Obrazový materiál: Geometrické tvary

Velikost: 3.16 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických tvarech s reálným světem. Obsahuje všechny geometrické tvary, které má předškolní dítě umět před nástupem do primárního vzdělávání. Očekávané výstupy: chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti. Kompetence komunikativní: se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci. Kompetence k řešení problémů: užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti.

Přikládám soubor se základními rovinnými geometrickými tvary, které by dítě nastupují do ZŠ mělo umět. Využívám také jako obrazový materiál při diagnostikování či při individuální práci s dítětem. Děti v MŠ neučíme prostorové geometrické tvary - krychle, jehlan, kvádr…Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Jednoduše zalaminujte a vystavte:). Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé, Doufám, že poslouží ☺️.

Vaše učitelka Zuzka

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

463218
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a předčtenářskou gramotnost (receptivní
45.00 Kč
311444
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor 19 (38) masek lesních živočichů, kteří žijí na našem území (můžeme je spatřit v lese či u lesa). Jedná se
75.00 Kč
304678
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Nabízím soubor pozorovacího/ záznamového archu, který je přizpůsoben pro dítě předškolního věku, ale lze využít
25.00 Kč
289679
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor obsahuje obrazový materiál (třísložkové karty), kde učitel děti seznamuje a vede s nimi rozhovor o Velikonocích
28.00 Kč
Obrazový materiál: Geometrické tvary Obrazový materiál: Geometrické tvary
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických tvarech s reálným světem. Obsahuje všechny geometrické tvary, které má předškolní dítě umět před nástupem do primárního vzdělávání. Očekávané výstupy: chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti. Kompetence komunikativní: se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci. Kompetence k řešení problémů: užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti. Přikládám soubor se základními rovinnými geometrickými tvary, které by dítě nastupují do ZŠ mělo umět. Využívám také jako obrazový materiál při diagnostikování či při individuální práci s dítětem. Děti v MŠ neučíme prostorové geometrické tvary - krychle, jehlan, kvádr…Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Jednoduše zalaminujte a vystavte:). Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé, Doufám, že poslouží ☺️. Vaše učitelka Zuzka
UUCZ-355853
Matematika>Matematika - geometrie>Celoroční tematická hra>Třísložkové karty>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Barvy>Geometrické tvary>Jaro>Léto>Podzim>Zima
28.00