Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Návod k výrobě:

Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli.

Jak s materiálem pracovat:

Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci.

Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.  

Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?

 

Další produkty od autora Iva Bartoňková

231328
Anglický jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Dva motivy listů pro stanovení si cílů a plánu, jak jich dosáhnout, na kalendářní rok nebo delší časový úsek. Návod k
30.00 Kč
42465
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Můj školní rok, čtyři sebehodnotící listy (CZ a AJ verze)
0.00 Kč
1615
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
I have/Who has procvičující nepravidelné množné číslo. Celkem 24 kartiček. Man, woman, child, person, tooth, leaf, mouse
35.00 Kč
60343
Anglický jazyk
6., 7.
Didaktické hry
Stupňování přídavných jmen jednoslabičných, víceslabičných, se spellingovými změnami, nepravidelná přídavná jména. Obsah
30.00 Kč
Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny Sebehodnocení - ROBOTI - konec hodiny
Návod k výrobě: Roboty vytiskneme, zalaminujeme a nastříháme. Na zadní stranu obrázku robota nalepíme dřevěnou špatuli. Jak s materiálem pracovat: Roboti slouží jako prostředek sebereflexe žáků a jako zpětná vazba pro učitele. Žáci si tahají roboty koncem špatule z nějaké nádoby tak, aby neviděli, jakého robota si vybírají. Následně přečtou otázku nahlas a odpoví na ni. Robota může vybrat i učitel a na otázku odpoví všichni žáci. Otázky jsou v češtině i angličtině, záleží na úrovni angličtiny vašich žáků. Zároveň ale nepovažuji za důležité tuto aktivitu dělat v cílovém jazyce, neboť cílem aktivity není procvičování jazyka a navíc na 1. stupni by se někteří žáci neuměli vyjádřit dostatečně.   Otázky: 1. Co nového ses dnes naučil/a? 2. Zvládl/a jsi dnes vše stihnout? 3. Co ti dnes přišlo obtížné? 4. Chceš se dnes ještě na něco zeptat? 5. Umíš dnešní učivo shrnout jednou větou? 6. Na co jsi dnes pyšný/á? 7. Jak ses dnes do hodiny zapojil/a? 8. Co tě dnes zaujalo? 9. Uměl/a bys dnešní hodinu sám/sama odučit? 10 Zmátlo tě dnes něco?    
UUCZ-455894
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
25.00