Týdenní hodnocení (matematika)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 49.98 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michal Vašíček
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 7. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky.

Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.)

Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.

Další produkty od autora Michal Vašíček

69907
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci mají za úkol ze šesti zadaných vektorů sestavit pomocí sčítání a odčítání získat a do připraveného prostoru
35.00 Kč
20631
Informatika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Balíček obsahuje: fotografie k použití zadání úkolu (udělat jednoduchou fotokoláž) videonávod (odkaz na stažení freeware
39.00 Kč
53904
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8.
Skládačky
Aktivita je určená pro žáky na začátek hodiny. Jako rychlé naladění žáků na angličtinu a rozmluvení se po prázdninách
30.00 Kč
22192
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vhodné jako samostatný úkol pro studenty. Balíček obsahuje: zadání úkolu (udělat jednoduchou animaci) videonávod (odkaz
39.00 Kč
Týdenní hodnocení (matematika) Týdenní hodnocení (matematika)
Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky. Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.) Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.
UUCZ-17752
Matematika>>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00