Halloweenská bojovka

Počet stran:
8
Velikost: 5.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje:

1x arch na sbírání nálepek pro každé dítě

1x arch s nálepkami

1x popis jednotlivých aktivit na stanovištích

1x arch s netopýry

1x pracovní list s luštěním

1x výsledky k listu

Příprava:

Vytiskněte pro každé dítě arch na sbírání nálepek. Pro sebe si vytiskněte arch s nálepkami tak, abyste měli pro každé dítě 4 barevné nálepky (strašidelný dům, vysmátá dýně, strašidelná dýně, cukrátka). Každému dítěti vytiskněte list s luštěním. Připravte stanoviště.

 

Stanoviště 1: dětem na stanovišti připravte lžíce (doporučuji max 3 lžíce). Na každou lžíci dětem položte “oční bulvu” - může to být pingpongový míček namalovaný jako oko, pro odvážné může být vejce opět namalované jako oko. Dětem připravte dráhu, po které mají oko přenést (doporučuji barevnou lepící pásku na zem). Za splněný úkol od vás dostanou nálepku strašidelného domu.

 

Stanoviště 2: na netopýry napište jména děti a netopýry schovejte na různá místa ve třídě nebo na chodbě školy, případně na dvoře, záleží, kde budete úkoly plnit. Děti hledají netopýra se svým jménem, toho si pak nechají. Za to získají nálepku vysmáté dýně.

 

Stanoviště 3: dětem ve třídě připravte stůl s plastelínou na modelování dýní a přidejte k tomu cedulky se jmény dětí (doporučuji dřevěné špachtle do krku). Děti si samy modelují dýně a následně k nim “přilepí” své jméno a umístí na výstavku.

 

Stanoviště 4: připravte ve třídě místo, kde budou děti luštit list z přílohy. Děti vypočítají příklady a poté opíši výsledky k symbolům. Vy pak jen podle kontrolního listu zkontrolujete dva spodní řádky. Kdo má správně, opět získá nálepku dýně.

 

Odměna: připravte si pro děti malou halloweenskou odměnu. Já jsem jim koupila gumy s halloweenským motivem. Dobře poslouží i nafukovací balónky, ořezávátko apod.

 

TIP: rozdělte si děti do čtyř skupinek, budete tak mít přehled o tom, kde se jaká skupinka nachází. Skupinky se na stanovištích střídají. Usnadníte si tak práci.:)

Další produkty od autora Teach me better

611900
Český jazyk
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Karty s abecedou vhodné jako plakáty na zeď nebo jako demonstrační karty a karty při vyvozování písmen. Materiál
45.00 Kč
341946
Český jazyk - čtení
4., 5.
Pracovní listy
Sada pěti pracovních listů na podporu čtenářské gramotnosti. Materiál je koncipován jako pracovní sešit, jehož listy si
50.00 Kč
743043
Matematika
2.
Běhací diktát
Opakuj s kapybarou, vezmi si kartu, vypočítej příklady, proveď samokontrolu a zaznamenej svůj pokrok do kolekce kapybar
30.00 Kč
355980
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 8 listů s výzvami zpátky ve škole podzim zima vánoce jaro velikonoce konec školního roku prázdniny
30.00 Kč
Halloweenská bojovka Halloweenská bojovka
Materiál obsahuje: 1x arch na sbírání nálepek pro každé dítě 1x arch s nálepkami 1x popis jednotlivých aktivit na stanovištích 1x arch s netopýry 1x pracovní list s luštěním 1x výsledky k listu Příprava: Vytiskněte pro každé dítě arch na sbírání nálepek. Pro sebe si vytiskněte arch s nálepkami tak, abyste měli pro každé dítě 4 barevné nálepky (strašidelný dům, vysmátá dýně, strašidelná dýně, cukrátka). Každému dítěti vytiskněte list s luštěním. Připravte stanoviště.   Stanoviště 1: dětem na stanovišti připravte lžíce (doporučuji max 3 lžíce). Na každou lžíci dětem položte “oční bulvu” - může to být pingpongový míček namalovaný jako oko, pro odvážné může být vejce opět namalované jako oko. Dětem připravte dráhu, po které mají oko přenést (doporučuji barevnou lepící pásku na zem). Za splněný úkol od vás dostanou nálepku strašidelného domu.   Stanoviště 2: na netopýry napište jména děti a netopýry schovejte na různá místa ve třídě nebo na chodbě školy, případně na dvoře, záleží, kde budete úkoly plnit. Děti hledají netopýra se svým jménem, toho si pak nechají. Za to získají nálepku vysmáté dýně.   Stanoviště 3: dětem ve třídě připravte stůl s plastelínou na modelování dýní a přidejte k tomu cedulky se jmény dětí (doporučuji dřevěné špachtle do krku). Děti si samy modelují dýně a následně k nim “přilepí” své jméno a umístí na výstavku.   Stanoviště 4: připravte ve třídě místo, kde budou děti luštit list z přílohy. Děti vypočítají příklady a poté opíši výsledky k symbolům. Vy pak jen podle kontrolního listu zkontrolujete dva spodní řádky. Kdo má správně, opět získá nálepku dýně.   Odměna: připravte si pro děti malou halloweenskou odměnu. Já jsem jim koupila gumy s halloweenským motivem. Dobře poslouží i nafukovací balónky, ořezávátko apod.   TIP: rozdělte si děti do čtyř skupinek, budete tak mít přehled o tom, kde se jaká skupinka nachází. Skupinky se na stanovištích střídají. Usnadníte si tak práci.:)
UUCZ-392455
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Projekty>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
45.00