KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 22.47 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající SKAVERKA
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Děti přiřazují kartičky k sobě na základě místa, kde zvíře obvykle žije. Soubor obsahuje celkem 36 zvířat. Najdete zde zvířata domácí, exotická, zvířata z lesa, luk a vod.

 

Pracovat s kartičkami lze několika způsoby:

  1. Děti přiřazují jednotlivé karty k sobě na základě místa, kde konkrétní zvíře obvykle žije. Tato činnost podporuje rozvoj znalosti prostředí a ekosystémů, neboť děti musí identifikovat specifická místa a přiřazovat k nim zvířata podle jejich přirozeného prostředí.
  2. Dále mohou karty třídit podle různých kritérií. Například mohou třídit zvířata podle toho, zda jsou masožravci, všežravci nebo býložravci, a tak rozvíjet své chápání potravinových řetězců a biologických charakteristik jednotlivých zvířat. Další možností je třídění podle toho, jaký povrch těla zvířata mají.
  3. Pokud ponecháte listy s krajinami v celku, může být tato aktivita také využita jako hra loto. Děti si tak mohou procvičovat paměť a rozpoznávání, když hledají shodné kombinace krajin a zvířat.
  4. Celkově tato aktivita není pouze zábavným způsobem hraní, ale také účinným prostředkem pro vzdělávání dětí v oblasti biologie, ekologie a kognitivních dovedností, jako je třídění a klasifikace.

Dále tyto kartičky rozvíjí:

  • jemnou motoriku při manipulaci s kartami
  • slovní zásobu - učí se nová slova a aktivně je používají (ptají se na slova, kterým nerozumí)
  • poznávací schopnosti a funkce: poznávají a pojmenovávají co je na obrázku, tvoří si základy prvotního pojmového a logického myšlení, trénují souhrnné pojmenování věcí a činností podle společných podstatných znaků (tzn. nadřazené pojmy - kategorie)
  • vytváření si povědomí o přírodním prostředí a jeho rozmanitosti
  • dodržování pravidla her - hrát férově

Další produkty od autora SKAVERKA

14667
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Děti přiřazují správné barvy ke kolečku. Barevné dílky se připevňují na podklad suchým zipem. Barevné kolečko se může
25.00 Kč
36700
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Hra pro třídu i pro menší skupinu. Karty se rozdají mezi všechny hráče. Kdo má první kartu přečte ze své karty: "Já mám
34.00 Kč
36278
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Děti přiřazují zvířátka k detailům. Učí se jednotlivá zvířátka a zároveň si procvičují si jemnou motoriku. Zvířátka se k
25.00 Kč
12481
Výtvarná výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Soubor obsahuje 24 obrázků s vánoční tématikou na 6 stránkách formátu A4. Na jedné stránce jsou vždy 4 obrázky, které
0.00 Kč
KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty KDE ŽIJÍ ZVÍŘATA - karty
Děti přiřazují kartičky k sobě na základě místa, kde zvíře obvykle žije. Soubor obsahuje celkem 36 zvířat. Najdete zde zvířata domácí, exotická, zvířata z lesa, luk a vod.   Pracovat s kartičkami lze několika způsoby: Děti přiřazují jednotlivé karty k sobě na základě místa, kde konkrétní zvíře obvykle žije. Tato činnost podporuje rozvoj znalosti prostředí a ekosystémů, neboť děti musí identifikovat specifická místa a přiřazovat k nim zvířata podle jejich přirozeného prostředí. Dále mohou karty třídit podle různých kritérií. Například mohou třídit zvířata podle toho, zda jsou masožravci, všežravci nebo býložravci, a tak rozvíjet své chápání potravinových řetězců a biologických charakteristik jednotlivých zvířat. Další možností je třídění podle toho, jaký povrch těla zvířata mají. Pokud ponecháte listy s krajinami v celku, může být tato aktivita také využita jako hra loto. Děti si tak mohou procvičovat paměť a rozpoznávání, když hledají shodné kombinace krajin a zvířat. Celkově tato aktivita není pouze zábavným způsobem hraní, ale také účinným prostředkem pro vzdělávání dětí v oblasti biologie, ekologie a kognitivních dovedností, jako je třídění a klasifikace. Dále tyto kartičky rozvíjí: jemnou motoriku při manipulaci s kartami slovní zásobu - učí se nová slova a aktivně je používají (ptají se na slova, kterým nerozumí) poznávací schopnosti a funkce: poznávají a pojmenovávají co je na obrázku, tvoří si základy prvotního pojmového a logického myšlení, trénují souhrnné pojmenování věcí a činností podle společných podstatných znaků (tzn. nadřazené pojmy - kategorie) vytváření si povědomí o přírodním prostředí a jeho rozmanitosti dodržování pravidla her - hrát férově
UUCZ-522708
Prvouka>Didaktické hry>Loto>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🐟 Ryby>🐻 Savci>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
42.00