Základy statistiky - nespokojme se s průměrem

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 4.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2022
Sdílet:

Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu.

Cíl

  • žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily),
  • sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy,
  • interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem.

Obsah

  • motivace v úvodu,
  • materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel,
  • PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu),
  • návrh písemky.

Způsob práce

  • z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele,
  • materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

518409
Matematika - geometrie
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Znáte ten pocit, kdy žáci tvrdí,že krychle, kterou rozpůlíme a spočítáme povrch těchto dvou půlek,tak je stejný jako
25.00 Kč
156883
Matematika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Obsah 1.PL 8 položek nákupního seznamu, žák se rozhoduje mezi 2 slevami, která je pro něj výhodnější. 2. PL pokud žák
25.00 Kč
306760
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
28.00 Kč
372626
Prvouka
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ... 2 skupiny lze
30.00 Kč
Základy statistiky - nespokojme se s průměrem Základy statistiky - nespokojme se s průměrem
Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu. Cíl žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily), sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy, interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem. Obsah motivace v úvodu, materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel, PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu), návrh písemky. Způsob práce z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele, materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.  
UUCZ-171385
Matematika>Pracovní listy>9.>SŠ
45.00