VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů

Kategorie:
Počet stran:
2
Velikost: 2.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Rodičům a dětem
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Pexeso s QR kódy

Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů - VESMÍR

Soubor obsahuje 9 karet s obrázky, 9 karet s kódy.

Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. Obrázky rozstříhejte na jednotlivé kartičky a následně zalaminujte, abyste tak prodloužili jejich životnost.

Děti mají za úkol naskenovat do telefonu či tabletu QR kód, následně se jim načte obrázek. Ke kartičce s QR kódem následně přiřadí stejný obrázek z kartičky.

Přeji příjemnou zábavu! :)

Další produkty od autora Rodičům a dětem

112618
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Hra "Já mám, kdo má?" ve veselých, pastelových barvách na téma jaro, Velikonoce.
35.00 Kč
112602
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Pracovní list předmatematických představ na téma - zdraví, doktoři, moje tělo, nemoci...
25.00 Kč
115180
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Hledej stejná vajíčka, počet zapiš pomocí symbolů nebo čísla do okénka.
0.00 Kč
201164
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Štítky - vyrábění Možná se tu najde více podobných učitelů, jako jsem já. Mám ráda věci zorganizované a popsané, aby se
35.00 Kč
VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů VESMÍR Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů
Pexeso s QR kódy Rozvíjení digitální gramotnosti - skenování QR kódů - VESMÍR Soubor obsahuje 9 karet s obrázky, 9 karet s kódy. Brožuru můžete využít vcelku jako knihu anebo rozstříhat na kartičky. Obrázky rozstříhejte na jednotlivé kartičky a následně zalaminujte, abyste tak prodloužili jejich životnost. Děti mají za úkol naskenovat do telefonu či tabletu QR kód, následně se jim načte obrázek. Ke kartičce s QR kódem následně přiřadí stejný obrázek z kartičky. Přeji příjemnou zábavu! :)
UUCZ-177963
Informatika>Přírodověda>Pexeso>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🤖 Programování>🚀 Vesmír
30.00