Týdenní hodnocení (matematika)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 49.98 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 7. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky.

Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.)

Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.

Další produkty od autora Michal Vašíček

17181
Matematika
5., 6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Aktivita je určená pro žáky na začátek hodiny. Jako rychlé opakování a naladění žáků na práci s čísly. Doporučuji
25.00 Kč
53904
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8.
Skládačky
Aktivita je určená pro žáky na začátek hodiny. Jako rychlé naladění žáků na angličtinu a rozmluvení se po prázdninách
30.00 Kč
31828
Fyzika
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita je určená pro žáky na začátek hodiny. Jako rychlé opakování a naladění žáků na práci s počítáním a převáděním
35.00 Kč
22192
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vhodné jako samostatný úkol pro studenty. Balíček obsahuje: zadání úkolu (udělat jednoduchou animaci) videonávod (odkaz
39.00 Kč
Týdenní hodnocení (matematika) Týdenní hodnocení (matematika)
Materiál obsahuje list, kde hodnotí žák sám sebe a list, na který poskytuje zpětnou vazbu učitel žákovi. Ideální podklad pro slovní formativní hodnocení. Oba dva listy jsou ve dvou provedeních pro kluky a holky. Vhodný na online vyučování. Pomůže sladit tempo učitele a žáka. (Lze vyplnit i v počítači.) Hlavním cílem je pomoct žákům se zhodnocením sama sebe. Aby se zamysleli nad tím, co za celý týden zvládli a jak postupují. Zároveň pomůže učiteli udržet si přehled o tom, co žáci zvládli a kde mají mezery. Učitel má možnost poskytnout žákům zpětnou vazbu a podpořit žáka na cestě za vzděláním.
UUCZ-17752
Matematika>>Ostatní>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00