Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Na katedře u lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 4. 2025
Sdílet:

Materiál slouží k opakování zápisu hudební notace a hlubšímu představení tématu dynamika. Úkoly jsou seřazeny podle obtížnosti, v posledním žáci komponují vlastní krátkou melodii.

První dva listy materiálu tvoří podrobné metodické pokyny pro učitele. Poslední stranu tvoří pracovní list, se kterým žáci pracují zhruba 2 vyučovací hodiny.

 

  1. úkol - kratičký poslech, úvod do tématu dynamika
  2. úkol - doplnění notového zápisu a rozpoznávání dynamických znamének
  3. úkol - doplnění dynamických znamének do krátké melodie (žáci pracují ve dvojici/skupině, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)
  4. úkol - zkomponování vlastní melodie (žáci pracují ve skupinách, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)

Materiál je vhodný pro černobílý tisk.

Zdroj obrázků: Wikipedia commons, vlastní

Další produkty od autora Na katedře u lesa

866083
Zeměpis
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list žáky provede tématem polárních oblastí – Antarktidou a Arktidou. Materiál obsahuje texty, otázky, úkoly
25.00 Kč
846499
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Kompletní sada pro výuku reálií anglicky mluvících zemí. Pracovní listy pokrývají geografii, historii a kulturu
150.00 Kč
842183
Hudební výchova
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Přiřazovací kartičky a pracovní list k probrání nebo zopakování tématu hudební pojmy. Časová náročnost: 30 – 45 minut
25.00 Kč
846454
Hudební výchova
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dva pracovní listy s různými aktivitami zaměřené na lidský hlas a druhy písní. Listy na sebe nenavazují, je možné je
35.00 Kč
Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu) Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu)
Materiál slouží k opakování zápisu hudební notace a hlubšímu představení tématu dynamika. Úkoly jsou seřazeny podle obtížnosti, v posledním žáci komponují vlastní krátkou melodii.První dva listy materiálu tvoří podrobné metodické pokyny pro učitele. Poslední stranu tvoří pracovní list, se kterým žáci pracují zhruba 2 vyučovací hodiny. úkol - kratičký poslech, úvod do tématu dynamikaúkol - doplnění notového zápisu a rozpoznávání dynamických znaménekúkol - doplnění dynamických znamének do krátké melodie (žáci pracují ve dvojici/skupině, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)úkol - zkomponování vlastní melodie (žáci pracují ve skupinách, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)Materiál je vhodný pro černobílý tisk.Zdroj obrázků: Wikipedia commons, vlastní
UUCZ-846451
Hudební výchova>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00