Týdenní hodnocení (matematika)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 49.98 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michal Vašíček
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 7. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky.

Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.)

Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.

Další produkty od autora Michal Vašíček

20631
Informatika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Balíček obsahuje: fotografie k použití zadání úkolu (udělat jednoduchou fotokoláž) videonávod (odkaz na stažení freeware
39.00 Kč
31828
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita je určená pro žáky na začátek hodiny. Jako rychlé opakování a naladění žáků na práci s počítáním a převáděním
35.00 Kč
22192
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vhodné jako samostatný úkol pro studenty. Balíček obsahuje: zadání úkolu (udělat jednoduchou animaci) videonávod (odkaz
39.00 Kč
69907
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci mají za úkol ze šesti zadaných vektorů sestavit pomocí sčítání a odčítání získat a do připraveného prostoru
35.00 Kč
Týdenní hodnocení (matematika) Týdenní hodnocení (matematika)
Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky. Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.) Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.
UUCZ-17752
Matematika>>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00