Základy statistiky - nespokojme se s průměrem

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 4.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2022
Sdílet:

Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu.

Cíl

  • žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily),
  • sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy,
  • interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem.

Obsah

  • motivace v úvodu,
  • materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel,
  • PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu),
  • návrh písemky.

Způsob práce

  • z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele,
  • materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

187503
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Ozvláštněte písemné dělení vpisováním výsledků do tabulky, kde se výsledky kříží a žáci díky tomu získají kontrolu
35.00 Kč
705171
Matematika
Ostatní
Samokontrolovací karty zaměřené na úpravu mocnin us racionálním exponentem. Umožněte žákům procvičovat učivo různých
29.00 Kč
323127
Matematika
5., 6., 7., 8.
Ostatní
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Vhodné k
27.00 Kč
311545
Matematika
Pracovní listy
Snažím se žákům přiblížit jednotkovou kružnici. Kde se berou tabulkové goniometrické hodnoty v tabulkách, proč jsou
29.00 Kč
Základy statistiky - nespokojme se s průměrem Základy statistiky - nespokojme se s průměrem
Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu. Cíl žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily), sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy, interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem. Obsah motivace v úvodu, materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel, PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu), návrh písemky. Způsob práce z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele, materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.  
UUCZ-171385
Matematika>Pracovní listy>9.>SŠ
45.00