POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
25
Velikost: 993.1 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Hejnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2023
Sdílet:

Spočítej, kolik je na kartičce celkem Kč.

Možnosti využití:

-S ROBOTEM BEEBOT ČI BLUEBOT + TRANSPARENTNÍ PODLOŽKA

Karty s pokladem jsou velikostí přizpůsobeny transparentní podložce pro roboty typu Beebot a Bluebot. Karty s pokladem vložte do podložky. Žákům rozdejte menší kartičky s penězi. Úkolem žáků je spočítat částku na kartičce, najít truhlu se stejnou částkou a naprogramovat robota tak, aby dojel na danou truhlu.

-BEZ POUŽITÍ ROBOTŮ

Skupinová práce: Truhly s částkou umístěte po třídě či na určeném místě. Žáci dostanou kartičku s penězi. Jejich úkolem je spočítat částku na kartičce a najít odpovídající truhlu.

Jednotlivec: Žák přiřazuje ke kartičkám s penězi karty s odpovídající truhlou.

Další možnosti využití:

Poznávání peněz, sestavování příkladů pomocí mincí, doplňující otázky – Kolik mi zbyde z … , nebo Kolik Kč musíš přidat do …. , Můžu si koupit… .

Další produkty od autora Petra Hejnová

230415
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje kartičky k vytisknutí - číslice, matematické operace, zlomková čára, mocnina, odmocnina. Kartičky lze
25.00 Kč
247611
Informatika
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zkuste uhádnout, jakým jazykem je slovo "Miluji tě" napsáno, ale nebude to tak jednoduché, nejdříve si ho musíte
25.00 Kč
230948
Matematika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
2 herní plány deskové hry s houbičkami - pomocí hry si procvičíte čtení čísel, určování počtu, porovnávání, sčítání a
30.00 Kč
282090
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Já mám, kdo má
Jak nejlépe si procvičit názvy květin a určení počtu než hrou? Hra "Já mám, kdo á" je k tomu ideální. Materiál obsahuje
25.00 Kč
POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY POČÍTÁME PENÍZE - BANKOVKY
Spočítej, kolik je na kartičce celkem Kč. Možnosti využití: -S ROBOTEM BEEBOT ČI BLUEBOT + TRANSPARENTNÍ PODLOŽKA Karty s pokladem jsou velikostí přizpůsobeny transparentní podložce pro roboty typu Beebot a Bluebot. Karty s pokladem vložte do podložky. Žákům rozdejte menší kartičky s penězi. Úkolem žáků je spočítat částku na kartičce, najít truhlu se stejnou částkou a naprogramovat robota tak, aby dojel na danou truhlu. -BEZ POUŽITÍ ROBOTŮ Skupinová práce: Truhly s částkou umístěte po třídě či na určeném místě. Žáci dostanou kartičku s penězi. Jejich úkolem je spočítat částku na kartičce a najít odpovídající truhlu. Jednotlivec: Žák přiřazuje ke kartičkám s penězi karty s odpovídající truhlou. Další možnosti využití: Poznávání peněz, sestavování příkladů pomocí mincí, doplňující otázky – Kolik mi zbyde z … , nebo Kolik Kč musíš přidat do …. , Můžu si koupit… .
UUCZ-230979
Informatika>Matematika>Didaktické hry>3.>4.>5.
25.00