Příšerky - Monsterprofil

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
27
Velikost: 9.11 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tereza Kotlánová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 8. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ nebo pro středoškoláky, kteří začínají s němčinou. Sada materiálů je vhodná pro žáky, kteří se učí základní fráze v němčině. Materiál procvičuje časování slovesa sein a haben ve 3. osobě jednotného čísla. Najdete zde kartičky s obrázky příšerek, krátký popis příšerek v pár větách, řešení obrázek+popis a dva pracovní listy, které žáci na základě jednoduché hry vypracují. Úkolem žáků je podle popisu najít svou příšerku a následně udělat popis vlastní příšerky. Nabízí se i alternativa “rozdělení do skupin”, kdy např. 3 žáci hledají stejnou příšerku a jakmile ji najdou, na velký papír nakreslí vlastní příšerku a popíší ji společně ve skupině.

Další produkty od autora Tereza Kotlánová

922536
Německý jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ nebo pro středoškoláky, kteří začínají s němčinou. Díky obrázkům v textu je pro
75.00 Kč
922535
Německý jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ nebo pro středoškoláky, kteří začínají s němčinou. Skládá se ze tří pracovních
55.00 Kč
922521
Německý jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ nebo pro středoškoláky, kteří začínají s němčinou. Díky kartičkám se žáci naučí
55.00 Kč
Příšerky - Monsterprofil Příšerky - Monsterprofil
Materiál je určen pro žáky 2. stupně ZŠ nebo pro středoškoláky, kteří začínají s němčinou. Sada materiálů je vhodná pro žáky, kteří se učí základní fráze v němčině. Materiál procvičuje časování slovesa sein a haben ve 3. osobě jednotného čísla. Najdete zde kartičky s obrázky příšerek, krátký popis příšerek v pár větách, řešení obrázek+popis a dva pracovní listy, které žáci na základě jednoduché hry vypracují. Úkolem žáků je podle popisu najít svou příšerku a následně udělat popis vlastní příšerky. Nabízí se i alternativa “rozdělení do skupin”, kdy např. 3 žáci hledají stejnou příšerku a jakmile ji najdou, na velký papír nakreslí vlastní příšerku a popíší ji společně ve skupině.
UUCZ-922560
Německý jazyk>Demonstrační obrázky - kartičky>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
75.00