Obrazový materiál: Geometrické tvary

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických tvarech s reálným světem. Obsahuje všechny geometrické tvary, které má předškolní dítě umět před nástupem do primárního vzdělávání. Očekávané výstupy: chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti. Kompetence komunikativní: se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci. Kompetence k řešení problémů: užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti.

Přikládám soubor se základními rovinnými geometrickými tvary, které by dítě nastupují do ZŠ mělo umět. Využívám také jako obrazový materiál při diagnostikování či při individuální práci s dítětem. Děti v MŠ neučíme prostorové geometrické tvary - krychle, jehlan, kvádr…Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Jednoduše zalaminujte a vystavte:). Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé, Doufám, že poslouží ☺️.

Vaše učitelka Zuzka

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

280853
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Jedná se o přehled učiva. očekávané výstupy: Dokáže pojmenovat většinu toho, čím
38.00 Kč
432228
Český jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky
48.00 Kč
311444
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor 19 (38) masek lesních živočichů, kteří žijí na našem území (můžeme je spatřit v lese či u lesa). Jedná se
75.00 Kč
260766
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Nabízím stopy lesních zvířat: Soubor obsahuje: • Zásobník stop všech základních a hlavních živočichů zvířat žijících na
45.00 Kč
Obrazový materiál: Geometrické tvary Obrazový materiál: Geometrické tvary
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických tvarech s reálným světem. Obsahuje všechny geometrické tvary, které má předškolní dítě umět před nástupem do primárního vzdělávání. Očekávané výstupy: chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti. Kompetence komunikativní: se domlouvá gesty i slovy, rozlišuje některé symboly, rozumí jejich významu i funkci. Kompetence k řešení problémů: užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti.Přikládám soubor se základními rovinnými geometrickými tvary, které by dítě nastupují do ZŠ mělo umět. Využívám také jako obrazový materiál při diagnostikování či při individuální práci s dítětem. Děti v MŠ neučíme prostorové geometrické tvary - krychle, jehlan, kvádr…Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Jednoduše zalaminujte a vystavte:). Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé, Doufám, že poslouží ☺️. Vaše učitelka Zuzka
UUCZ-355853
Matematika>Matematika - geometrie>Celoroční tematická hra>Třísložkové karty>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🎨 Barvy>🟦 Geometrické tvary>🌸 Jaro>☀️ Léto>🍂 Podzim>❄️ Zima
28.00