Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Návod k výrobě:

Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli.

Jak s materiálem pracovat:

Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci.

Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.  

Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

775
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Možno udělat v rohu dírku a navléct na knihkařský kroužek
30.00 Kč
48167
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7.
Já mám, kdo má
Obsah: 21 karet s 21 slovíčky na téma oblečení, dvě různé velikosti karet Cíl: Procvičení slovní zásoby clothes
30.00 Kč
516618
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
24 karet na procvičení výslovnosti pomocí slov, která se rýmují. Návod k výrobě: Karty vytiskneme, zalaminujeme a
30.00 Kč
288117
Anglický jazyk
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál rozvíjí mluvení - žák se zapojuje do jednoduchých rozhovorů, ptá
30.00 Kč
Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny
Návod k výrobě: Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli. Jak s materiálem pracovat: Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci. Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.   Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?    
UUCZ-455894
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00