VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů

Kategorie:
Počet stran:
2
Velikost: 2.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Pexeso s QR kódy

Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů - VESMÍR

Soubor obsahuje 9 karet s obrázky, 9 karet s kódy.

Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. Obrázky rozstříhejte na jednotlivé kartičky a následně zalaminujte, abyste tak prodloužili jejich životnost.

Děti mají za úkol naskenovat do telefonu či tabletu QR kód, následně se jim načte obrázek. Ke kartičce s QR kódem následně přiřadí stejný obrázek z kartičky.

Přeji příjemnou zábavu! :)

Další produkty od autora Rodičům a dětem

118816
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Didaktická hra "Já mám, kdo má?" na téma ovoce a zelenina. Soubor obsahuje návod ke hře a 24 kartiček se symboly ovoce a
30.00 Kč
115194
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Třísložkové karty s tematikou ovoce a zeleniny. Může být použito i jako plakát, proto na každé straně jeden obrázek
25.00 Kč
188127
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Třísložkové karty
Třísložkové karty s tematikou vesmíru - vesmírné objekty. Může být použito i jako plakát, proto na každé straně jeden
30.00 Kč
110562
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Didaktická hra - Já mám, kdo má? Dokument obsahuje 22 kartiček s obrázky tematicky zaměřené na karneval a masopust + dvě
25.00 Kč
VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů
Pexeso s QR kódy Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů - VESMÍR Soubor obsahuje 9 karet s obrázky, 9 karet s kódy. Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. Obrázky rozstříhejte na jednotlivé kartičky a následně zalaminujte, abyste tak prodloužili jejich životnost. Děti mají za úkol naskenovat do telefonu či tabletu QR kód, následně se jim načte obrázek. Ke kartičce s QR kódem následně přiřadí stejný obrázek z kartičky. Přeji příjemnou zábavu! :)
UUCZ-177963
Informatika>Přírodověda>Pexeso>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Programování>Vesmír
30.00