Sporty/ sloveso can

Předmět:
Ročník:
Téma:
Počet stran:
8
Velikost: 3.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 1. 2024
-13 % 28 Kč
24,36 Kč
Sdílet:

    Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2.

    V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci).

    Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků.

    Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    RVP výukové cíle:

    • CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
    • CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení
    • CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu
    • CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
    • CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
    • Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce

    • Kompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě

     

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    371710
    Informatika
    6., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Didaktické hry
    Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci
    25.00 Kč
    -8 % 25 Kč
    23 Kč
    403773
    Anglický jazyk
    3., 4.
    Pracovní listy
    V materiálu se žáci seznámí s vybranou halloweenskou slovní zásobou. Zopakují si barvy, čísla. Při každém úkolu si
    30.00 Kč
    -13 % 30 Kč
    26,1 Kč
    404558
    Anglický jazyk
    4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Materiál obsahuje soubor sedmi plakátků s ikonami počasí na mapě Spojeného království s vybranými městy, dále sadu 14
    35.00 Kč
    -13 % 35 Kč
    30,45 Kč
    708433
    Matematika
    4.
    Pracovní listy
    Materiál se skládá ze šesti aktivit, při kterých si žáci procvičí pamětné sčítání a odčítání, dělení se zbytkem
    30.00 Kč
    -13 % 30 Kč
    26,1 Kč
    Sporty/ sloveso can Sporty/ sloveso can
    Kartičky na procvičování slovní zásoby sporty. Vytvořeno podle učebnice Chit Chat 2. V materiálu jsou sporty: play tennis, play hockey, play football, play basketball, dive, skate, ride a bike, ride a horse, ski, dance, swim, run, throw a sing (navazuje na předchozí lekci). Materiál je doplněn pracovním listem na procvičování vazeb se slovesem can nebo can´t. Žáci dostanou několik kartiček, to jsou sporty, které umí. Ostatní sporty neumí. Žáci chodí po přídě a ptají se spolužácků, zda daný sport umí či neumí. Zde lze vhodně diferencovat, pokročilejší žáci se mohou ptát více spolužáků. Kartičky k aktivitě lze použít i jako pexeso či trixeso. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. RVP výukové cíle: CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal CJ-3-1-05 přiřadí mluvenou a psanou podobu téhož slova či slovního spojení CJ-5-1-02 rozumí slovům a jednoduchým větám, pokud jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá Klíčové kompetence:Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentujeKompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práceKompetence k učení – vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě 
    UUCZ-74310
    Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>4.>🏅 Sport
    28.00