VÁNOCE - řazení dle velikosti

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 21.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucimveskolce
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Tematický soubor "VÁNOCE - řazení dle velikosti" obsahuje 10 tabulek + 90 kartiček s obrázky určených k rozvoji matematické pregramotnosti.

Děti přiřazují na správné místo v tabulce správný obrázek podle velikosti (nejmenší, větší, největší - velikost je v každé tabulce znázorněna kruhy různé velikosti).

Jedná se o vzdělávací materiál pro  MŠ a je plně v souladu s RVP PV:

Klíčové kompetence:

  • k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům)
  • k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně - na základě nápodoby či opakování, náročnější s oporou a pomocí dospělého; užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu

 

Vzdělávací oblasti:

  • Dítě a jeho tělo
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů
    • očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.)
  • Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace"
    • dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie, 
    • očekávané výstupy - chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)

Další produkty od autora Mgr. Barbora Růžičková

510675
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Soubor obsahuje 52 skládaček s jarní tematikou: 22 skládaček s čísly 10 3dílných skládaček 10 2dílných skládaček 10
55.00 Kč
358727
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Soubor je zaměřený na téma PODZIM a obsahuje celkem 48 skládaček. Vytiskněte, zalaminujte, rozstříhejte obrázky na dvě
40.00 Kč
359241
Informatika
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Matematika může být i zábavná! Soubor obsahuje 36 kartiček - kartičky na kterých jsou čísla, kartičky s hracími kostkami
40.00 Kč
358806
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pexeso
Oblíbená hra pexeso obsahující celkem 84 hracích kruhových kartiček (42 dvojic). Využít ji můžete například v rámci
40.00 Kč
VÁNOCE - řazení dle velikosti VÁNOCE - řazení dle velikosti
Tematický soubor "VÁNOCE - řazení dle velikosti" obsahuje 10 tabulek + 90 kartiček s obrázky určených k rozvoji matematické pregramotnosti. Děti přiřazují na správné místo v tabulce správný obrázek podle velikosti (nejmenší, větší, největší - velikost je v každé tabulce znázorněna kruhy různé velikosti). Jedná se o vzdělávací materiál pro  MŠ a je plně v souladu s RVP PV: Klíčové kompetence: k učení (soustředěně pozoruje, zkoumá, objevuje, všímá si souvislostí, experimentuje a užívá při tom jednoduchých pojmů, znaků a symbolů, se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům) k řešení problémů (řeší problémy, na které stačí; známé a opakující se situace se snaží řešit samostatně - na základě nápodoby či opakování, náročnější s oporou a pomocí dospělého; užívá při řešení myšlenkových i praktických problémů logických, matematických i empirických postupů; pochopí jednoduché algoritmy řešení různých úloh a situací a využívá je v dalších situacích, zpřesňuje si početní představy, užívá číselných a matematických pojmů, vnímá elementární matematické souvislosti, nebojí se chybovat, pokud nachází pozitivní ocenění nejen za úspěch, ale také za snahu   Vzdělávací oblasti: Dítě a jeho tělo dílčí vzdělávací cíle - rozvoj a užívání všech smyslů očekávané výstupy - vnímat a rozlišovat pomocí všech smyslů (sluchově rozlišovat zvuky a tóny, zrakově rozlišovat tvary předmětů a jiné specifické znaky, rozlišovat vůně, chutě, vnímat hmatem apod.) Dítě a jeho psychika, podoblast "Poznávací schopnosti a funkce, představivost a fantazie, myšlenkové operace" dílčí vzdělávací cíle - rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie,  očekávané výstupy - chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a podle potřeby je prakticky využívat (porovnávat, uspořádávat a třídit soubory předmětů podle určitého pravidla, orientovat se v elementárním počtu cca do šesti, chápat číselnou řadu v rozsahu první desítky, poznat více, stejně, méně, první, poslední apod.)
UUCZ-432683
Matematika>Skládačky>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>🎁 Vánoce
49.00