Plán pro třídnickou hodinu, který zahrnuje přípravu i materiál, je skvělým způsobem, jak nenásilně a zábavně stmelit třídní kolektiv. Tento materiál vychází z mé vlastní zkušenosti a jeho použití probíhá formou, která je pro žáky přirozená a uvolněná. Žáci nesedí celý čas v lavicích, mají prostor se pohybovat, odpovídat na otázky podle svého uvážení, a hlavně se nemusí cítit pod tlakem.
Materiál je navržen tak, aby každému žákovi poskytl možnost vyjádřit svůj názor a zároveň respektoval jejich osobní hranice. Je to skvělá příležitost, jak se dozvědět více o tom, jak se žáci cítí, a jak funguje třídní kolektiv. Aktivita umožňuje každému, aby přispěl k vytvoření přátelské a bezpečné atmosféry, ve které se žáci cítí dobře a podporovaní.
Tento plán se velmi osvědčil při budování důvěry a lepšího porozumění mezi žáky. Pokud hledáte způsob, jak podpořit soudržnost třídy a navázat otevřený dialog, tento materiál je přesně to, co potřebujete.