Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.22 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Na katedře u lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 4. 2025
Sdílet:

Materiál slouží k opakování zápisu hudební notace a hlubšímu představení tématu dynamika. Úkoly jsou seřazeny podle obtížnosti, v posledním žáci komponují vlastní krátkou melodii.

První dva listy materiálu tvoří podrobné metodické pokyny pro učitele. Poslední stranu tvoří pracovní list, se kterým žáci pracují zhruba 2 vyučovací hodiny.

 

  1. úkol - kratičký poslech, úvod do tématu dynamika
  2. úkol - doplnění notového zápisu a rozpoznávání dynamických znamének
  3. úkol - doplnění dynamických znamének do krátké melodie (žáci pracují ve dvojici/skupině, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)
  4. úkol - zkomponování vlastní melodie (žáci pracují ve skupinách, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)

Materiál je vhodný pro černobílý tisk.

Zdroj obrázků: Wikipedia commons, vlastní

Další produkty od autora Na katedře u lesa

857105
Hudební výchova
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 12 aktivit (křížovky, osmisměrky, přesmyčky) pro zpestření hodin hudební výchovy zaměřených na 6 témat
30.00 Kč
846456
Hudební výchova
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se věnuje čtyřem nejvýznamnějším českým skladatelům – Bedřichu Smetanovi, Antonínu Dvořákovi, Leoši Janáčkovi a
35.00 Kč
846502
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje dvoustránkový pracovní list zaměřený na geografii, historii, politiku a kulturu Walesu. Je doplněn
0.00 Kč
846485
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje dva dvoustránkový pracovní listy zaměřené na geografii, historii, politiku a kulturu Kanady a Irska
40.00 Kč
Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu) Hudební notace a dynamika (objevování rytmu a výrazu)
Materiál slouží k opakování zápisu hudební notace a hlubšímu představení tématu dynamika. Úkoly jsou seřazeny podle obtížnosti, v posledním žáci komponují vlastní krátkou melodii.První dva listy materiálu tvoří podrobné metodické pokyny pro učitele. Poslední stranu tvoří pracovní list, se kterým žáci pracují zhruba 2 vyučovací hodiny. úkol - kratičký poslech, úvod do tématu dynamikaúkol - doplnění notového zápisu a rozpoznávání dynamických znaménekúkol - doplnění dynamických znamének do krátké melodie (žáci pracují ve dvojici/skupině, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)úkol - zkomponování vlastní melodie (žáci pracují ve skupinách, ideálně s vlastním hudebním nástrojem)Materiál je vhodný pro černobílý tisk.Zdroj obrázků: Wikipedia commons, vlastní
UUCZ-846451
Hudební výchova>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00