Pravidla třídy

Kategorie:
Počet stran:
30
Velikost: 6.44 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající MIŠMAŠ EDU
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 9. 2024
Sdílet:

OBSAH:

  • karty s pravidly třídy a jejich popisem
  • soubor komunikačních karet pro učitele
  • soubor obrázků s dobrým a špatným chováním bez smajlíků
  • karty se smajlíky
  • soubor obrázků s dobrým a špatným chováním se smajlíky

    Nastavení pravidel třídy je velmi důležitá součást pro pocit bezpečí. Povídejte si s dětmi, co obrázky budou znamenat. Malé děti si je při vizualizaci lépe zapamatují. 

    Šetřete svůj hlas a při překročení pravidel použijte ukázání obrázku, aby dítě vědělo, o co zrovna jde.

    Nastavte si i pravidla manipulace s kartami v jednotlivých částech třídy. Kartu může použít kdykoli kdokoli. Stačí ji ukázat kamarádovi, popřípadě dovysvětlit, musí se vždy uklidit na místo odkud byla vzata.

    Děti se učí nápodobou. Pokud tedy karty budete na začátku často používat vy, dáte tak dětem praktický návod, jak s kartami pracovat a zachovávat pohodu ve třídě.

    Ke kartám je připojen bodový popis. Méně a stručně je někdy více. Popis je pouze inspirační. Pokud potřebujete pravidla jinak pojmenovat, učiňte to. Děti si je svážou s vizuální podobou karty.

  • KOMUNIKAČNÍ KARTY – pomůcka pro učitele a asistenty

    Karty slouží zejména pro děti s narušenou komunikační schopností, ale využijete je i pro všechny ostatní děti ve třídě. Zejména v době, kdy už nebudete chtít opakovat pokyny. Stačí ukázat obrázek a počkat, až děti zareagují.

    U dětí s PAS, VD (vývojová dysfázie), mentálním postižením, ADHD a dětí s poruchami chování, kartičky spolehlivě nahrazují dlouhé pokyny. Dítě si slovní pokyn vizualizuje a my ho můžeme připomínat bez dlouhých vět (Péťo, teď děláme toto. Lucinko, teď je potřeba tohle. Kájo, koukni se, co máš udělat. Pepíku – a poklepat prstem na kartu aj.)

Další produkty od autora MIŠMAŠ EDU

673201
Dějepis
Školní družina, 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Představte dětem události, které vedly k založení Československé republiky 28. října 1918 pomocí zábavného komiksu
60.00 Kč
668723
Nezařazené k předmětu
MŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Obsah: Kompletní příprava výuky do MŠ na dva týdny s širokou nabídkou činností, her a pomůcek. Kompletní program pro
60.00 Kč
700135
Dějepis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Projekty
Sametová revoluce je soubor pěti aktivit, které lze poskládat do projektového bloku. Aktivity lze využít i samostatně
70.00 Kč
684324
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je vhodný pro děti prvního stupně základní školy, zejména pro prvňáky. Slouží k přípravě na školní den pomocí
25.00 Kč
Pravidla třídy Pravidla třídy
OBSAH:karty s pravidly třídy a jejich popisemsoubor komunikačních karet pro učitelesoubor obrázků s dobrým a špatným chováním bez smajlíkůkarty se smajlíkysoubor obrázků s dobrým a špatným chováním se smajlíkyNastavení pravidel třídy je velmi důležitá součást pro pocit bezpečí. Povídejte si s dětmi, co obrázky budou znamenat. Malé děti si je při vizualizaci lépe zapamatují. Šetřete svůj hlas a při překročení pravidel použijte ukázání obrázku, aby dítě vědělo, o co zrovna jde.Nastavte si i pravidla manipulace s kartami v jednotlivých částech třídy. Kartu může použít kdykoli kdokoli. Stačí ji ukázat kamarádovi, popřípadě dovysvětlit, musí se vždy uklidit na místo odkud byla vzata.Děti se učí nápodobou. Pokud tedy karty budete na začátku často používat vy, dáte tak dětem praktický návod, jak s kartami pracovat a zachovávat pohodu ve třídě.Ke kartám je připojen bodový popis. Méně a stručně je někdy více. Popis je pouze inspirační. Pokud potřebujete pravidla jinak pojmenovat, učiňte to. Děti si je svážou s vizuální podobou karty.KOMUNIKAČNÍ KARTY – pomůcka pro učitele a asistentyKarty slouží zejména pro děti s narušenou komunikační schopností, ale využijete je i pro všechny ostatní děti ve třídě. Zejména v době, kdy už nebudete chtít opakovat pokyny. Stačí ukázat obrázek a počkat, až děti zareagují.U dětí s PAS, VD (vývojová dysfázie), mentálním postižením, ADHD a dětí s poruchami chování, kartičky spolehlivě nahrazují dlouhé pokyny. Dítě si slovní pokyn vizualizuje a my ho můžeme připomínat bez dlouhých vět (Péťo, teď děláme toto. Lucinko, teď je potřeba tohle. Kájo, koukni se, co máš udělat. Pepíku – a poklepat prstem na kartu aj.)
UUCZ-655620
Nezařazené k předmětu>Pravidla třídy>MŠ>MŠ - předškoláci
60.00