Základy statistiky - nespokojme se s průměrem

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 4.66 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2022
Sdílet:

Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu.

Cíl

  • žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily),
  • sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy,
  • interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem.

Obsah

  • motivace v úvodu,
  • materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel,
  • PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu),
  • návrh písemky.

Způsob práce

  • z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele,
  • materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

322387
Matematika
6., 7., 8.
Ostatní
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
27.00 Kč
636473
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pomůcky: Kalkulačka Případně excel Cíle materiálu: Rozvíjet finanční gramotnost žáků a jejich schopnost efektivně
99.00 Kč
190877
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Zpestřete žákům mechanické násobení desetinných čísel složením ornamentu z výsledků. Žáci se hned mohou ujistit, že
25.00 Kč
643040
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vytiskněte jako pracovní listy s prostorem pro řešení nebo na jednu stranu! 33 úloh na procvičení Pythagorovy věty v
30.00 Kč
Základy statistiky - nespokojme se s průměrem Základy statistiky - nespokojme se s průměrem
Co by žáky motivovalo počítat charakteristiky polohy statistického souboru (medián, průměr, kvartily)? Krabicový graf, který tyto charakteristiky obsahuje. Přidaná hodnota: interpretace krabicového grafu. Cíl žák počítá charakteristiky polohy (průměr, modus, medián a kvartily), sestavují krabicový graf - volí vhodné měřítko pro osy, interpretuje data zaznamenaná krabicovým grafem. Obsah motivace v úvodu, materiál psán červeně a černě. Černý text mají žáci v pracovních listech, červený text má k dispozici jen učitel, PL o 3 stranách (zahrnuje teorii krabicového grafu), návrh písemky. Způsob práce z počátku je potřeba spolupráce žáků a učitele, materiál obsahuje úlohy i pro samostatnou práci.  
UUCZ-171385
Matematika>Pracovní listy>9.>SŠ
45.00