Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Markéta Rezlerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 1. 2025
Sdílet:

JAK SE SOUBOREM PRACOVAT?

  • Soubor diagnostických formulářů bude dítě provázet po celou dobu předškolní docházky

  • Na první straně se zaměříme na diagnostiku kresby, návyky při kreslení a lateralitu oka a ruky – na základě pozorování dítěte doplňte k odpovídající vývojové fázi datum či poznámku. Diagnostika by měla být průběžná, proto pokud uvidíte u dítěte posun, stagnaci či dokončení vývoje kdykoliv datum a poznámku doplňte.

  • Diagnostická květina – JAK ROSTU – při pozorování se zaměřte na jednotlivé oblasti vývoje dítěte a vybarvujte části listů a okvětní lístky s položkami, které dítě již bezpečně zvládá. Před odchodem do ZŠ by dítě mělo mít ideálně vybarvenou celou květinu. Doplňkem ke květině jsou dvě strany PROSTOR PRO POZNÁMKY K JEDNOTLIVÝM OBLASTEM VÝVOJE DÍTĚTE, kam si můžete zaznamenávat poznámky, pokud je to potřeba.

  • Poslední částí je pak ZÁZNAMOVÝ ARCH Z POZOROVÁNÍ DÍTĚTE – stránku si lze kdykoliv nakopírovat a v průběhu docházky dítěte si dělejte poznámky z pozorování všeho, co je z hlediska vývoje a osobnostního rozvoje dítěte důležité – jak se projevuje při volné spontánní hře a při řízených činnostech či práci v centrech aktivit (CA) (např. jaké postavení má ve skupině dětí, k jakým činnostem inklinuje, která centra nejčastěji vyhledává, jak komunikuje s dětmi, jakým tempem pracuje apod.) 

Další produkty od autora Markéta Rezlerová

449889
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor „Tři králové – putování do Betléma“ obsahuje příběh tří králů doprovázený obrázky, demonstrační obrázky darů
55.00 Kč
426552
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Přípravy hodiny/lekce
Soubor „Les na podzim aneb co dělají zvířátka v zimě“ je zaměřený na téma zvířátek z lesa. Jedná se o vzdělávací
60.00 Kč
605566
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Diář učitelský
Tento diář pro učitelky MŠ bude vaším věrným společníkem po celý školní rok. Je nedatovaný, takže jej můžete využít hned
70.00 Kč
775052
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Demonstrační obrázky - kartičky
Orientační dráha s navigačními kartami rozvíjí u dětí schopnost orientace. Obrázky vytiskněte a zalaminujte. Velké
35.00 Kč
Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ
JAK SE SOUBOREM PRACOVAT?Soubor diagnostických formulářů bude dítě provázet po celou dobu předškolní docházkyNa první straně se zaměříme na diagnostiku kresby, návyky při kreslení a lateralitu oka a ruky – na základě pozorování dítěte doplňte k odpovídající vývojové fázi datum či poznámku. Diagnostika by měla být průběžná, proto pokud uvidíte u dítěte posun, stagnaci či dokončení vývoje kdykoliv datum a poznámku doplňte.Diagnostická květina – JAK ROSTU – při pozorování se zaměřte na jednotlivé oblasti vývoje dítěte a vybarvujte části listů a okvětní lístky s položkami, které dítě již bezpečně zvládá. Před odchodem do ZŠ by dítě mělo mít ideálně vybarvenou celou květinu. Doplňkem ke květině jsou dvě strany PROSTOR PRO POZNÁMKY K JEDNOTLIVÝM OBLASTEM VÝVOJE DÍTĚTE, kam si můžete zaznamenávat poznámky, pokud je to potřeba.Poslední částí je pak ZÁZNAMOVÝ ARCH Z POZOROVÁNÍ DÍTĚTE – stránku si lze kdykoliv nakopírovat a v průběhu docházky dítěte si dělejte poznámky z pozorování všeho, co je z hlediska vývoje a osobnostního rozvoje dítěte důležité – jak se projevuje při volné spontánní hře a při řízených činnostech či práci v centrech aktivit (CA) (např. jaké postavení má ve skupině dětí, k jakým činnostem inklinuje, která centra nejčastěji vyhledává, jak komunikuje s dětmi, jakým tempem pracuje apod.) 
UUCZ-775890
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ
35.00