Materiál obsahuje:
1x arch na sbírání nálepek pro každé dítě
1x arch s nálepkami
1x popis jednotlivých aktivit na stanovištích
1x arch s netopýry
1x pracovní list s luštěním
1x výsledky k listu
Příprava:
Vytiskněte pro každé dítě arch na sbírání nálepek. Pro sebe si vytiskněte arch s nálepkami tak, abyste měli pro každé dítě 4 barevné nálepky (strašidelný dům, vysmátá dýně, strašidelná dýně, cukrátka). Každému dítěti vytiskněte list s luštěním. Připravte stanoviště.
Stanoviště 1: dětem na stanovišti připravte lžíce (doporučuji max 3 lžíce). Na každou lžíci dětem položte “oční bulvu” - může to být pingpongový míček namalovaný jako oko, pro odvážné může být vejce opět namalované jako oko. Dětem připravte dráhu, po které mají oko přenést (doporučuji barevnou lepící pásku na zem). Za splněný úkol od vás dostanou nálepku strašidelného domu.
Stanoviště 2: na netopýry napište jména děti a netopýry schovejte na různá místa ve třídě nebo na chodbě školy, případně na dvoře, záleží, kde budete úkoly plnit. Děti hledají netopýra se svým jménem, toho si pak nechají. Za to získají nálepku vysmáté dýně.
Stanoviště 3: dětem ve třídě připravte stůl s plastelínou na modelování dýní a přidejte k tomu cedulky se jmény dětí (doporučuji dřevěné špachtle do krku). Děti si samy modelují dýně a následně k nim “přilepí” své jméno a umístí na výstavku.
Stanoviště 4: připravte ve třídě místo, kde budou děti luštit list z přílohy. Děti vypočítají příklady a poté opíši výsledky k symbolům. Vy pak jen podle kontrolního listu zkontrolujete dva spodní řádky. Kdo má správně, opět získá nálepku dýně.
Odměna: připravte si pro děti malou halloweenskou odměnu. Já jsem jim koupila gumy s halloweenským motivem. Dobře poslouží i nafukovací balónky, ořezávátko apod.
TIP: rozdělte si děti do čtyř skupinek, budete tak mít přehled o tom, kde se jaká skupinka nachází. Skupinky se na stanovištích střídají. Usnadníte si tak práci.:)