Pepova motorika rukou

Kategorie:
Počet stran:
39
Velikost: 1.87 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 2. 2023
Sdílet:

Karty vznikly jako jedna z aktivit k motorické loutce a hračce opičákovi Pepovi, vyráběného Moravskou ústřednou Brno.

Naleznou využití v mateřských i základních školách, dětských skupinách, logopedických ambulancích, ambulancích klinických psychologů a klinických logopedů, při práci speciálních pedagogů, sociálních pedagogů, psychologů a ergoterapeutů. Skvěle poslouží v rodinách s dětmi i u seniorů při cvičení jemné motoriky.

První část karet (pro levou ruku s modrým náramkem, pro pravou ruku s červeným náramkem) je určena k rozvoji jemné motoriky, podporuje vnímání vlastního těla, umožňuje cvičení s rozlišováním pravé a levé strany a zároveň propojováním pravé a levé mozkové hemisféry. Na kartách jsou nakresleny různé polohy prstů na rukou, které děti mohou libovolně kombinovat - „opičit se“ podle obrázků s opičákem Pepou, ve dvojicích levá a pravá ruka. Obtížnější pozice nacvičují pouze jednou rukou.

 

Druhou část tvoří kombinované karty s červenomodrým rámečkem, kde jsou již kombinace pozic obou rukou jasně dané. Zde děti najdou pozice rukou, které jsou vhodné k napodobování. Pokročilejší střídají polohu levé a pravé ruky.

Diagnostické listy - slouží k zaznamenání pokroků, které děti při cvičení dělají.

Vysvědčení

Náramky na konci slouží jako pomůcka pro snadnější uvědomování si, která ruka je pravá a která levá.

 

Cviky jsou určeny předškolním dětem a některé těžší cviky zvládnou pouze zdatnější předškoláci a školáci. Postupným cvičením však lze zvládnout všechny cviky na kartičkách.

 

AUTOŘI

Vendula Hegerová

(ilustrace)

Silvie Makovská Menoušková

(ředitelka MŠ)

Gabriela Nosková Melkovičová

(klinická Logopedka, speciální pedagožka)

Další produkty od autora Vendula Hegerová

269312
Tělesná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor PDF obsahuje 106 listů A4. Najdete zde 44 obrázků se cviky pro děti, ale cvičit mohou samozřejmě i učitelky
199.00 Kč
268222
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
PEPOVA OROMOTORIKA Co znamená význam slova oromotorika? Jedná se o pohyby mluvních orgánů - rtů, jazyka, tváří a
250.00 Kč
297009
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Šablona čarodějnice.
25.00 Kč
269305
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
PDF obsahuje 80 stran: 91 loutek k vystřižení 10 kulis - zámek, zámecká zahrada, chalupa, les, rybník, zimní krajina
249.00 Kč
Pepova motorika rukou Pepova motorika rukou
Karty vznikly jako jedna z aktivit k motorické loutce a hračce opičákovi Pepovi, vyráběného Moravskou ústřednou Brno. Naleznou využití v mateřských i základních školách, dětských skupinách, logopedických ambulancích, ambulancích klinických psychologů a klinických logopedů, při práci speciálních pedagogů, sociálních pedagogů, psychologů a ergoterapeutů. Skvěle poslouží v rodinách s dětmi i u seniorů při cvičení jemné motoriky. První část karet (pro levou ruku s modrým náramkem, pro pravou ruku s červeným náramkem) je určena k rozvoji jemné motoriky, podporuje vnímání vlastního těla, umožňuje cvičení s rozlišováním pravé a levé strany a zároveň propojováním pravé a levé mozkové hemisféry. Na kartách jsou nakresleny různé polohy prstů na rukou, které děti mohou libovolně kombinovat - „opičit se“ podle obrázků s opičákem Pepou, ve dvojicích levá a pravá ruka. Obtížnější pozice nacvičují pouze jednou rukou.   Druhou část tvoří kombinované karty s červenomodrým rámečkem, kde jsou již kombinace pozic obou rukou jasně dané. Zde děti najdou pozice rukou, které jsou vhodné k napodobování. Pokročilejší střídají polohu levé a pravé ruky. Diagnostické listy - slouží k zaznamenání pokroků, které děti při cvičení dělají. Vysvědčení Náramky na konci slouží jako pomůcka pro snadnější uvědomování si, která ruka je pravá a která levá.   Cviky jsou určeny předškolním dětem a některé těžší cviky zvládnou pouze zdatnější předškoláci a školáci. Postupným cvičením však lze zvládnout všechny cviky na kartičkách.   AUTOŘI Vendula Hegerová (ilustrace) Silvie Makovská Menoušková (ředitelka MŠ) Gabriela Nosková Melkovičová (klinická Logopedka, speciální pedagožka)
UUCZ-268225
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
250.00