Halloweenská bojovka

Počet stran:
8
Velikost: 5.89 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 10. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje:

1x arch na sbírání nálepek pro každé dítě

1x arch s nálepkami

1x popis jednotlivých aktivit na stanovištích

1x arch s netopýry

1x pracovní list s luštěním

1x výsledky k listu

Příprava:

Vytiskněte pro každé dítě arch na sbírání nálepek. Pro sebe si vytiskněte arch s nálepkami tak, abyste měli pro každé dítě 4 barevné nálepky (strašidelný dům, vysmátá dýně, strašidelná dýně, cukrátka). Každému dítěti vytiskněte list s luštěním. Připravte stanoviště.

 

Stanoviště 1: dětem na stanovišti připravte lžíce (doporučuji max 3 lžíce). Na každou lžíci dětem položte “oční bulvu” - může to být pingpongový míček namalovaný jako oko, pro odvážné může být vejce opět namalované jako oko. Dětem připravte dráhu, po které mají oko přenést (doporučuji barevnou lepící pásku na zem). Za splněný úkol od vás dostanou nálepku strašidelného domu.

 

Stanoviště 2: na netopýry napište jména děti a netopýry schovejte na různá místa ve třídě nebo na chodbě školy, případně na dvoře, záleží, kde budete úkoly plnit. Děti hledají netopýra se svým jménem, toho si pak nechají. Za to získají nálepku vysmáté dýně.

 

Stanoviště 3: dětem ve třídě připravte stůl s plastelínou na modelování dýní a přidejte k tomu cedulky se jmény dětí (doporučuji dřevěné špachtle do krku). Děti si samy modelují dýně a následně k nim “přilepí” své jméno a umístí na výstavku.

 

Stanoviště 4: připravte ve třídě místo, kde budou děti luštit list z přílohy. Děti vypočítají příklady a poté opíši výsledky k symbolům. Vy pak jen podle kontrolního listu zkontrolujete dva spodní řádky. Kdo má správně, opět získá nálepku dýně.

 

Odměna: připravte si pro děti malou halloweenskou odměnu. Já jsem jim koupila gumy s halloweenským motivem. Dobře poslouží i nafukovací balónky, ořezávátko apod.

 

TIP: rozdělte si děti do čtyř skupinek, budete tak mít přehled o tom, kde se jaká skupinka nachází. Skupinky se na stanovištích střídají. Usnadníte si tak práci.:)

Další produkty od autora Teach me better

606999
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Sada 23 stran s přehledy učiva češtiny pro 2. třídu. Obsah: 4 x druhy vět A3. 7 x hlásky (samohlásky dlouhé a krátké
50.00 Kč
502110
Prvouka
Školní družina, 1., 2., 3.
Já mám, kdo má
Oblíbená hra já mám, kdo má na téma JARO. Obsah: Sada 29 karet + počáteční a koncová karta. Příprava materiálu: Kartičky
40.00 Kč
431329
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Pět pracovních listů na sčítání a odčítání do pěti. Vybarvování podle výsledků. Materiál obsahuje pět pracovních listů
30.00 Kč
750697
Matematika
2.
Ostatní
U Edy si děti mohou nakoupit výborné občerstvení za příznivé ceny. Vše do 100 kč. Děti si hravě procvičí porovnávání a
35.00 Kč
Halloweenská bojovka Halloweenská bojovka
Materiál obsahuje: 1x arch na sbírání nálepek pro každé dítě 1x arch s nálepkami 1x popis jednotlivých aktivit na stanovištích 1x arch s netopýry 1x pracovní list s luštěním 1x výsledky k listu Příprava: Vytiskněte pro každé dítě arch na sbírání nálepek. Pro sebe si vytiskněte arch s nálepkami tak, abyste měli pro každé dítě 4 barevné nálepky (strašidelný dům, vysmátá dýně, strašidelná dýně, cukrátka). Každému dítěti vytiskněte list s luštěním. Připravte stanoviště.   Stanoviště 1: dětem na stanovišti připravte lžíce (doporučuji max 3 lžíce). Na každou lžíci dětem položte “oční bulvu” - může to být pingpongový míček namalovaný jako oko, pro odvážné může být vejce opět namalované jako oko. Dětem připravte dráhu, po které mají oko přenést (doporučuji barevnou lepící pásku na zem). Za splněný úkol od vás dostanou nálepku strašidelného domu.   Stanoviště 2: na netopýry napište jména děti a netopýry schovejte na různá místa ve třídě nebo na chodbě školy, případně na dvoře, záleží, kde budete úkoly plnit. Děti hledají netopýra se svým jménem, toho si pak nechají. Za to získají nálepku vysmáté dýně.   Stanoviště 3: dětem ve třídě připravte stůl s plastelínou na modelování dýní a přidejte k tomu cedulky se jmény dětí (doporučuji dřevěné špachtle do krku). Děti si samy modelují dýně a následně k nim “přilepí” své jméno a umístí na výstavku.   Stanoviště 4: připravte ve třídě místo, kde budou děti luštit list z přílohy. Děti vypočítají příklady a poté opíši výsledky k symbolům. Vy pak jen podle kontrolního listu zkontrolujete dva spodní řádky. Kdo má správně, opět získá nálepku dýně.   Odměna: připravte si pro děti malou halloweenskou odměnu. Já jsem jim koupila gumy s halloweenským motivem. Dobře poslouží i nafukovací balónky, ořezávátko apod.   TIP: rozdělte si děti do čtyř skupinek, budete tak mít přehled o tom, kde se jaká skupinka nachází. Skupinky se na stanovištích střídají. Usnadníte si tak práci.:)
UUCZ-392455
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Pracovní listy>Projekty>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky
45.00