Rád bych vám představil tento interaktivní materiál vycházející z Project 4 Unit 2. Jde o typ únikové hry, ve které žáci musí postupně splnit 4 hlavní části skládající se z dílčích úkolů.
Materiál je zaměřen na učivo: Předpřítomný čas, for vs. since, been vs. gone, question tags.
Za každou splněnou část získá žák pohár. Na závěr získá zlatý pohár. V průběhu hry mohou žáci sledovat vpravo nahoře svůj postup a také mají přehled o tom, kolik pohárů už získali. Vše je pěkně graficky znázorněno (viz fotogalerie).
Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a stolní PC nebo notebook. Můžete použít i mobil nebo tablet, ale je potřeba dodržet postup na konci PDF.
Výsledky závěrečného kvízu si mohou žáci zobrazit.
Obsah cvičení:
Challenge 1
Nepravidelná slovesa - 2 pexesa (celkem 20 sloves) = v pexesu žák spojuje základní tvar a 3. tvar slovesa.
Challenge 2
Předpřítomný čas = celkem 22 vět ve 3 cvičeních; žák musí napsat správný tvar slovesa v závorce. Ve cvičeních jsou kladné věty, záporné i otázky. Když je sloveso napsáno správně, objeví se za větou malý GIF - palec nahoru. Ve 3. cvičení jde o drag and drop, špatně umístěná slovesa se po kliknutí na CHECK vrátí na původní místo.
Challenge 3
For vs. since = žáci přemísťují/rozdělují 20 výrazů přímo na barely. Po kliknutí na CHECK se špatně umístěné výrazy vrátí na původní místo
Been vs. gone = žáci umísťují 10 výrazů pod správné obrázky; princip kontroly je stejný
Challenge 4
Question tags - quiz = 15 otázek - žák vybírá správný tvar ze tří možností, na konci si může zobrazit výsledek viz informace výše
Zrychlená video ukázka:
Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.