Čarodějnice vhodné do center aktivit

Počet stran:
80
Velikost: 9.3 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající TaK_učitelky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2025
Sdílet:

MATERIÁL JE ROZDĚLEN DO NĚKOLIKA ČÁSTÍ. AKTIVITY JSOU URČENÉ PRO PRÁCI V CENTRECH AKTIVIT, NENÍ TO ALE PODMÍNKOU A MŮŽEME JE VYUŽÍT NAPŘÍKLAD PŘI RANNÍCH HRÁCH. STRANY SE SYMBOLEM NŮŽEK JSOU URČENÉ K VYSTŘÍHÁNÍ.

1) Skládačky - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají poté za úkol složit obrázek z několika částí. ( rozvoj zrakového vnímání)

2) Kolíčkování- děti zakroužkují stín nebo připevní kolíček ke stínu, který patří k lektvaru na obrázku. (rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky)

3) Určování pozice - děti mají za úkol dle slovního pokynu učitelky zakroužkovat příslušný obrázek. (rozvoj sluchového vnímání, krátkodobé paměti, orientace v prostoru - na ploše)

4) Barevné lektvary - děti mají za úkol doplnit lektvary do řádků a sloupců podle barev a tvarů jednotlivých lektvarů. (rozvoj zrakového vnímání)

5) Lektvary v polici - Děti mají za úkol seřadit lektvary na polici podle předlohy. (rozvoj zrakového vnímání)

6) Třísložkové karty - karty vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. Děti si nejprve prohlédnou obrázky, pak vyzkouší přiřadit obrázek k názvu. (rozvoj zrakového vnímání)

7) Stříhání dle čar - děti mají za úkol stříhat dle čar.

( nácvik správného úchopu nůžek)

8) Řazení dle velikostí - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají za úkol je řadit dle velikostí.

9) Slabikování - Kartičky jsou určené k zalaminování a rozstříhání. Děti mají poté za úkol slabikovat slova na obrázku. Poté smazatelnou fixou označí počet slabik vybarvením příslušného počtu koleček pod obrázkem. (rozvoj sluchového vnímání)

10) Stezka - jednotlivé kruhy s obrázky jsou určené k vystřižení a zalaminování. Poté se rozloží na zem dle mapky. Děti mají za úkol stezku projít podle vyznačené trasy. (rozvoj orientace v prostoru, pravolevé orientace)

11) Prosvětlovačka - Prosvětlovačku vytiskneme a listy s prázdnými čtverečky slepíme s čtverečky s obrázky tak, aby obrázky nebyly vidět. Poté zalaminujme, rozstříháme a pomocí baterky nebo light panelu hledají děti dvojice obrázků. (rozvoj zrakového vnímání)

12) Čarodějnice - děti mají za úkol najít čarodějnice schované v písku (rýži, cizrně, mouce, ...) pomocí pinzety nebo špetkového úchopu a roztřídit je na hromádky dle velikostí. Poté počty velikostí zaznačí do připravených pracovních listů (na PL č. 1 vybarví určitý počet puntíků, na PL č. 2 udělají tolik čárek/ puntíků kolik je žížalek). (rozvoj jemné motoriky, děti posilují matematickou představivost, koordinaci oko-ruka)

13) Demonstrační karty - demonstrační karty lze využít v ranním kruhu, kdy děti seznámíme s názvy čarodějnických potřeb nebo při dalších aktivitách.

14) Já mám, kdo má - Kartičky se zalaminují a vystřihnou. Poté se rozdají mezi děti. Každé dítě přečte obrázky a řekne “Já mám čarodějnici, kdo má koště?”. Dítě které má koště je další na řadě. (rozvoj sluchového a zrakového vnímání, postřehu, rozvoj slovní zásoby)

15) 5 ranních úkolů

Další produkty od autora TaK_učitelky

821468
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
ČINNOSTI VHODNÉ DO CENTER AKTIVIT 108 stran - 6 ranních úkolů, 14 činností rozdělených do center aktivit v různých
49.00 Kč
838674
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Brožura obsahuje 12 jógových pozic i s jejich popisem (jedna strana obrázek, druhá strana popis jógových pozic, jak
55.00 Kč
804652
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Činnosti využijeme při logopedické prevenci v MŠ, při práci v centrech aktivit nebo při ranních hrách. Ranní úkoly jsou
129.00 Kč
803699
Dopravní výchova
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Součástí dokumentu jsou různé pracovní listy, demonstrační obrázky a didaktický materiál k činnostem, které lze využít v
99.00 Kč
Čarodějnice vhodné do center aktivit Čarodějnice vhodné do center aktivit
MATERIÁL JE ROZDĚLEN DO NĚKOLIKA ČÁSTÍ. AKTIVITY JSOU URČENÉ PRO PRÁCI V CENTRECH AKTIVIT, NENÍ TO ALE PODMÍNKOU A MŮŽEME JE VYUŽÍT NAPŘÍKLAD PŘI RANNÍCH HRÁCH. STRANY SE SYMBOLEM NŮŽEK JSOU URČENÉ K VYSTŘÍHÁNÍ.
1) Skládačky - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají poté za úkol složit obrázek z několika částí. ( rozvoj zrakového vnímání)
2) Kolíčkování- děti zakroužkují stín nebo připevní kolíček ke stínu, který patří k lektvaru na obrázku. (rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky)
3) Určování pozice - děti mají za úkol dle slovního pokynu učitelky zakroužkovat příslušný obrázek. (rozvoj sluchového vnímání, krátkodobé paměti, orientace v prostoru - na ploše)
4) Barevné lektvary - děti mají za úkol doplnit lektvary do řádků a sloupců podle barev a tvarů jednotlivých lektvarů. (rozvoj zrakového vnímání)
5) Lektvary v polici - Děti mají za úkol seřadit lektvary na polici podle předlohy. (rozvoj zrakového vnímání)
6) Třísložkové karty - karty vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. Děti si nejprve prohlédnou obrázky, pak vyzkouší přiřadit obrázek k názvu. (rozvoj zrakového vnímání)
7) Stříhání dle čar - děti mají za úkol stříhat dle čar.
( nácvik správného úchopu nůžek)
8) Řazení dle velikostí - obrázky jsou určené k zalaminování a vystříhání. Děti mají za úkol je řadit dle velikostí.
9) Slabikování - Kartičky jsou určené k zalaminování a rozstříhání. Děti mají poté za úkol slabikovat slova na obrázku. Poté smazatelnou fixou označí počet slabik vybarvením příslušného počtu koleček pod obrázkem. (rozvoj sluchového vnímání)
10) Stezka - jednotlivé kruhy s obrázky jsou určené k vystřižení a zalaminování. Poté se rozloží na zem dle mapky. Děti mají za úkol stezku projít podle vyznačené trasy. (rozvoj orientace v prostoru, pravolevé orientace)
11) Prosvětlovačka - Prosvětlovačku vytiskneme a listy s prázdnými čtverečky slepíme s čtverečky s obrázky tak, aby obrázky nebyly vidět. Poté zalaminujme, rozstříháme a pomocí baterky nebo light panelu hledají děti dvojice obrázků. (rozvoj zrakového vnímání)
12) Čarodějnice - děti mají za úkol najít čarodějnice schované v písku (rýži, cizrně, mouce, ...) pomocí pinzety nebo špetkového úchopu a roztřídit je na hromádky dle velikostí. Poté počty velikostí zaznačí do připravených pracovních listů (na PL č. 1 vybarví určitý počet puntíků, na PL č. 2 udělají tolik čárek/ puntíků kolik je žížalek). (rozvoj jemné motoriky, děti posilují matematickou představivost, koordinaci oko-ruka)
13) Demonstrační karty - demonstrační karty lze využít v ranním kruhu, kdy děti seznámíme s názvy čarodějnických potřeb nebo při dalších aktivitách.
14) Já mám, kdo má - Kartičky se zalaminují a vystřihnou. Poté se rozdají mezi děti. Každé dítě přečte obrázky a řekne “Já mám čarodějnici, kdo má koště?”. Dítě které má koště je další na řadě. (rozvoj sluchového a zrakového vnímání, postřehu, rozvoj slovní zásoby)15) 5 ranních úkolů
UUCZ-863972
Grafomotorika>Logopedie>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Třísložkové karty>MŠ>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>🧙 Čarodějnice
79.00