Týdenní tematické přípravy

Počet stran:
105
Velikost: 21.11 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2024
Sdílet:

Názvy týdenních tematických příprav pro mateřskou školu

  • Září: Návrat do školky
  • Říjen: Podzimní příroda
  • Listopad: Připravujeme se na zimu
  • Prosinec: Vánoční čas
  • Leden: Zima a sníh
  • Únor: Karnevalový měsíc
  • Březen: Přichází jaro
  • Duben: Svátky jara
  • Květen: Příroda kolem nás
  • Červen: Rozloučení se školním rokem
  • Prázdninový provoz: Letní radovánky

Každá týdenní tematická příprava pro mateřskou školu obsahuje následující prvky:

1. Ranní hry

  • Aktivity, které děti provádějí po příchodu do školky.
  • Slouží k rozvoji sociálních dovedností, jemné a hrubé motoriky, orientačních schopností a kreativity.

2. Ranní aktivity

  • Zahrnuje různé tvořivé činnosti, hry a aktivity, které rozvíjejí motoriku, fantazii a schopnost soustředění.
  • Může zahrnovat kreslení, malování, tvoření z různých materiálů a jiné umělecké činnosti.

3. Otázky do ranního kruhu

  • Diskusní témata, která pomáhají dětem vyjádřit své názory, myšlenky a zkušenosti.
  • Podporují rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby a schopnosti reflektovat na dané téma.

4. Ranní cvičení

  • Krátké pohybové aktivity, které slouží k rozproudění energie a posílení fyzické kondice dětí.
  • Zaměřeno na rozvoj hrubé motoriky, koordinace pohybů a rytmického cítění.

5. Řízená činnost

  • Hlavní vzdělávací aktivita dne, která je pečlivě naplánována a řízena pedagogy.
  • Cílem je systematické rozvíjení dovedností a znalostí v dané tematické oblasti.
  • Může zahrnovat práci na projektech, experimenty, hry s pravidly nebo skupinové aktivity.

6. Aktivity na pobyt venku

  • Činnosti prováděné venku, zaměřené na kontakt s přírodou, pohyb na čerstvém vzduchu a rozvoj environmentálního povědomí.
  • Zahrnuje hry, sportovní aktivity, výlety, pozorování přírody nebo péči o zahradu.

7. Cíle a výstupy

  • Cíle: Vyjadřují, co má být během daného týdne nebo aktivity u dětí rozvinuto či posíleno. Zaměřují se na různé oblasti vývoje, jako je motorický, kognitivní, sociální a emoční rozvoj.
  • Výstupy: Konkretizované výsledky, které by měly být na konci týdne dosaženy. Popisují očekávané dovednosti, znalosti nebo postoje, které si děti osvojí.

Další produkty od autora Bc. Pavlína Vráblíková

615718
Tělesná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4.
Přípravy hodiny/lekce
Soubor 70 pohybových her, který je navržen tak, aby inspiroval děti i pedagogy k aktivnímu a zdravému životnímu stylu
69.00 Kč
731879
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zimní sada didaktické hry “Já mám kdo má” - vánoční - černobílá / barevná verze - zimní - černobílá / barevná verze
49.00 Kč
746736
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Masopustní povídačky: 1. Představení masopustu a jeho tradic – Úvodní část seznamuje děti s významem a historií
55.00 Kč
792007
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
JARNÍ TÝDENNÍ PLÁN PRO MŠ DLE RVP PV Jaro přichází do vaší školky! Kompletní týdenní plán plný inspirativních aktivit
75.00 Kč
Týdenní tematické přípravy Týdenní tematické přípravy
Názvy týdenních tematických příprav pro mateřskou školuZáří: Návrat do školkyŘíjen: Podzimní přírodaListopad: Připravujeme se na zimuProsinec: Vánoční časLeden: Zima a sníhÚnor: Karnevalový měsícBřezen: Přichází jaroDuben: Svátky jaraKvěten: Příroda kolem násČerven: Rozloučení se školním rokemPrázdninový provoz: Letní radovánkyKaždá týdenní tematická příprava pro mateřskou školu obsahuje následující prvky:1. Ranní hryAktivity, které děti provádějí po příchodu do školky.Slouží k rozvoji sociálních dovedností, jemné a hrubé motoriky, orientačních schopností a kreativity.2. Ranní aktivityZahrnuje různé tvořivé činnosti, hry a aktivity, které rozvíjejí motoriku, fantazii a schopnost soustředění.Může zahrnovat kreslení, malování, tvoření z různých materiálů a jiné umělecké činnosti.3. Otázky do ranního kruhuDiskusní témata, která pomáhají dětem vyjádřit své názory, myšlenky a zkušenosti.Podporují rozvoj komunikačních dovedností, slovní zásoby a schopnosti reflektovat na dané téma.4. Ranní cvičeníKrátké pohybové aktivity, které slouží k rozproudění energie a posílení fyzické kondice dětí.Zaměřeno na rozvoj hrubé motoriky, koordinace pohybů a rytmického cítění.5. Řízená činnostHlavní vzdělávací aktivita dne, která je pečlivě naplánována a řízena pedagogy.Cílem je systematické rozvíjení dovedností a znalostí v dané tematické oblasti.Může zahrnovat práci na projektech, experimenty, hry s pravidly nebo skupinové aktivity.6. Aktivity na pobyt venkuČinnosti prováděné venku, zaměřené na kontakt s přírodou, pohyb na čerstvém vzduchu a rozvoj environmentálního povědomí.Zahrnuje hry, sportovní aktivity, výlety, pozorování přírody nebo péči o zahradu.7. Cíle a výstupyCíle: Vyjadřují, co má být během daného týdne nebo aktivity u dětí rozvinuto či posíleno. Zaměřují se na různé oblasti vývoje, jako je motorický, kognitivní, sociální a emoční rozvoj.Výstupy: Konkretizované výsledky, které by měly být na konci týdne dosaženy. Popisují očekávané dovednosti, znalosti nebo postoje, které si děti osvojí.
UUCZ-631281
Nezařazené k předmětu>Přípravy hodiny/lekce>Projekty>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>🎃 Halloween, Dušičky>🌸 Jaro>☀️ Léto>🍂 Podzim>❄️ Zima>🌦️ Roční období
88.00