Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Iva Bartoňková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Návod k výrobě:

Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli.

Jak s materiálem pracovat:

Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci.

Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.  

Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

458295
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál rozvíjí schopnost použití gramatiky správně - žák se orientuje v
40.00 Kč
25320
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Karty na ústní procvičení slovesa have got ve 3. osobě jedn. a množ. čísla, včetně negativního tvaru, taktéž opakování
30.00 Kč
322354
Anglický jazyk
7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál rozvíjí mluvení - žák se zapojuje do jednoduchých rozhovorů, ptá
30.00 Kč
18794
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Pracovní listy
Cíl : Procvičení slovíček na téma Láska. Návod k výrobě: 1. Colour the hearts – pracovní list vytiskneme a rozdáme dětem
30.00 Kč
Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny
Návod k výrobě: Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli. Jak s materiálem pracovat: Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci. Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.   Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?    
UUCZ-455894
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00