lektvary v polici - Děti mají za úkol seřadit lektvary na polici podle předlohy. (rozvoj zrakového vnímání)

6) Třísložkové karty - karty vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. Děti si nejprve prohlédnou obrázky, pak vyzkouší přiřadit obrázek k názvu. (rozvoj zrakového vnímání)

7) Stříhání dle čar - děti mají za úkol stříhat dle čar.

( nácvik správného úchopu nůžek)

8) Řazení dle velikostí - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají za úkol je řadit dle velikostí.

9) Slabikování - Kartičky jsou určené k zalaminování a rozstříhání. Děti mají poté za úkol slabikovat slova na obrázku. Poté smazatelnou fixou označí počet slabik vybarvením příslušného počtu koleček pod obrázkem. (rozvoj sluchového vnímání)

10) Stezka - jednotlivé kruhy s obrázky jsou určené k vystřižení a zalaminování. Poté se rozloží na zem dle mapky. Děti mají za úkol stezku projít podle vyznačené trasy. (rozvoj orientace v prostoru, pravolevé orientace)

11) Prosvětlovačka - Prosvětlovačku vytiskneme a listy s prázdnými čtverečky slepíme s čtverečky s obrázky tak, aby obrázky nebyly vidět. Poté zalaminujme, rozstříháme a pomocí baterky nebo light panelu hledají děti dvojice obrázků. (rozvoj zrakového vnímání)

12) Čarodějnice - děti mají za úkol najít čarodějnice schované v písku (rýži, cizrně, mouce, ...) pomocí pinzety nebo špetkového úchopu a roztřídit je na hromádky dle velikostí. Poté počty velikostí zaznačí do připravených pracovních listů (na PL č. 1 vybarví určitý počet puntíků, na PL č. 2 udělají tolik čárek/ puntíků kolik je žížalek). (rozvoj jemné motoriky, děti posilují matematickou představivost, koordinaci oko-ruka)

13) Demonstrační karty - demonstrační karty lze využít v ranním kruhu, kdy děti seznámíme s názvy čarodějnických potřeb nebo při dalších aktivitách.

14) Já mám, kdo má - Kartičky se zalaminují a vystřihnou. Poté se rozdají mezi děti. Každé dítě přečte obrázky a řekne “Já mám čarodějnici, kdo má koště?”. Dítě které má koště je další na řadě. (rozvoj sluchového a zrakového vnímání, postřehu, rozvoj slovní zásoby)

15) 5 ranních úkolů

Další produkty od autora TaK_učitelky

793349
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Projekty
Materiál je vhodný k logopedické prevenci v mateřských školách, využít je můžeme také k činnostem do center aktivit
99.00 Kč
803699
Dopravní výchova
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Součástí dokumentu jsou různé pracovní listy, demonstrační obrázky a didaktický materiál k činnostem, které lze využít v
99.00 Kč
838674
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Brožura obsahuje 12 jógových pozic i s jejich popisem (jedna strana obrázek, druhá strana popis jógových pozic, jak
55.00 Kč
803675
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál slouží k rozvoji hrubé i jemné motoriky (tužkou navrhované trasy, samotné procházení trasy), rozvíjí
35.00 Kč
Čarodějnice vhodné do center aktivit Čarodějnice vhodné do center aktivit
MATERIÁL JE ROZDĚLEN DO NĚKOLIKA ČÁSTÍ. AKTIVITY JSOU URČENÉ PRO PRÁCI V CENTRECH AKTIVIT, NENÍ TO ALE PODMÍNKOU A MŮŽEME JE VYUŽÍT NAPŘÍKLAD PŘI RANNÍCH HRÁCH. STRANY SE SYMBOLEM NŮŽEK JSOU URČENÉ K VYSTŘÍHÁNÍ.
1) Skládačky - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají poté za úkol složit obrázek z několika částí. ( rozvoj zrakového vnímání)
2) Kolíčkování- děti zakroužkují stín nebo připevní kolíček ke stínu, který patří k lektvaru na obrázku. (rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky)
3) Určování pozice - děti mají za úkol dle slovního pokynu učitelky zakroužkovat příslušný obrázek. (rozvoj sluchového vnímání, krátkodobé paměti, orientace v prostoru - na ploše)
4) Barevné lektvary - děti mají za úkol doplnit lektvary do řádků a sloupců podle barev a tvarů jednotlivých lektvarů. (rozvoj zrakového vnímání)
5) Lektvary v polici - Děti mají za úkol seřadit lektvary na polici podle předlohy. (rozvoj zrakového vnímání)
6) Třísložkové karty - karty vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. Děti si nejprve prohlédnou obrázky, pak vyzkouší přiřadit obrázek k názvu. (rozvoj zrakového vnímání)
7) Stříhání dle čar - děti mají za úkol stříhat dle čar.
( nácvik správného úchopu nůžek)
8) Řazení dle velikostí - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají za úkol je řadit dle velikostí.
9) Slabikování - Kartičky jsou určené k zalaminování a rozstříhání. Děti mají poté za úkol slabikovat slova na obrázku. Poté smazatelnou fixou označí počet slabik vybarvením příslušného počtu koleček pod obrázkem. (rozvoj sluchového vnímání)
10) Stezka - jednotlivé kruhy s obrázky jsou určené k vystřižení a zalaminování. Poté se rozloží na zem dle mapky. Děti mají za úkol stezku projít podle vyznačené trasy. (rozvoj orientace v prostoru, pravolevé orientace)
11) Prosvětlovačka - Prosvětlovačku vytiskneme a listy s prázdnými čtverečky slepíme s čtverečky s obrázky tak, aby obrázky nebyly vidět. Poté zalaminujme, rozstříháme a pomocí baterky nebo light panelu hledají děti dvojice obrázků. (rozvoj zrakového vnímání)
12) Čarodějnice - děti mají za úkol najít čarodějnice schované v písku (rýži, cizrně, mouce, ...) pomocí pinzety nebo špetkového úchopu a roztřídit je na hromádky dle velikostí. Poté počty velikostí zaznačí do připravených pracovních listů (na PL č. 1 vybarví určitý počet puntíků, na PL č. 2 udělají tolik čárek/ puntíků kolik je žížalek). (rozvoj jemné motoriky, děti posilují matematickou představivost, koordinaci oko-ruka)
13) Demonstrační karty - demonstrační karty lze využít v ranním kruhu, kdy děti seznámíme s názvy čarodějnických potřeb nebo při dalších aktivitách.
14) Já mám, kdo má - Kartičky se zalaminují a vystřihnou. Poté se rozdají mezi děti. Každé dítě přečte obrázky a řekne “Já mám čarodějnici, kdo má koště?”. Dítě které má koště je další na řadě. (rozvoj sluchového a zrakového vnímání, postřehu, rozvoj slovní zásoby)15) 5 ranních úkolů
UUCZ-863972
Grafomotorika>Logopedie>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Třísložkové karty>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🧙 Čarodějnice
79.00