POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 993.1 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Hejnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2023
Sdílet:

Spočítej, kolik je na kartičce celkem Kč.

Možnosti využití:

-S ROBOTEM BEEBOT ČI BLUEBOT + TRANSPARENTNÍ PODLOŽKA

Karty s pokladem jsou velikostí přizpůsobeny transparentní podložce pro roboty typu Beebot a Bluebot. Karty s pokladem vložte do podložky. Žákům rozdejte menší kartičky s penězi. Úkolem žáků je spočítat částku na kartičce, najít truhlu se stejnou částkou a naprogramovat robota tak, aby dojel na danou truhlu.

-BEZ POUŽITÍ ROBOTŮ

Skupinová práce: Truhly s částkou umístěte po třídě či na určeném místě. Žáci dostanou kartičku s penězi. Jejich úkolem je spočítat částku na kartičce a najít odpovídající truhlu.

Jednotlivec: Žák přiřazuje ke kartičkám s penězi karty s odpovídající truhlou.

Další možnosti využití:

Poznávání peněz, sestavování příkladů pomocí mincí, doplňující otázky – Kolik mi zbyde z … , nebo Kolik Kč musíš přidat do …. , Můžu si koupit… .

Další produkty od autora Petra Hejnová

280816
Informatika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Víte, kdy je Den vody? 22. 3. Zamysleli jste se někdy nad tím, jak je pro nás vod důležitá? S čím je voda propojena? V
25.00 Kč
230414
Matematika
3., 4., 5., 6.
Didaktické hry
Doplňování chybějících čísel do číselných řad - vzestupně i sestupně pro přirozená čísla, celá čísla a i násobilkové
25.00 Kč
230984
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje tabulky s písmeny, žáci vyhledávají v tabulce slova, která následně zakódují do souřadnic a šipek
30.00 Kč
247609
Matematika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Cílem materiálu je, aby si žáci upevnili malou násobilku a hlavně si uvědomili, že trojice čísel spolu souvisí a lze z
25.00 Kč
POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY
Spočítej, kolik je na kartičce celkem Kč. Možnosti využití: -S ROBOTEM BEEBOT ČI BLUEBOT + TRANSPARENTNÍ PODLOŽKA Karty s pokladem jsou velikostí přizpůsobeny transparentní podložce pro roboty typu Beebot a Bluebot. Karty s pokladem vložte do podložky. Žákům rozdejte menší kartičky s penězi. Úkolem žáků je spočítat částku na kartičce, najít truhlu se stejnou částkou a naprogramovat robota tak, aby dojel na danou truhlu. -BEZ POUŽITÍ ROBOTŮ Skupinová práce: Truhly s částkou umístěte po třídě či na určeném místě. Žáci dostanou kartičku s penězi. Jejich úkolem je spočítat částku na kartičce a najít odpovídající truhlu. Jednotlivec: Žák přiřazuje ke kartičkám s penězi karty s odpovídající truhlou. Další možnosti využití: Poznávání peněz, sestavování příkladů pomocí mincí, doplňující otázky – Kolik mi zbyde z … , nebo Kolik Kč musíš přidat do …. , Můžu si koupit… .
UUCZ-230979
Informatika>Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
25.00