Hra Já mám, kdo má? PODZIM

Ročník:
Počet stran:
11
Velikost: 9.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bc. Tereza Liska
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje 32 karet hry “Já mám, kdo má?

Hra rozvíjí u žáků:

  • prostorovou orientaci
  • zrakovou oblast
  • slovní zásobu
  • soustředění a pozornost

Pravidla:

Každý žák obdrží jednu či více karet (záleží na počtu žáků). První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám žaludy” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má muchomůrku?”. Na otázku reaguje to dítě, které má muchomůrku. Cílem hry je, že skupina žáků postupně vytváří navazující řadu, až hra skončí u začínajícího obrázku a tedy u žaludů.

Doporučuji karty vytisknout a zalaminovat pro delší životnost. Tisk je možný oboustranně s pozadím, nebo jednostranně bez pozadí.

Zdroj obrázků: CANVA

Další produkty od autora Bc. Tereza Liska

664856
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
ZAČÍNÁME EXPERIMENTOVAT: pracovní postup s fotografiemi pro pedagogy MŠ a ZŠ, lektory kroužků a táborů, průvodce a
35.00 Kč
584319
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Badatelský deník pro malé vědátory je vhodný na badatelský/vědecký kroužek, příměstský tábor, nebo školu v přírodě
40.00 Kč
592484
Prvouka
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Kvízová hra pro žáky ve věku 5-10 let, kterou můžete použít venku jako stezku či plotovku, nebo jí lze hrát i uvnitř
45.00 Kč
582737
Chemie
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Metodický pracovní postup pro pedagogy MŠ a ZŠ, lektory kroužků a táborů, průvodce a rodiče. Materiál obsahuje: 11 stran
30.00 Kč
Hra Já mám, kdo má? PODZIM Hra Já mám, kdo má? PODZIM
Materiál obsahuje 32 karet hry “Já mám, kdo má?Hra rozvíjí u žáků:prostorovou orientacizrakovou oblastslovní zásobusoustředění a pozornostPravidla:Každý žák obdrží jednu či více karet (záleží na počtu žáků). První dítě řekne, co má na obrázku “Já mám žaludy” a zeptá se kdo má obrázek pod ním “Kdo má muchomůrku?”. Na otázku reaguje to dítě, které má muchomůrku. Cílem hry je, že skupina žáků postupně vytváří navazující řadu, až hra skončí u začínajícího obrázku a tedy u žaludů.Doporučuji karty vytisknout a zalaminovat pro delší životnost. Tisk je možný oboustranně s pozadím, nebo jednostranně bez pozadí.Zdroj obrázků: CANVA
UUCZ-641435
Prvouka>Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>1.>2.>3.>🍂 Podzim
25.00