Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Markéta Rezlerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 1. 2025
Sdílet:

JAK SE SOUBOREM PRACOVAT?

  • Soubor diagnostických formulářů bude dítě provázet po celou dobu předškolní docházky

  • Na první straně se zaměříme na diagnostiku kresby, návyky při kreslení a lateralitu oka a ruky – na základě pozorování dítěte doplňte k odpovídající vývojové fázi datum či poznámku. Diagnostika by měla být průběžná, proto pokud uvidíte u dítěte posun, stagnaci či dokončení vývoje kdykoliv datum a poznámku doplňte.

  • Diagnostická květina – JAK ROSTU – při pozorování se zaměřte na jednotlivé oblasti vývoje dítěte a vybarvujte části listů a okvětní lístky s položkami, které dítě již bezpečně zvládá. Před odchodem do ZŠ by dítě mělo mít ideálně vybarvenou celou květinu. Doplňkem ke květině jsou dvě strany PROSTOR PRO POZNÁMKY K JEDNOTLIVÝM OBLASTEM VÝVOJE DÍTĚTE, kam si můžete zaznamenávat poznámky, pokud je to potřeba.

  • Poslední částí je pak ZÁZNAMOVÝ ARCH Z POZOROVÁNÍ DÍTĚTE – stránku si lze kdykoliv nakopírovat a v průběhu docházky dítěte si dělejte poznámky z pozorování všeho, co je z hlediska vývoje a osobnostního rozvoje dítěte důležité – jak se projevuje při volné spontánní hře a při řízených činnostech či práci v centrech aktivit (CA) (např. jaké postavení má ve skupině dětí, k jakým činnostem inklinuje, která centra nejčastěji vyhledává, jak komunikuje s dětmi, jakým tempem pracuje apod.) 

Další produkty od autora Markéta Rezlerová

431508
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Tento adventní kalendář můžete využít v MŠ nebo pro svoje děti doma. Dá se vytvořit na několik způsobů. Je jen na Vás
35.00 Kč
478633
Vlastivěda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Vytvořila jsem soubor zaměřený na trošku opomíjený svátek “Hromnice”. Jedná se o křesťanský svátek, který je spojený se
40.00 Kč
788429
Český jazyk - čtení
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor cvičení na propojování mozkových hemisfér. Celkem 90 stran ve třech obtížnostech a s prostřídáním levé i pravé
49.00 Kč
547843
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor Den Země je výukový materiál, který obsahuje: Autorský příběh „Den Země“ Autorská básnička „Naše Země“
60.00 Kč
Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ Pedagogická diagnostika dítěte v MŠ
JAK SE SOUBOREM PRACOVAT?Soubor diagnostických formulářů bude dítě provázet po celou dobu předškolní docházkyNa první straně se zaměříme na diagnostiku kresby, návyky při kreslení a lateralitu oka a ruky – na základě pozorování dítěte doplňte k odpovídající vývojové fázi datum či poznámku. Diagnostika by měla být průběžná, proto pokud uvidíte u dítěte posun, stagnaci či dokončení vývoje kdykoliv datum a poznámku doplňte.Diagnostická květina – JAK ROSTU – při pozorování se zaměřte na jednotlivé oblasti vývoje dítěte a vybarvujte části listů a okvětní lístky s položkami, které dítě již bezpečně zvládá. Před odchodem do ZŠ by dítě mělo mít ideálně vybarvenou celou květinu. Doplňkem ke květině jsou dvě strany PROSTOR PRO POZNÁMKY K JEDNOTLIVÝM OBLASTEM VÝVOJE DÍTĚTE, kam si můžete zaznamenávat poznámky, pokud je to potřeba.Poslední částí je pak ZÁZNAMOVÝ ARCH Z POZOROVÁNÍ DÍTĚTE – stránku si lze kdykoliv nakopírovat a v průběhu docházky dítěte si dělejte poznámky z pozorování všeho, co je z hlediska vývoje a osobnostního rozvoje dítěte důležité – jak se projevuje při volné spontánní hře a při řízených činnostech či práci v centrech aktivit (CA) (např. jaké postavení má ve skupině dětí, k jakým činnostem inklinuje, která centra nejčastěji vyhledává, jak komunikuje s dětmi, jakým tempem pracuje apod.) 
UUCZ-775890
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ
35.00