Sporty/ sloveso can

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 3.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 1. 2024
Sdílet:

    Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2.

    V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci).

    Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků.

    Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    RVP výukové cíle:

    • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
    • CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
    • CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
    • CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
    • CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
    • Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

    • Kompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě

     

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    443713
    Anglický jazyk
    3., 4., 5., 6.
    Pracovní listy
    Soubor devíti aktivit pro seznámení s vánoční slovní zásobou (25 slov). Při splnění všech aktivit žákům vznikne vánoční
    39.00 Kč
    326299
    Anglický jazyk
    5., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
    0.00 Kč
    433808
    Český jazyk - gramatika
    3., 4., 5.
    Didaktické hry
    Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze
    35.00 Kč
    370921
    Dějepis
    5., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace
    25.00 Kč
    Sporty/ sloveso can Sporty/ sloveso can
    Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2. V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci). Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků. Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP výukové cíle: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá Klíčové kompetence:Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentujeKompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práceKompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě 
    UUCZ-74310
    Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>4.>Sport
    28.00