Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 1. 2024
Sdílet:

Návod k výrobě:

Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli.

Jak s materiálem pracovat:

Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci.

Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.  

Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

83526
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Ostatní
30 karet s otázkou What were you doing when the phone rang? a pod touto otázkou je na každé kartě jiný obrázek
30.00 Kč
18311
Anglický jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 24 karet s 12 obrázky domácích zvířat a popisem, včetně černobílé verze Cíl: Procvičení slovní zásoby farm
30.00 Kč
37527
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diplomy, Pochvaly, Medaile
Popis materiálu Šest různých záložek ve tvaru šipky sloužící jako ocenění práce žáků na konci školního roku v předmětu
30.00 Kč
772
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky. Žáci mají říct pět věcí z dané kategorie. Mohou pracovat ve dvojicích nebo jim kategorie zadává učitel.
30.00 Kč
Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny
Návod k výrobě: Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli. Jak s materiálem pracovat: Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci. Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.   Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?
 
UUCZ-455894
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Sebehodnocení
25.00